یک سال از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری می گذرد.

به گزارش خبرآنلاين ، پس از يک سال مي توان درباره عملکرد دولت يازدهم در عرصه هاي مختلف قضاوت کرد. در اين يک سال هم موافقان و هم مخالفان دولت در عرصه هاي مختلف نظرات خود را درباره عملکرد دولت بيان کرده اند. 

منتقدان دولت بزرگترين انتقادات خود در اين يک ساله را در حوزه فرهنگ و سياست خارجي مطرح کرده اند. در بحث اقتصاد و سياست داخلي نيز انتقاداتي مطرح شده است اما نه به اندازه دو حوزه قبلي . در مقابل دولت در همه اين عرصه ها از عملکرد خود دفاع کرده است. 
مهمترين موضاعاتي که در اين يک ساله در عرصه هاي مختلف مطرح شده است به اين شرح است:
1. پرونده هسته اي ايران و مذاکرات با 1+5
2. موضوع هدفمندي يارانه ها
3. موضوع مبارزه با فساد اقتصادي 
4. مسئله انتصاب ها در وزارت کشور و ساير نهادها
5. مسئله روساي دانشگاه ها
6. سياست هاي دولت در بخش سلامت و محيط زيست
7. مسئله فرهنگ و سياست هاي فرهنگي دولت
عملکرد دولت در اين زمينه ها را چگونه ارزيابي مي کنيد؟ لطفا نظرات خود را زير اين خبر منتشر کنيد.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 203
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    اگر سانسور نمی کنی در حد شعار دادن کارنامه عالی بوده.در حد عمل کردن صفر
    • بدیع الزمان A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      بگذارید خیالتان را راحت کند...شفاف نبودن قوانین کشور ، راه را برای فساد باز گذاشته و با تعویض دولت ها تنها نام مفسدین اقتصادی عوض میشه....الان فسادهای مشخص میشه که طبق قوانین اصلا فساد نیست چون سیستم انتظار دارد که بر مبنای وجدان بهترین تفسیر داشته باشد ولی آیا این راهگشا بوده؟..قانونها باید به اندازه ای شفاف باشید که تنها یک تفسیر داشته باشد و این یک اراده قوی با هماهنگی سه قوه نیاز است...البته نه این مجلس که عمدتا طایفه ای انتخاب میشند و عملا نمایندگان در کارهای که باید نقش نظارتی داشته باشند با نمایندگان دولت همکار میشند و یا اینکه به دلیل توافق شدیدا مقابل هم قرار میگیرند...این حرف بعد از 8سال بهش میرسید..
    • ســــــــــــــــام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      واقعا واست متاسفم که این همه زحمت دکتر روحـــانی رو نادیده میگیری.
    • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      باز ارتش سایبری به صورت بسیار تابلو نامحسوس وارد مثبت ومنفی دادن شده.ما هم جیگر
    • بی نام FI ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      خلیلی حوب
    • علی A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ما به همین شعار دادن راضی هستیم به خدا همین شعار دادن باعث شد دلار تا 5000 هزار تومان بالا نرود و الان حدود 3300 ثابت ماند همین شعار ها باعث شد بعد از 8 سال مقامات اروپا به کشور ایران سفر کنند همین شعار ها باعث شد تورم از 40 درصد به 27 درصد برصد و حداقل بالاتر نرود
    • حمید دهشوری A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      بی انصافی است که اگر بگیم عالی نیس در کل خوب بوده
    • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      افتضاح بوده . از دولت اميد و تدبير كاملا نا اميد شديم .
    • شهروند. A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      میبینم همه دلواپسان اینجان دوست عزیز شما که میگی شعار بوده بعنره مستند صحبت کنیم کدام وعده ایشان شعار بوده و به عمل تبدیل نشده؟ مشکل اقتصاد ما در سیاست خارجی ما پنهان شده پس اول باید مشکلات سیاست خارجی حل بشه تا سرمایه گذاری در کشور انجام بشه تا بشه سایر مشکلات را حل کرد همینطوری بی دلیل حرف زدن کاری نداره همونطور که در 8 سال پیش اتفاق افتاد
    • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      یعنی بدیع الزمان در حالت عادی n تا منفی می خوره , حالا نظرش مثبته من فکر می کنم این مثبتا بیشتر برای حفظ روحیه ی بدیع جان و امثال ایشان داده می شه و گرنه ما که مثل ارتش سایبری دلواپسا جیگر نیستیم خدایی ناکرده
    • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      8 6
      بدیع مثل اینکه دانش منفی رو بومی کردی 40 دقیقه نگذشته نظر من 144 تا منفی خورد
    • امین A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      4 3
      واقعا چه دشمنی با بدیع دارید.حرفش منطقی و فراجناحی است.
  • م.ه IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    عملکرد دولت خیلی خوب بوده و قابل تقدیر بوده. در ضمن نمیشه مشکلاتی که تو 8سال به وجود آمده یکساله حلش کرد.تا الان دولت عملکرد خوبی داشته.
    • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      چند ساله میشه حلش کرد ؟
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      قرار بود 100 روزه حل شه
    • بی نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      89 65
      گاهی خیلی زیاد ... برای خراب کردن یک کوزه تنها یک ثانیه وقت لازمه و برای ساختنش خیلی بیشتر ... این نهایت کوته فکری است که فکر کنیم ویرانی‌های ۸ ساله ۱ ساله درست می‌شود ... البته ما معتقدیم که می‌شود راه صلاح را جوری درست کرد که سرعت ترمیم بیشتر از سرعت خرابی باشد ... اما لزوما این طور نیست ...
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    با توجه به حجم ویرانی های حاصل از دو دولت قبلی، کارشکنی ها و فشارهای مجلس و افراطی ها و سایر محدودیت ها و خط قرمزها، عملکرد دولت را خوب ارزیابی می کنم. به شخصه امید دارم که اوضاع مملکت در سالهای آینده بهتر شود. ضمناً موضع گیریهای آقای روحانی در برخی موارد فراتر از انتظار و تصور من بوده است که ستودنی است.
    • فاز 3مارلیک .مهراور IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      23 40
      واقعا احمدی نزاد ویرن کرد 3میلیون خونه در کل کشور برای محرومین ساخت و اگر هرخانواده را 4نفر حساب کنید 12میلیون نفر را خوشحال کرد .افرادی که تا اخر عمر نمیتواستند صاحب خونه شوند ولی این دولت امد وگفت مسکن مهر به نفع سرمایه دارها بود و ثبت نام جدید جلوگیری کرد .من یکی از انها هستم که با 12میلیون صاحب خونه شدم وخودم وخانواده میون ایشونیم و کل بستگانم دعا گوی ایشون هستند که از مارااوارگی نجات دادند
    • رضا IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      15 2
      دوست عزیز تعدادی صاحب خانه شدند ولی یک ملت بیچاره شد من یک کارمند هستم که اگر قبل از سال 91 پراید دست دوم خودم را نمیخریدم دیگر هرگز نمیتوانستم بخرم همان پراید 6 میلیونی قبل 91 در سال 92 شد 10 میلیون و این یعنی احمدی نژاد ویرانه ای راتحویل داد به هر حال اگر صدها هزار منفی هم به دولت روحانی بدهید ملت کار خودش را می کند البته احمدی نژاد در آخرین مصاحبه هایش تلویحا می گفت که تحریم ها کاغذ پاره نبوده همان زمانی را می گویم که با مجلس درگیر بود و مجلس او را بی تدبیر می دانست و او همه چیز را گردن تحریم ها می انداخت که البته همین هم از سوءمدیریت و کوته فکریش بود .
