تسنیم نوشت:

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دولت دهم گفت: بعید می‌دانم احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کند و یا اینکه از شخص یا گروه خاصی حمایت کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی مشاور پارلمانی رئیس سازمان صداوسیما و معاون پارلمانی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم ختم پدر همسر فرمانده کل سپاه پاسداران، در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافی بین احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی به وجود آمده است؟ گفت: بنده اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم.

وی افزود: احمدی‌نژاد به عنوان یک رجل سیاسی در صحنه‌های انقلاب حضور دارد و نباید شخصیت او را با افراد دیگر تعریف کرد، زیرا خود وی یک شخصیت است.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه اطلاعی از همکاری محمود احمدی‌نژاد با اطرافیان و نزدیکانش ندارم، در خصوص تشکیل جلساتی با حضور وزرای دولت دهم با محوریت محمود احمدی‌نژاد، خاطرنشان کرد: جلسات احمدی‌نژاد با وزرا اگر باشد من به آن جلسه می‌روم، اما مدتی است که جلسه‌ای تشکیل نشده است.

مشاور پارلمانی رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به این سوال که آیا محمود احمدی‌نژاد قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد یا خیر؟ گفت: اطلاعی از برنامه انتخاباتی وی ندارم، اما بعید می‌دانم به انتخابات مجلس ورود کند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا محمود احمدی‌نژاد از فرد یا گروه خاصی برای انتخابات مجلس حمایت خواهد کرد یا خیر؟ اظهار داشت: بنده خبر ندارم.
میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر انتشار برخی اخبار فساد مالی و اختلاس‌ها از سوی برخی چهره‌های دولت دهم، گفت: هیچ‌گاه هیچ مقام دولتی در هیچ اختلاسی محکوم نشد. مثل همین اختلاس 3 هزار میلیاردی که قوه قضائیه نیز نظر خود را اعلام کرد و در آن مقام دولتی محکوم نشد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دولت دهم در خصوص برخی مباحث مطرح شده مبنی بر آمار بالای تعداد بورسیه‌ها در دولت دهم، گفت: به هر حال بورسیه در هر دولتی بوده است. تعدادی از نیروهای ارزشی، بسیجی و انقلابی در دولت نهم و دهم فرصت پیدا کردند. مدارج عالی تحصیلی را طی کنند و این یک امر مرسوم است که در همه دولت‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بنده از یکی از نمایندگان مجلس خواستم که نام 50 نفر از بورسیه‌هایی که آنها اعلام کردند را ببرد که او از این کار امتناع کرد و قضیه به آن شکلی نیست که برخی‌ها مطرح کردند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده کارگر هستم IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    9 57
    سلام و درود خدا برایشان باد مرد باعزت مرد با غیرت مرد شریف یار غریب ها یار فقرا خدا کند که دوباره بیاید
    • مملکت IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      0 0
      حقت است درکت میکنم درامدهای فلان دلاریت قطع شده به کارگری افتادی.
  • شاپور A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    39 5
    اقای میرتاج الدینی حالاک توصداوسیماست نشون میده خط فکری اقایان احمدی نزادوضرغامی خیلی ب هم نزدیکه ایشالاک هیچکدوم دیگه تو صحنه سیاست پیداشون نشه چون این گروه عامل تفرقه اند
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    1 2
    صحبت تهیه کننده برنامه عمو پورنگ یه عده میخوان صدا و سیما رو بزنن دنبال کوچکترین فرصتن که از شانس ما برنامه ما سوژه شد
  • بی نام EU ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 2
    از آقای احمدی نژاد خواهش میکنیم دیگر نیاید در صحنه زیرا همان هشت سال برای تا صد سال ایران کافی