ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فیلترینگ شبکه‌های خبری فارسی زبان به بهانه امنیت داخلی صحیح نیست و نباید انجام شود.

علی مطهری روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات صنایع و چوب و کاغذ مازندران در ساری در جمع خبرنگاران افزود: البته باید شبکه‌های غیر اخلاقی را در کشور فیلتر کرد.

وی به پیشرفت تجهیزات و امکانات ارتباطی در جهان اشاره کرد و گفت: نمی‌توان به بهانه امنیت داخلی ارتباطات خبری را در جامعه محدود کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به پرسشی در باره مذاکرات هسته‌ای گفت : در مذاکرات هسته‌ای اراده دو طرف بر توافق است زیرا تاکنون روند رو به جلو و مثبت بوده است.

وی افزود: در این مذاکرات تنها ایران نیست که به توافق نیاز ندارد و طرف‌های مذاکره کننده به این نتیجه رسیده‌اند که فناوری هسته‌ای ایران به نقطه‌ای غیرقابل برگشت رسیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران در سیاست‌های بین‌المللی و بویژه در منطقه خاورمیانه اثرگذار است.

مطهری افزود: جمهوری اسلامی ایران در تحولات سوریه، عراق، لبنان و فلسطین نقش اساسی دارد و دنیا به این نقش محوری ایران در منطقه واقف است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با توانمندی جایگاهش را در مناسبات بین‌المللی تثبیت کرده است و توافقات هسته‌ای نیز با چنین رویکردی به سرانجام مثبتی خواهد رسید.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    40 1
    حرف حساب
  • خضیراوی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    64 1
    برای اولین بار از حرفت خوشم امد .مطهری
    • بی نام A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
      8 0
      چرا اولین بار؟ ایشون که خیلی حرف های درست میزنه.