  • مهدي A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    شما اگه تغيير مثبتي ديدين به ماهم بگين . غير از هدفمندي يارانه ها .
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      90 25
      رایگان شدن زایمان طبیعی |:
    • علی A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      84 16
      طرح تحول نظام سلامت، قرار گرفتن همه مردم زیر پوشش بیمه. اگر همین یه مورد رو فرض کنی برای یه سال خوبه اما مطمئناً ثباتی که ایجاد شده خیلی می‌ارزه
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    خلاصه باید گفت آقای روحانی یک کشور قهر کرده با دنیا با خزانه ای خالی وبا این همه مشکلات بوجود آمده وآفردادی که هنوز چوب لای چرخ دولت میکنند خیلی هم موفق بوده
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    خیلی قشنگ حرف میزنه
  • نیما A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    ما از انتخاب خود حمایت می کنیم.عملکرد دولت خوب بوده است
  • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    همین که قدرت رو از احمدی نژاد گرفت و نزاشت از این بدبخت تر بشیم عالی خدارو شکر میکنیم
    • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      اخوی احمدی نژاد که نمیتوانست کاندید باشد که ایشان قدرت را از او بگیرد . صبر کن تا سال 96
    • ناصر ج IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      نمیتونست کاندید بشه؟ خودش بله ولی .....؟ همین که دکتر روحانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی نقشه پوتین مدودف مربوط به احمدی نزاد رو نقش برآب کردند خودش بزرگترین کاره و ما از هردو این عزیزان نهایت مراتب تشکر و قدردانی رو داریم
    • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      اگر قانون اجازه میداد احمدی نزاد مادام العمر رئیس جمهور بود 3سال دیگه ان شا ءالله می اید
  • محسن IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    16 78
    ازنطراجرای راه حلهای موثر برای جهش تولید صادرات کشاورزی بهبودفضای کسب وکاروپایه ریزی تحولات شگرف اقتصادی خیلی ضعیف وتقریبابی برنامه وعملکرد بوده ولی ازنطربهبودفضای خارجی وروابط بین الملل کارنامه خوب بوده است
  • منصف A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    گرچه من شخصابه به دکترولایتی رای دادم لاکن بااحتساب ویرانی های۸سال ریاست جمهوری احمدی نژاد که اقتصادواقتداروهمه چیزمملکت رابه ناکجا آباد کشانده بود عملکرداین دولت را حماسه اقتصادی واقتدارگرایانه ملی مینامم ومی ستایمش،بسیارعالی
    • هادی ES ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      44 83
      اقای به انصاف از خدا بترس وحق را بگو کدام ویرانی من در یک روستا ی در شهرستان ابادان زندگی میکنم در زمان رفسنجانی دراین روستا فقط 5خانه ساخت شد در زمان خاتمی 15 در زمان احمدی نزاد 150 خانه این فقط درروستایمان بوده دیگر سهرستان همه چنین اماری دارند فقط این رابگم کسانی که میگن 8سال احمدی نزاد کار نکرده یا کور ویا مریض هستند
    • علی A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      81 27
      آقا هادی ما نه کوریم نه مریض. شما خدماتش رو می‌بینی، ما داریم خرابکاری‌ها رو هم می‌بینیم که شما احتمالاً ازش خبر نداری. کشور ما طی هفت سال گذشته نزدیک 700 میلیارد دلار درآمد داشته و آخرش با رشد اقتصادی منفی روبرو شدیم. بالاخره یه جای کار داره می‌لنگه دیگه.
    • بی نام US ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      8 8
      هادی جان اگه ایرانی پس چرا پرچم کنار اسمت مال یه جای دیگه است کلک؟ نکنه تو روستاهای اطراف ونزوئلا زندگی می کنی؟
  • احسان EU ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    92 62
    1. پرونده هسته اي ايران و مذاکرات با 15: خوب، ولی زودتر به نتیجه برسد. هر ثانیه که تحریم ادامه یابد فقط و فقط ایرانی ضرر میکند. 2. موضوع هدفمندي يارانه ها: بد، معلوم بود از اول نتیجه چیست. 3. موضوع مبارزه با فساد اقتصادي: متوسط، حتی بابک زنجانی هنوز متهم نشده است 4. مسئله انتصاب ها در وزارت کشور و ساير نهادها: نظری ندارم. 5. مسئله روساي دانشگاه ها: خوب. 6. سياست هاي دولت در بخش سلامت و محيط زيست: خوب ولی اثرش نمیدانم در عمل چقدر است. 7. مسئله فرهنگ و سياست هاي فرهنگي دولت: بهتر از قبل
  • بهمنش IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    با سلام به نظرم با توجه به اوضاع منطقه و جهان و تلاش های دولت مثبت و مثمر ثمر بوده و قطعا بهتر خواهد شد انشا الله
  • ادیب IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    به نظر بنده تغییرات مثبتی ایجاد شده از جمله: 1.پیشرفت در پرونده هسته ای ایران و کم تر شدن بحران هسته ای 2.بهبود روابط ایران با سایر کشور های دنیا بخصوص غرب و آمریکا 3. کمتر شدن تنش میان دولت و مجلس و سایر قوا 3. نزولی شدن نمودار تورم 4. صبر دولت در برابر انتقاد های منصفانه و بی رحمانه.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    افتضاح
  • binam A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    هنوز برای قضاوت زوده...اما ظاهرا در تلاش هستند که مشکلات رو حل کنند نمونه بارز آن هم اجرای برنامه تحول نظام سلامت در کشور است که برای کاهش مشکلات مردم انجام شده.....امیدوارم موفق باشند
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    84 34
    خوب
  • عمار A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    دوستانی که همه مشکلات را از دولت های قبل میدانن برا ما توضیح میدن عملکرد این دولت جز شعار که اونم هدفمند برای نهادینه کردنه یکسری اتهامات به دولت های خدوم قبلی هس چیزی بوده ، حقا و انصافا کجا تورم کم شده ، کجا به جوان بیشتر توجه شده وام ازدواج وحتی یک مورد اشتغال جوانان در ادارات دولتی در این مدت بوده ، قرار بود تحریم بشکنه که ارز هم پایین بیاد ، همه داشته هایمان روسر میز مذاکره دادیم اما اوضاعمون همون قبلی بهتر از الان بود ، دوستان تشریف بردن بازار ببینن تو همین نه ماه شیب گران شدن اجناس وارزاق اینقده بوده که هیچ دولتی تو تاریخ انقلاب یک چهارم این شیب رو هم به مردم در ابتدای کارش تحمیل نکرده ،
    • علی A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      دوست عزیز وام ازدواج که از زمان احمدی نژاد به مشکل خورده بود. ارز پایین اومد چون اون زمان بالای 3500 سیر می‌کرد. شما طرح تحول نظام سلامت و بیمه همگانی رو نمی‌بینی؟ آرامشی که حاکم شده رو نمی‌بینی؟ یادت رفته رئیس قبلی هر روز با یکی درگیر بود و مدام بحران ایجاد می‌کرد؟ یادت رفته بنزین تو دولت قبل یهو چهار برابر شد؟ حتماً باید کارهای پوپولیستی انجام بگیره تا راضی بشین؟
    • یک مدرس دانشگاه IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      با شما آقا عمار کاملن مخالفم کشور با توجه به ویرانه ی هشت سال گذشته رو به جلو است حداقل اتفاق این است که آن استرس و نگرانی از اینکه هیچ چیز به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود برطرف شده نمی گویم عملکرد دولت عالی بوده و لی باید هر تحلیلی در شرایط زمانی و مکانی خودش باشد اگر دولت را آقای روحانی از سید محمد خاتمی با تورم 11 درصد و وضعیت خوب سیاست داخلی و خارجی تحویل گرفته بود عملکردش معمولی و حتی شاید پایین تر از متوسط قابل تحلیل بود ولی دولت قبلی دولت ویرانگر بوده لذا با توجه به دولت قبلی عملکرد این دولت خوب بوده در ضمن قشر دانشگاهی با توجه به انتصاب ها و روند اداره ی کشور چشم انداز مطلوب تری را می بینند .
    • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      آقای سید برادر اخوی حاج دلواپس . شما خیلی تابلو نظر گذاشتی و خیلی تابلو مثبت هات بالا رفته . خودت و بچه های دورو برت که نشستن فرت و فرت برات میزنن. عملکردتون رو نشون میده دیگه. استخدام که هستی حقوق خوب هم میگیری یا با پول پدر دلواپس محترمتون روزگار میگذرانید. الان هم نگران جیب ابوی یا اخوی گرام هستید نظرم رو بزار خبر حتما بزار
    • علی A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      آقا وضع منفی مثبت‌ها خیلی مشکوکه. ظرف چند دقیقه صدتا منفی اضافه می‌شه خوب با این کارها چی رو می‌خواهید نشون بدین برادران دلواپس؟ اگر حرفهای من دروغه بیایین با سند بگین که دروغ می‌گم وگرنه 1000 تا منفی هم که بزنید فقط خودتون رو گول زدید
    • iman IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
      0 0
      انصاف هم خوب چیزیه ،یادت رفته درزمان دولت قبل قیمتها هرساعت بالا می رفت و..............................
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    99 52
    بنظر من خوب بوده است فقط الان رکود در بازار ایران هست که این هم به مرور درست میشود
  • محمد رضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    90 18
    مهمترین نکات مثبت: عدم حاشیه سازی و تنش زایی ،ایجاد آرامش نسبی در فضای اقتصادی کشور ،کنترل افسار گسیختگی و رشد لحظه ای قیمت ها ،تبلیغ گسترده و ایجاد فضا برای ورود سرمایه گذاران خارجی ، سامان بخشی به وضع درمان ،توجه به مسأله محیط زیست ، تنش زدایی در روابط خارجی و تفاهم گرایی نکات منفی : عملکرد بسیار ضعیف و نامناسب در بخش هدفمندی و سبد کالا ،شعار زدگی محض در بخش فرهنگ
    • دنیا IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      1 0
      آفرین. منطقی و تحلیل شده گفتید.
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    هرچی باشه بهتر از دولت قبلیه
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    13 67
    از یک تا ده، چهار.
  • کوشا A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    آمار ها عجیبه. یهو منفی ها زیاد شد... کارنامه دولت خوب بوده. منتها در سیاست داخلی خیلی خوب عمل نشده. توی بحث بهداشت و سیاست خارجی عالی بوده ولی تو سیاست داخلی خیلی خوب نبود.
  • amir RO ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    51 56
    عملکر دولت تو زمینه فرهنگ و اعتمادسازی و سیاسیت خارجه خیلی خوب و تو بقیه زمینه ها خوب؛ خبرآنلاین باید یه فکری به خال منفی مثبت ها بکنه چون بعضی وقتا شده من خودم با یک آیپی تونستم به یه نظر دوبار رای بدم و این اشکال زمینه سو استفاده یه سری افراطی رو فراهم کرده
    • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      83 27
      اخوی چی شده نگران منفی , مثبت ها شدی , شما که بلدی از یک ای پی دو بار رای بدی ناراحتی از اینکه دیگران هم از حقه شما استفاده کنند ؟
    • amir A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      16 6
      بله اخوی شده من با یه آیپی دوبار رای دادم چون بعدا یادم افتاده قبلا هم به این نظر رای داده بودم چون اصولا من برمیگردم و نظرات جدید رو میخونم مثل الان، ولی اخوی میدونی چیه؟ الان با منفی مثبت های این پست دیدم با نظرات بقیه خبرها و منفی و مثبت هاش جور در نمیاد یعنی فکر کن تا دیروز مردم یکسال میگفتن درود به روحانی یدفعه پای این خبر شده دود به احمدی نژاد.. آره اخوی اینجوریاست
  • امير IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    ملت همسشه ناراضي... متاسفم براتون نميگم دولت عالي بوده ولي كارهاي مثبت بسياري انجام داده توقع نداشته باشيد ٨ سال ويراني محض با ١ سال درست شه عملكرد دولت در حد ١٠ ماه خوب بوده بيايم كمي منطقي باشيم مطمئنن شما عملكرد خوب و وقتي مي بينيد كه قيمت گوشت و مرغ به عنوان مثال بياد پايين انقد سطحي نگر نباشيد...
