10 روز بعد از درخواست 42 نماینده برای سوال از وزیر اطلاعات در مجلس، 152 نماینده دیگر مجلس با صدور بیانیه‌ای از زحمات و خدمات سربازان گمنام وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در نامه این نمایندگان آمده است: سربازان گمنام امام زمان به اعتبار کلام امیر سخن حضرت علی‌ابن ابیطالب(ع) مصداق بارز مجهولون فی‌الارض و معروفون فی‌السماء است که در عرصه‌های گوناگون و صحنه‌های مختلف از صبح اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی چشم در چشم سینه به سینه دشمن داخلی و خارجی در مبارزه شبانه‌روزی به نبردی پنهان مشغول شدند و در این مسیر به شوق وصال فرمانده خویش سر از پا نشناختند.

امضا 152 نماینده در مقابل عدد42 نفره نمایندگان مجلس معنادار است.

سوال نمایندگان از وزیر اطلاعات در زمان رسانه ای شدن به واکنش منفی در فضای خبری و سایت های اجتماعی روبرو شد.
دلیل این واکنش 21 سوالی بود که در محور اقدام های علوی در جلوگیری و برخورد با مصادیق تهدیدات امنیت ملی کشور چه بوده است مطرح شد و بسیاری از آنها ارتباطی با وظایف وزیر اطلاعات نداشت.

محمود علوی که خود از نمایندگان سابق مجلس است یکی از وزرای است که در ماههای گذشته بارها به کمیسیون امنیت ملی و آموزش رفته تا درباره مواضع رئیس جمهور و وزیر خارجه که علی القاعده به حوزه مسئولیتی وی مرتبط نیست و دانشجویان ستاره داری که به تحصل بازگشته اند توضیح دهد.

در سوال های نمایندگان «دنبال نمودن عادی سازی رابطه با آمریکا که مصداق نظام سلطه است توسط وزارت امور خارجه و شخص رئیس جمهور،بیان اینکه آمریکا کدخدای جهان است توسط مسئولین کشور و پرداختن عملی به این دیدگاه اشتباه و پیشنهاد درخواست نظرسنجی برای برقراری رابطه با آمریکا توسط مسئولین دولتی»، از جمله سوال هایی است که علوی در مجلس باید بدان پاسخ دهد.

/ 212212

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    21 0
    واقعا مجلس جالبی داریم.
    • حمید دهشوری A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
      6 0
      ها هـــــــــــــــــــــــا
  • vqh A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    4 0
    نصفش اینوری نصفش اونوری حد وسط نداریم