مهر نوشت:

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان دلواپس در سطح شهرهای اصفهان و تهران حرکت های غیراصولی انجام داده و احتمال تداوم این مسائل در سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.
عوض حیدرپور گفت: در حال حاضر رئیس جمهور به عنوان سکان دار مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران مطرح است و به لحاظ سوابق علمی و انقلابی ایشان در دوران مبارزات پیش از پیروزی انقلاب و دوران پس از آن هیچگونه دغدغه ای در این حوزه وجود ندارد.

او ادامه داد: در دوران قبل از انتخاب آقای روحانی، در سمت ریاست جمهوری، از ایشان با عنوان شیخ دیپلمات یاد می کردند و مشی اعتدالی، ولایت پذیری و شفافیت در سخن و عمل از مهم ترین ویژگی های رئیس جمهور به شمار می رود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سابقه فعالیت رئیس جمهور در سطح دبیری شورای عالی امنیت ملی در بسیاری از حوزه های گره گشای مشکلات کشور است، گفت: تمامی فرآیندهای مذاکرات هسته ای براساس قانون باید در سطح شورای عالی امنیت ملی مصوب شود و پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اجرایی شود.

حیدرپور با اشاره به اینکه تمامی جزئیات مذاکرات هسته ای تاکنون مطابق منویات رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: در برخی موارد افرادی با تندروی های مخرب جلوتر از آرمان های امام (ره) و رهبری حرکت می کنند و این مصداق کارشکنی و مشکل آفرینی برای مجموعه کشور به شمار می رود.

او گفت: جریان دلواپس در سطح شهرهای اصفهان و تهران حرکت های غیراصولی انجام داده و احتمال تداوم این مسایل در سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به ارائه بیانیه نمایندگان مجلس به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: مجموعه نمایندگان مجلس در قالب این بیانیه حمایت همه جانبه خود را از روند مذاکرات هسته ای اعلام کردند و امیدواریم با تداوم بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد موفقیت و سربلندی این مجموعه باشیم.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 0
    دست همه دلواپسان را باید از پول نفت و بنزین و یارانه کوتاه کرد۰۰۰۰۰ انقدر از بنزین و یارانه با کارت ملی جعلی در می آورند که حد نداره۰۰۰چاپ کنی خرسندمان کردی