  • بی نام A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    69 13
    به نظر من که فضا را کمی ارام کرده و از تنش قبلی خبری نیست در اصل فقط فضای روانی موجود در جامعه کمی بهتر شده اما همچنان فضای اقتصاد مبهمی داریم
  • کمیل IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    37 11
    این سوالی که مطرح شده خیلی تخصصی و مهمه،با احترام به همه کسانی که کامنت میزارن،الان نمیشه ارزیابی کرد، درست مثل کاشت نهال مرکبات،باید زمان بگذره تا عوامل محیطی و غیره و ذالک،اثراتشون را روی آن بگذارن،اما در یک نگاه بعد از ده ماه،میتوان،بیشترین امتیاز را روی سیاست خارجی داد،بقیه خیلی جای کار داره،یعنی متاسفانه عدم شناخت دولت قبل در مبحث مدیریت کلان ،ونابود کردن هر آنچه از زمان اصلاحات سر و سامان داده شده بود،کار را برای دولت لاک پشت وار کرده،سونامی احمدی نژاد ،فرهنگ،اقتصاد،و در واقع همه چیز را درنوردیده،وکاری جهادی میبایست برای آبادانی این بلاد.وانشاالله دولت روحانی به سر منزل مقصود خواهد رسید،فقط این را بدانیم که،،تحمل بایدت.
  • alireza A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    جناب آقای روحانی از نرفتن پای صندوق رأی با گذشت یک سال از دوره ریاست جمهوری شما کاملاً خوشحال هستم . متأسفانه اصلاح طلبان فقط ژست های بین المللی خوبی دارند و هیچکس درد مردم را نمی فهمد شما هر آنچه را می بینی که موجب آزردگی خاطر شما نشود .
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    منفی ها خیلی خیلی مشکوکه
    • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      3 1
      تحمل خویش را در برابر رای مردم آن هم در سایتی که طرفدار دولت است را افزایش دهید.
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    69 32
    عالی و بی نظیر
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    درآمد نداریم. اشتغال مهمه که اگه توی کارنامه بود 0 می گرفت
    • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ارتش سایبری دلواپسان دوباره به نظر سنجی خبر الاین حمله کردند، منفی ها مشکوکه
    • سیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      با شعار تغییر و کلید آمدند، ولی چیزی تغییر نکرد و روند گران شدنهای دولنی با سرعت بیشتر ادامه یافت، و کلیدشان هم قفل مشکلی را باز نکرده است ، هنوز مشکل دارو و بیکاری و .... روز از روز بیشتر میشود. راستی چرا در مذاکرات اتمی صحبتی از رفع تحریم بانک مرکزی نمیکنیم ؟ همش نفت را میخواهید رفع تحریم کنید. نفت مال دولت است و بانک مرکزی مال مردم، اگر بانک مرکزی رفع تحریم شود مطمین باشید که قینت دلار به همان 1000 تومان خواهد رسید.
    • بی نام EU ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      هیچ حرفی ندارم ،جز اینکه مگه چقدر بهتون میدن که میاین اینقدر وقت میذارین و با وی پی ان های کشور های مختلف منفی میدین؟اسم خودتون رو میذارین مسلمون؟مگه این دنیا چقدر ارزش داره که اینطوری وقتتون رو هدر میدین؟تازه بعدشم با این همه هدر دادن وقت از خود کفایی حرف میزنید؟حاضرین ملت فقیر بشن و نابود بشن ولی دولت روحانی شکست بخوره.....اینه مسلمون بودن؟
    • حیما IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      آقای به ظاهر دلواپس که حتی مطمئنم جزء اون دسته هم نیستی و معلومه که از کی خط میگیری که نظر سنجی رو به چالش بکشی، لطفا اگر انتقادی هم داری شناسنامه دار حرف بزن، خسته شدیم از بس که بدون هیچ سند و مدرکی افرادی مثل شما اومدن و نظر دادن و ویران کردن ایران رو تو اون 8 سال، که اگه یک نفر بشینه و 8 سال دکمه غلط کردم بزنه بازهم درست نمیشه. راستی تعداد آراء تمام نظرسنجیهای این سایت برای یک نظر هیچوقت بیشتر از 1000 تا نبوده، چطور به یک نظر بیش از 1600 رای مثبت داده شده؟
    • بی نام PT ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      یکسال گذشته و دربعد سیاست خارجی خوب کار کرده. در زمینه اقتصاد باید یه مدتی صبر کرد که ان شاءالله اونم درست میشه نشون به اینکه دلار تقریبا ثابت موند گرچه هرچند مدت یه نوسانایی داره ام در کل ثابته. به هر حال اگه بازم به پارسال برگردم بازم همین کارو می کنم.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      درآمد ندارم شغل هم ندارم ولی یه رئیس جمهور مودب دارم که بابر نامه ریزی کارهاش رو پیش میبره و از اخلاق و رفتارش چنین برمیاد که بیگدار به آب نمیزنه و به حرف متخصصین گوش میده. حتی اگه اوضاع بهتر نشه میدونم که بدتر هم نمیشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    86 21
    در مقایسه با دولت قبلی عملکرد این دولت به شکل محسوسی بهتر و مثبت تر بوده هر چند هنوز دچار فرصت سوزی در بعضی موارد است. من همچنان به دولت آقای روحانی امیدوار و خوشبین هستم.
  • توبزون IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    58 20
    با سلام بازگشت آرامش نسبی به جامعه ، ساماندهی مذاکرات هسته ای ، بحث نظام بیمه سلامت ، کنترل تورم نکات مثبت و تنها نکته منفی ورشکسته شدن سهامداران تازه وارد به بازار بورس که امیدواریم جبران شود.
  • بابک A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    73 70
    با توجه به محدودیت ها و واقعیت ها، شاید بشه گفت بهتر از این نمی تونست باشه.
    • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      96 71
      با توجه به شعارها و وعده ها بدتر از این نمی تونست باشه هر چی گفته عکسش عمل کرده
  • رضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    67 58
    دو دقیقه بعد خبر 400 منفی ی
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    68 21
    بهتر بود این سوال بعد از 30 تیرماه پرسیده میشد که دولت هم یکساله میشه،در مجموع عملکرد دولت در کوتاه مدت رضایت بخش بوده و حتی در بعضی موضع گیری ها فراتر از انتظار عمل کرده
    • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      17 38
      مثلا چی فراتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟ وضع بازار یا نتیجه رسیدن اننرژی هسته ای یا توزیع موفق سبد کالا وآغاز امیدوار کننده مرحله دوم یارانه ؟ دقیقا توضیح بدین چه چیز شما رو مثله مجری های برنامه بارییس جمهور شگفت زده کرده
    • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      28 8
      مهار رشد تورمتثبیت نسبی بازارحرکت به سمت رشد اقتصادی مثبتبازتر شدن نسبی فضای سیاسیایجاد روابط با کشورهای دنیا و همسایگانافزایش پهنای باند اینترنتایستادگی در برابر فیلترینگ واتس اپاغاز تحول در نظام سلامتواردات بنزین یورو 4 و کاهش الودگیایجاد کارگروه و شروع بازیابی دریاچه ارومیهتوافق اولیه در مساله هسته ایشکستن فضای جهانی ترس از ایران و ....دولت در زمینه سیاست خارجی کاملا موفق عمل کرده ،بنده گفتم موضع گیری دولت فراتر از انتظار بوده موضع گیری با این چیزایی که شما گفتید کاملا متفاوت هستش بعد هم در کوتاه مدت نمیشه از دولت انتظار معجزه داشت باید دید منطقی به مسائل داشته باشیم مشکل شما اینه که زود از همه چیز و همه کس خسته میشید باید به دولت زمان داد
  • ندا A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    46 20
    متوسط رو به پایین ولی فک کنم تا دو سال دیگه لوضاع رو به راه بشه
  • آ IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    نمی گم صفر .. اما 5 از 20 ...
