رئیس بنیاد امید ایرانیان در پیامی به همایش گرامیداشت حماسه 24 خرداد که در آبادان برگزار شد، تاکید کرد: همه نابسامانی‌های موجود در کشور نمی تواند توسط دولت اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاين در متن این پیام آمده است:

*آن زمان که زن و مرد، پیر و جوان این سرزمین و همه خطه خوزستان با باور و ایمان در مقابل تهاجم صدامیان، مجاهدت نمودند، تاریخ شاهد حماسه های بی بدیلی شد که هرکدام چراغی است برای روشنی راه آیندگان.

*هر زمان نیز که متعهدانه در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور حضور یافتند، با مسئولیت شناسی، مشارکت و حضور فعال خود، در تقدیر آینده ایران سهیم شدند 24 خرداد 92 نیز حماسه ای پر شور از شعور و خودباوری مردم ایران و به خصوص جوانان این مرز و بوم بود که پیشتاز این حماسه آفرینی بودند و برخی از فعالین سیاسی قهر کرده را هم به این نتیجه رسانیدند که راهی جز حضور فعال همه دلسوزان کشور وجود ندارد.

*حضور جوانان و دانشجویان به ویژه در استان خوزستان در جریان انتخابات سال 92 چشمگیر و قابل تقدیر است سالگرد این روز را به مردم عزیز کشورمان و مردم غیور خوزستان تبریک می گویم و به شما که برگزار کننده این همایش هستید دست مریزاد و خسته نباشید عرض می کنم و قدردان حمایت و همراهی شما از جریان اصلاح طلبی ایران هستم.

*امروز و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، به عنوان عضوی از جریان بزرگ و اصیل اصلاح طلبی ایران وظیفه خود می دانم که در کنار شما ضمن تلاش برای حفظ امید و خودباوری در بین مردم و به خصوص جوانان، برای توسعه خردورزی و اخلاق مداری بیش از پیش تلاش کنیم. باورمان این است که انتخابات صرفا یک روزنه برای رسیدن به قدرت و پس از آن، آرام‌نشستن بر اریکه قدرت و یا کنار کشیدن و نظاره کردن، نیست.

*وظیفه خودم و مردم و به ویژه شما جوانان و دانشجویان را پس از انتخابات و خلق حماسه، بیش از پیش مهم و کلیدی می دانم. معتقد نیستم که همه نابسامانی ها باید و یا می تواند توسط دولت اصلاح شود گرچه دولت بیشترین امکان و ابزار برای اصلاح امور را دارد اما بدون مشارکت و البته نظارت مردم و به خصوص شما جوانان، تحقق اهداف به سادگی امکان پذیر نمی باشد.
اصلاح گری سهل الوصول و یک شبه محقق نمی شود و نیازمند فرآیند طولانی و مستمر جهت اصلاحات منطقی و پایدار در جامعه است. این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور، همت و تعهد همه نیروهای متعهد و دلسوز کشور نظیر شما عزیزان را می‌طلبد. من نیز به عنوان معلمی کوچک و عضوی از دریای خروشان مردم و جریان اصیل اصلاح طلبی، همراه شما خواهم بود. توفیق بیش از پیش شما را از خدای بزرگ خواستارم .

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 4
    شما كه همه مشكلات را فقط بوسيله دولت ميبايست حل ميشد چطور حالا به نتيجه رسيديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام RO ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      2 4
      آقا کسی اگه فهمید ایشون چی گفت به من هم بگه، با تشکر