خانه ملت نوشت:

عوض حیدرپور شهرضایی، نماینده مردم شهرضا در مجلس هم معتقد است: بر اساس اطلاعات واصله، مجموعه نقل و انتقالات در دولت یازدهم در حد معقول و بر اساس نیازمندی ها و شناخت دقیق بوده است و گفتن اینکه رییس جمهور داس برداشته، بی انصافی و کم لطفی است.
او این تغییرات را در راستای برنامه دولت توصیف کرد و گفت: اینکه برخی در مورد هر تغییر و تحولی جوّسازی و شلوغ میکنند، بی انصافی است زیرا رییس جمهور حق دارد نیروهایی را کنار خود داشته باشد که همراه و همفکر خود او باشند.
حیدرپور با تاکید بر ضرورت رعایت شایسته سالاری در انتصاب ها، گفت: نیروی انسانی ورزیده، متعهد و متخصص، سرمایه ملی است و اگر کسی در دولت دهم در پستی مشغول فعالیت بوده که دانش و تجربه آن را دارد و عملکرد او هم موثر و موفق بوده، حتما در دولت یازدهم هم می تواند ادامه کار بدهد و هیچ ضرورتی ندارد تغییر کند؛ ولی عده ای هم در بده بستان هایی که در دوره گذشته انجام گرفت، آمده اند و توانایی و تجربه کافی ندارند که در این حالت، هیچ ضرورتی ندارد در پست شان ابقا شوند.

این نماینده مجلس گفت: نباید اصلاح طلب یا اصولگرا بودن، چپ بودن یا راست بودن در انتصاب ها مدنظر باشد؛ با این حال اگر کسی توانمند باشد ولی بخواهد خلاف جهت سیاسی رییس جمهور حرکت کند، در اینجا باید حق را به رییس دستگاه اجرایی داد که نیروهای همکار مناسب با تفکر و برنامه های خودش را انتخاب کند.
حیدرپور ادامه داد: این فشارهای روانی در مورد داس و امثالهم از سوی نیروهای مخالف و منقد دولت، یک مدل سهم خواهی بود؛ ضمن آنکه می تواند هواداری از ادامه راهی که در دولت نهم و دهم نهادینه کردند، تلقی شود.
عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: اینها علاقمند هستند همان خط مشی و روشهای دولت نهم و دهم ادامه پیدا کند و بخشی از فشاری که این منتقدان وارد میکنند، هواداری از منش و روش دولت سابق است؛ یعنی ظاهر قضیه این است که دلسوز مردم و مدیران زبده هستند، در حالیکه فریادها و انتقادهایشان به دلیل همراهی هایی است که با دولت گذشته داشتند و در آن مسیر حرکت می کنند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    10 0
    اینها را عوض حیدرپور گفته؟