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    18 35
    تنها تفاوتي كه من در عملكرد دولت يازدهم نسبت به 8 سال قبل ديده ام، بهبود وضعيت نشر كتابه. در باقي موراد، استاد، يك قفل گنده زده به در همه چيز.
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    53 13
    من از عملکرد دولت در کل راضی هستم و به آینده امید وار این منفی مثبت ها به نظر من یکم مشکوکه
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    24 14
    در بعد خارجی متوسط به بالا.. در بعد داخلی پایین.
  • بی نام US ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    38 23
    بسیار عالی.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    82 24
    از زمان احمدی نژاد خیلی بهتره همینو شکر.
  • ستایش IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    فقط به به... به این همه شیب ملایم به به
  • محمد A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    81 19
    منفی ها و کامنت های ابتدایی خیلی مشکوک میزنه.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    39 13
    با توجه به انبوه مشکلات از 8 سال گذشته و چوب لای چرخ گذاشتن بعضی ها، عملکرد دولت خوب بوده. من نمره 18 از 20 میدم. امیدوارم از این به بعد موفق تر باشند.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    13 77
    در حوزه فرهنگ که داغون بوده مثل همه دولت ها در حوزه اقتصاد قابل قبول و ستودنی در امور خارجه هم که از نظر ایشون خارج فقط آمریکا هست و بس رییس دانشگاه هارو هم که شخم زدن به همدالله در بهداشت که یک کار فوق العاده وبی نظیر و بیاد ماندنی کردن پرونده هسته ای که دادیم رفت کلا یه جا کلا نابود کردیم رفت ولی اگه بجا مردم فریبی و دادن یارانه اونم قطع میکردن و مثل کار وزارت بهداشت یک جای بهتر هزینه میکردن عالی بود غرور ملی رو هم که لولو خوردولی خداییش این دولت پتانسیل کار بزرگ رو داره البته اگه فقط فکر رای مردم نباشه و کاری کنه که ب نفعه مردم باشه نه برا گرفتن رای مثل یارانه ها ولی از 4سال دوم احمدی نژاد خیلی خیلی بهترتره
    • علی A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      43 9
      منظورت از "به همدالله" همون "بحمدالله" هست دیگه؟ بابا وضع سواد خیلی افتضاح شده
  • حسین A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    89 29
    منفی ها مشکوک اند عملکرد دولت با در نظر گرفتن شرایط کشور خوب است.
  • نوید A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    39 12
    در زمینه اقتصادی بازگرداندن آرامش و ثبات به بازاز ارز ، مهار رشد فزاینده تورم ، ایجاد آرامش نسبی در بخش تولید و در راستای کاهش رکورد ، انضباط مالی و عدم استقراض از بانک مرکزی و تقدیم بموقع لایحه بودجه سال 93 به مجلس دستاوردهای مهم دولت در این مدت زمان کوتاه بوده ، و به نظرم با توجه عمر ده ماهه دولت نمره دولت در حوزه اقتصادی نمره قبولی خواهد بود .
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    کشور با حداقل ها هم فاصله زیادی دارد و این فقط به دلیل شعار دادن بدون عمل است
  • شم A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    28 74
    نظرات جالبه اولا در نظر بگیریم کشور در چه شرایطی تحویل گرفته شده و دوما دو قوه دیگر در این یکسال کمترین میزان همکاری و بیشترین میزان سنگ اندازی در کار قوه مجریه را داشته اند. من از آمارهای این دولت هم سر در نمی آورم چون همه چیز گران تر شده دانشگاهها در پذیرش به گونه گذشته عمل میکنند. شعارها زیباست ولی برای عمل همکاری سه قوه لازمه نه امروز رئیس دولت حرفی بزند فردا یا همان روز از زمین و زمان حمله شود رفتار افراد با این دولت جوریست که انگار عده ای اشغالگر به این کشور آمده اند.... اما اگر اینهمه کارشکنی در کار دولت نمیشد شاید به نفع گروه افراطی بود چون این حرکت کند از چشم آنها دیده نمیشد. ایکاش یکسال به نفع ملت از منافع حزبی دست کشیده میشد تا ملت بتواند عیار این دولت را محک بزند.
  • مینا A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    58 21
    من از 20 نمره 18 رو میدم. 2 نمره رو هم به خاطر عملکرد نادرست در زمینه سبد کالای توزیع شده کم میکنم. در مجموع کار دولت خوب بوده واميدوارم بهتر هم بشه.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    فقط شعار و دروغ اگر حداقل تورم را مهار کرده است چرا گرانی
    • رسول A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      46 25
      جناب بینام عزیز، وقتی میشنوی تورم 25درصد، یعنی 25درصد افزایش بوده به عبارت دیگه یعنی 15درصد گرانی کم شده، نه اینکه ارزون شده افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟ ی مثال ساده، ی جنس صد تومانی با تورم 40درصدی میشه صدو چهل درصد و با تورم 25درصد میشد صد و بیست و پنج تومان واین یعنی شرایط بهتر از قبل و .....
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      90 35
      حداقل از قبلیه خیلی خیلی خیلی خیلی بهتره . ولی ایده ال نیست
  • بی نام KR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    15 8
    فكر نمي كنيد موردي را جا انداختيد؟
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    33 16
    سیاست خارجی. 20 سیاست داخلی10 .اقتصاد. 16 فرهنگ. 17
  • همایون ایزدی EU ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 26
    سلام...من کارمند میراث فرهنگی تهران هستم..چیزی که دراین یک سال اتفاق افتاده رو به اختصار میگم...بعد از جابجایی مدیران دولت قبل..ادمهای جدید وارد سیستم شدند..کسانیکه هشت سال خانه نشین بودند ..بدور از دنیای امروز...مدیر وقت میراث تهران عقده چند ساله خود را برسر کارمن بدبخت خالی میکند..وصرفه جویی رو در کم کردن مزایای پرسنل جستجو میکند..میراث فرهنگی یکی از بیشترین فسادهای اداری ومالی رو در دولت قبل داشته..ومدیران جدید به نوعی دیگر دنباله روی میکنن..پس وااسف برما که شرایط ماروزبروز بدتر میشود...
  • جلال IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    37 13
    به نظرم ایشون در یک بازه زمانی کوتاه کارهایی بسی دشوار انجام دادند که نتیجه بعضی از کارهاشون برای ملت ملموس نیست ودر آینده مشخص میشه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    38 16
    به نظرم خوب و از رایی که دادم پشیمان نیستم ففط فکری به حال بیکاری بکند و همجنین ازادی .....
