مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از بهره‌مندی 5.8 درصد از جمعیت کشور از خدمات درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی تا پایان سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش با اعلام این خبر گفت:‌ براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، تا پایان اسفند سال 92 به 39 میلیون و 128 هزار نفر معادل نیمی از جمعیت کشور خدمات متعدد سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه شده است.

وی همچنین گفت: از کل جمعیت تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی در همین مدت، 12 میلیون و 803 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و 21 میلیون و 525 هزار نفر بیمه‌شده تبعی بودند.

همچنین دکتر نوربخش درخصوص تعداد مستمری‌بگیران تا پایان سال گذشته، گفت: از مجموع 39 میلیون و 128 هزار نفر جمعیت تحت‌پوشش، 2 میلیون و 574 هزار نفر مستمری‌بگیر اصلی و 2میلیون و 225 هزار نفر مستمری‌بگیر تبعی بودند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    18 3
    لطفا پوز ندهید مابا هزاران بدبختی پول بیمه آزاد خودرا می دهیم و شما هرساله آن را نجومی با لا می برید اینطوری پیش برود همه انصراف می دهند .
  • ایرانی A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    15 0
    من‌ازبازنشستگان‌تامین‌اجتماعی‌هستم‌وبااین‌مستمری‌که‌شمامیدهید‌وبااین‌گرانی‌سرسام‌آوروهزاران‌خرج‌ومخارج‌که‌دارم‌همیشه‌خداشرمنده‌خانواده‌ام‌