  • سارا RO ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    بدحجابیها.گرانیها.ازادیهای خارج از حدود شرع. ..... شما خودتون قضاوت کنید.....
    • راضیه EU ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ُارا جان بد حجاب گرانی و فلان و بهمان زمان آقای احمدی نژاد نبود؟؟؟؟؟؟ من نمیدونم چرا برخی از ددوستان فکر میکنن وی این یک ساله وضع حجاب فرق حاصی کرده.....
    • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ساعتی 7هزار تومان سایبریان عزیز اضافه شده یا نه منم جای شما بودم همینگونه اظهار نظر میکردم اما ملت و وجدانتون را خیلی ارزون فروختین....
    • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      زمان می بره دسته گل آقای احمدی نژاد رو جمع کنن
    • عجب A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      17 12
      اشتباهی مثبت دادم. واضافه میکنم فیلتر شکن برای شما که توی دنیای مجازی آزادی بی حد داشته باشید
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    31 13
    در بازگشت هویت ایرانی ها به آن ها و گرفتن حقشون از خارجی ها و اثبات ایران به عنوان کشور دارای منطق و استدلال و مبارزه با افراط گرایی بسیار موفق عمل کرده اما در زمینه ی اقتصاد باید کمی صبور بود
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    40 12
    متاسفم که بعضی از دوستان مصداق واقعی "آنکس که نداند، و بداند که نداند" هستند. عملکرد دکتر روحانی در طول یک سال فوق العاده هم بوده و با شرایط اسفباری که بر کشور حاکم بود بیشتر از این از دست هیچ کس بر نمیومد. تصور کنید که با همین شرایط کسی با عقاید رییس جمهور پیشین زمام امور رو به دست می گرفت. کاش بعضی ها خودشون رو به خواب نمی زدند
  • محمد US ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    38 11
    در مجموع خوب و راضی کننده در محیط زیست و سیاست خارجی بهداشت و مسائل مربوط به وزارت نفت بسیار خوب در مسائل اقتصادی نسبتا خوب در سیاست داخلی فرهنگ و اجتماع متوسط
  • بی نام EU ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    28 11
    من الآن نظری ندارم.جوجه رو آخر پاییز می شمرن.
  • hoh IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    68 24
    از دولت کمتر دروغ می شنویم همین
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    48 18
    این جا هرکسی یک ساز میزنه .مملکت را 8 سال پیش خراب شده .دولت چی کار کنه
  • کورش IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    77 16
    هر چی هست از 8 سال پیش خیلی بهتره.
  • مهدی A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    37 15
    دولت تدبیر و امید با 18 میلیون رای روی کار امده ، بی انصافیه انقدر زود قضاوت کنیم ، باید به دولت مردان فرصت کافی داده بشه بعدش عملکردشون نقد و بررسی بشه ، سیاست های کلان دولت حداقل 3 سال زمان نیاز داره دوستان من
  • تقی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    21 27
    هر رئیس جمهوری که میاد فقط شکل آدمها رو از بالا تاپایین سازمان ها عوض میکنه همین وبس
  • مهدی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    19 56
    شماهایی که میگین ویرانی محض خرابی هشت ساله و... لطفا از خودتون تحلیل داشته باشید نه اراجیف کسانی که تو اتاق فکر برنامه ریزی می کنن که خوراک مطلب به شما بدن یه سری به روستاها وشهرستان های کوچیک تر بزنید ببینید آباد شده یا ویران شده شما عزیزان به اصطلاح روشنفکر اطلاح طلب فقز وفقط خودتون رو قبول دارید سال 96 منتظر حضور حماسی باشید انشالله
    • علی A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      44 12
      دوست عزیز شما فکر می‌کنی همه مردم جیره‌بگیر دشمن هستند؟ نه حتماً یه چیزایی می‌بینن که شما نمی‌بینی یا نمی‌خوای ببینی. چرا نمی‌خواهید به دیدگاه دیگران احترام بذارید؟ محض یادآوری: عملکرد رو با معدل می‌سنجند. شما توی ده تا درس چهار تا بیست داشته باشی و شش تا صفر، باز هم معدلت زیر 10 می‌شه. وقتی با درآمد هفتصد میلیارد دلاری رشد اقتصادی منفی شده، این یعنی معدل زیر ده. این تحلیل شخص بنده هست. از هیچ اتاق فکری هم خوراک نگرفتم. بله می‌دونم دولت خدماتی در شهرهای کوچیک داشته ولی در نهایت تورم و کاهش ارزش پول ملی به گردن مردم افتاده. شما می‌توانید اون دو سوم ارزش از دست رفته پول من و امثال من رو جبران کنید؟ اگر نمی‌توانید حداقل اینجا همه رو به جیره‌خواری متهم نکن
    • hamed A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      24 7
      علی جان داداش غصه چی رو می خوری . تا وقتی از امثال این دوستمون تو این مملکت هستن که الحمدلله تعدادشونم کم نیست ، هر چی سرمون بیارن حقمونه داداش . برید همون پراید ۳ میلیونو ۲۰ تومن بخرید حالم کنید که واقعا لیاقتتونه .
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    32 15
    همين كه دولت برنامه داردوبارنامه حركت مي كنداگرافراطيون نگران نشوندوضع عالي خواهدشد
  • محمد IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    88 53
    من که بهبودی ندیدم .... فقط مذاکره دیدم اونم بی نتیجه .........
  • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 9
    بر فعاليت شرکتهاي پخش دارويي نظارت لازم صورت نگرفته و اين شرکت هاي به دور از چشم ها و در سايه مرتکب خيلي مسائل مي شوند . يکسري آماري هاي کلي به وزارت بهداشت اعلام مي کنند ولي مسائل مالي اينها شفاف نيست بيشتر از اين بنويسم منتشر نمي کنيد
    • علی A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      16 6
      متاسفانه این مسائل اینقدر رایج شده که کسی توجه نمی‌کنه ولی خدا رو شکر که هنوز برای شما دغدغه هست
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    56 11
    من از رای خودم راضی هستم :
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    26 19
    عالی بوده
  • بی نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    24 9
    دولت عالی کار کرده. تازه دولت تنهاست و بقیه قوا کمکش نمیکنن. درود بر شرف روحانی
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    30 14
    طرفدارای محمود منفی بزنن یه خورده دلشون خنک شه. اون کسی که ایران رو ویران کرد رفته. هزار تا هم منفی بدین دیگه برنمی‌گرده
  • lpln IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    29 13
    برای خبرآلاین متاسفم ، یا هک شدی یا .... آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه در خبرهای دیگر از دولت روحانی این همه مثبت بگیره اما اینجا اینقدر منفی خبر آنلاین دقت کن نشی مثل عمو حسین شریعتمداری
    • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      0 1
      همونجوری که خبرهای قبلی همیشه و همه نظرها تا چند صد مثبت میخوره.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    18 12
    همین که التهاب و جوسازی ودروغ کم شد خوبه البته برخی وزرا مثل وزیر علوم و صنایع همان کارهای قبلی رو دنبال کردند یعنی حمایت از خودرو سازان و تولید کیلویی مدرک
  • خلیل FI ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    29 11
    در مقابل دولت احمدی نژاد دولت آقای روحانی خیلی خوب است البته اگر مغرضان و دلواپسا ن کینه جو اجازه دهند
  • فرشید EU ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    29 14
    واقعا برای اونایی که این همه تغییر را نسبت به قبل نمی بینند متاسفم
  • علی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 13
    عالی عالی به نظر فراتر از سطح عمومی جامعه است.
  • اسماعیل IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    28 13
    ارتش سایبری دلواپسان چه تلاشی تو فضای مجازی میکنه
  • بی نام RO ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    18 11
    به نظر من تو یک سال نمیشه عملکرد ایشون رو سنجید ، ایشون در حالی دولت رو تحویل گرفتن که ویرانه ای بیش نبود، بنابراین نمیشه تو یه سال توقع مهار تورم و گرانی رو داشت مضاف بر اینکه هر کاری بیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزیه، در گفتار که به به نظرم برنامه های دولت جدید خوبه تو عمل هم داریم می بینیم که با برنامه جلو میرن ، نسل ما که هیچ دیگه نمیشه انتظار شق القمر از دولت داشت نسل سوخته است امیدوارم که برنامه ریزی ها به گونه ای باشه که نسل های بعدی ما بتونن از زندگی تو ایران لذت ببرن.
  • مهربان توسی A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    19 8
    در اموزش پرورش متاسفانه ضعیف بوده
    • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      4 7
      میشه بگیددرکجا قوی بوده؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    18 11
    من نمرهی 9 رو میدم.اون یه نمره هم به خاطر اشتقال.دکتر جان حواست به این مورد باشه وگرنه برای همه اونایی که بهت رای دادن هنوز 10 هستی از 10
    • دنیا IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      0 0
      عزیزم اشتقال یا اشتغال؟
  • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    21 15
    ما که تا حدود زیادی راضی و امیدوار هستیم
  • شادمهر A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    20 18
    در سیاست خارجی بیست در سیاست داخلی با تک ماده قبول
  • بی خیال بابا IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    20 12
    این تعداد مثبت و منفی ها مشخص است از چه ناحیه ای یکباره صادر شده ولی ای کاش اینقدر برای منافع دنیایی دروغ نمیگفتیم و اسم خودمان را مسلمان نمیگذاشتیم و بیت المال بیت المال نمی کردیم و فقط خودمان را مسلمان و بقیه را کافر نمی پنداشتیم و با این انحصار طلبیها و خودمحوری ها در ایران عزیز گروه های در باطن داعش و طالبان و .. درست نمیکردیم که آخرش همین باشد که در کشورهای همسایه میبینیم
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 5
    هر وقت در کشور اکنیت آرامش شغل و مسائل رفاهی و سیاسی حل شود میشه گفت مملکت آرامش دارد ممکنه کمی تنش کم شده باشد به نسبت قبل ولی هیچوقت 100 درصد نیست
  • وحید A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    27 10
    ظریف عالی بود بقیه مسایل از هشت سال پیش بهتر بود اگر دلواپسا کمی گل گاوزبون بخورن وسوره والعصر بخونن وصبر داشته باشن وکمک کنن مثل ما در هشت سال گذشته دندون رو جگر بگذارن اوضاع خیلی خوبتر میشه
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    26 10
    مثبت منفی ها خیلی مشکوکه. یهو دلواپس های وی پی ان دار ریختن تو خبر
  • بی نام EU ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    26 13
    آقای روحانی اگر یک کشور جنگ زده رو هم تحویل می گرفت خیلی بهتر از شرایط کشور در دولت قبل بود.من نمیگم الان بهشت شده، میگم پاک کردن گندکاری احمدی نژاد فرصتی بیشتر از 8سال می خواد. ایشون فراتر از حد انتظار من عمل کردن گرچه به خاطر شرایط گذشته همه دارن اعتراض می کنن ولی باید بدونین شما برای گرفتن یک کار خوب چندین سال باید برنامه ریزی کنی کلی کلاس بری یا زبان یاد بگیری یا مدرک بگیری یا بری یه جایی شاگردی کنی اونوقت چطور انتظار دارین این دولت در عرض یک سال همه مشکلات رو حل کنه؟احمدی نژاد کشور رو از خاتمی گرفت که در وضعیت تورمی، رشد و سیاست خارجی خوب بود و اونطور داغون تحویل داد ولی آقای روحانی کشوری با تورم 45 درصد و رشد 5.9 و سیاست خارجی صفر رو تحویل گرفت پس میشه نتیجه گرفت عملکردشون عالی بود.
  • ... A1 ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    بسیار ضعیف... نه عزت زمان آقای احمدی نژاد را داریم نه مشکلات حل شده... امیدوارم نظرم را حذف نکنید
    • علی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      عزت؟ این که رابطه‌مون با همه دنیا قطع شده بود و با همه دعوا داشتیم عزت بود؟ یا فسادهای چند هزار میلیاردی؟ یا کاهش ارزش پول ملی به یک سوم؟ یا ... یا چی؟
    • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ما هم که باور کردیم این منفی مثبت ها واقعا نظر مردمه
    • علی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      ما هم که نفهمیدیم منفی مثبت ها واقعا نظر مردم نیست
    • امین IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      عزت ؟ کدوم عزت ؟ این که مثلا کشوری میرفتیم پاپورتمون رو در حد پاسپورت افغانستان هم نمیدونستن ؟
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
      اصلاً تابلو نیست مثبتا به این نظر برنامه ی سایبریه
    • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      55 14
      این همه مثبت غیر عادی است . کدام عزت زمان آقای احمذی نژاد؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      19 22
      جناب امین نه که حال عزت به پاسپورت هامون برگشت حداقل اون موقع نمایندمون رو تو سازمان ملل راه میدادند
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
      17 5
      برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه تو یا خوابی یا خودتو زدی به خواب با این کامنت مسخره ای که گذاشتی
    • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      7 1
      خبرانلاین خواهش میکنم نظارت کن.یه مدت بود که امار مثبت و منفی رو عوض میکردن یه عده رفتن الان باز برگشتن.ترو خدا نگاه کن در عرض کسری از ثانیه 2 هزار تا مثبت گرفت و همه منفی گرفتن.شما اقلیت افراطی جایگاهی بین مردم ندارید مگه اینکه با تقلب و این کارا مثلا بگید که اره ما هم هستیم.ش...درود بر روحانی عزیز که مردم ایران پشتش هستن و این افراطی ها واقعا دارند از یه جای دیگه میسوزن چون تنها شدن و کاسبیشون داره تموم میشه
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    21 10
    به نظر من دولت روحانی با کارشکنی های جدی روبه رو بوده و است. تخریب و گردنکشی دلالان مخصوصا مانع بزرگی است. یکی از اقوام ما که دیپلم هم ندارد و در دولت احمدی نژاد پست های مختلف داشته بسیار ناراحت است و قاعدتا افراد مثل این زیادند از جمله بورسیه های بی امتحان و استخدامی های بی ضابطه و کاسبانی که از تورم سود سرشار می برده اند. بخشی از ذلت ملت ما به سبب همین فرهنگ مقایسه با خود است و گرنه من هم در دولت ویرانگر احمدی نژاد بیکار بوده ام و هم در این دولت نوپا
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 20
    انلاين جان تو كه نظرات مخالف رو منتشر نمي كني ولي وقتي وزير اقتصاد اين دولت بگه نمي خوايم قيمت دلار رو كاهش بديم و از همه راهي به مردم براي پول در اوردن فشار بيارن ديگه كشك چي
  • مهدی EU ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    20 15
    حرف های قشنگ و عمل های ضعیف در بخش آزادی انترنت، بیان، جامعه...
  • جلیل IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    نرخ رشد تورم بسیار بیشتر از آن چیزی هست که اعلام میشود ویزیت پزشکان از 20 هزار تومان به 27 هزار تومان افزایش داشته که میشه 35 درصد قیمت بنزین افزایش داشته قیمت خورو لبنیات روز به روز در حال افزایش هست من نمی دونم چه جوری اینا میگند تورم 17 درصده ؟ حقوق معلمان وکارمندان فقط 20 درصد افزایش داشته که بر خلاف تبلیغات انتخاباتیشون بود یارانه های نقدی افزایش نداشته سبد کالا با اون فضاحت توزیع شد استخدامها متوقف شده مسکن مهر متوقف شد اخراج کارمندان در این دولت بیشتر شده جوان گرایی از بین رفته و استخدام بازنشستگان داره صورت میگیره
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    22 11
    با سلام به نظر من کمترین کاری که دولت اقای روحانی در طی یکسال گذشته کرد این بود که وجه ایران را تو جهان بهبود بخشی من نمره قبولی به این دولت می دم...جهت اطلاع هم بهتون می گم با ۱۰سال سابقه کار و مدرک مهندسی و ۱بچه1میلیون در ماه حقوق می گیرم اما این رو میدونم شکوفایی اقتصادی در کمتر از ۱۰سال فراهم نمی شه..واقع بین باشید وسخت کوش و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد...خدا همیشه هوای همه ما ادمها را داشته وداره و ناظر اعمال و افکارمونه...برای دولت اقای روحانی و تمام هموطنانم ارزوی سلامتی و موفقیت دارم...بابک
  • سجاد A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    17 5
    من کاری به این دولت و اون دولت ندارم. اما عزیزان بی کاری و رکود اقتصادی مسئله ای نیست که بشه یکساله حلش کرد. مثلا برای اشتغال باید از 5 الی 10 سال پیش برنامه میریختن. پس توقع زیاد از دولت نداشته باشین. همین که دولت راستگو هستش و در مورد اشتباهش معذرت میخواد کلی می ارزه. اما اینم بگم، دولت فعلی بیشتر طرفدار نظام کاپیتالیستیه و به خاطر همون فشار وارده بر قشر ضعیف رو زیاد در نظر نمیگیره. یه همچین سیاستی بعد چند سال و با افزایش قشر متوسط کارسازه اما تا اون موقع باید فشار اقتصادی تحمل بشه.
  • هانی A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    20 18
    عالی
  • موسوی A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    27 14
    من به این نظرات بدجور مشکوکم .
  • انصاری A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    6 1
    تا زمانیکه بانک مرکزی مستقل از دولت نشه و تا زمانیکه اکثر اعضای شورای پول و اعتبار دولتی هستن ,کار بنیادین برای اقتصاد انجام نخواهد شد. همه دولتها در ایران کارشون سرکار گذاشتن مردمه. شب بخیر خبرآنلاین
  • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    10 3
    در این مدت افراد سود جو نتوانستند یک شبه پولدار شوند و این جای تقدیر دارد
  • ایرانی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    10 2
    خیلی بهتر از 8سال دولت قبل بوده و ما به دکتر روحانی اعتماد داریم وحمایتشان می کنیم و درمقابل افراطیون تمامیت خواه خواهیم ایستاد.
  • بی نام EU ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    10 3
    جدا از اشتغال که پروسه بلندمدت10تا20سال می خواد ونباید آقای روحانی رو به تنهایی مقصر وضع موجود دونست در بقیه خوب بود.با دوستانی که احساسی نظر دادن مخالفم و این سوال رو ازشون دارم که در 1سال چه تفاوت زیادی می خواستید ایجاد بشه که حالا این قدر ناامید شدید؟مسلم بود در1سال و حتی یک دوره4ساله نمیشه خرابیهای دولت قبل رو درست کرد.در سیاست خارجی و هسته ای عالی عمل کردن و در مهار تورم اونهایی که میگن خوب نیست مثل اینکه یادشون رفته 1سال پیش چطور قیمتها بالا می رفت. در هدفمندی گرچه مخالف بودم ولی خوب انجام شد.در اقتصاد گرچه شاهد رشد در آینده هستیم اما چون زوری قیمت رو پایین نگهداشتن و قیمتها داره آزاد میشه تولید در آینده نمی صرفه یعنی کاهش شغل.در کل هنوز نمیشه نظر داد و باید صبر کرد.انصاف هم خوب چیزیه.
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    10 3
    تاکنون خوب بوده امیدواریم بهترهم بشود
  • کامران IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    7 18
    خداییش نطر منو میخوای با اینکه بهش رای دادم نمره اش از 20 بهش تو این یکسال 12 میدم چون عمل ندیدم اقتصاد بدتر شد
  • مارال IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    8 4
    سلام خواستم بگم با شیب ملایم در حال هدفمند شدن هستیم از دارو نگویید که من یکی بیچاره شدم فقط چهار قلم دارو دکتر داده بود برای مادرم من 650000 تومان پول دادم به داروخانه و فقط یک قلم ان با بیمه حساب شد. خدا کنه کلید دکتر نشکسته باشه زودتر در ها باز بشه
  • بی نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    8 13
    افتضاح تر از این نمی شد
  • مریم IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    8 5
    کلا من از سیاست این مملکت ناامیدم10000000000 چون وقتی سواد کافی نباشه وسطح شعورپایین باشه....نمیشه توقعی داشت بااین حال منکرتلاشهای آقای روحانی نمیشم امامتاسفانه اوضاع مملکت ما بقدری خراب هست که باچند تا سطل آب ایشون آتیشش خاموش نشه والبته نمیشه منکرکارشکنی های افراد مخالف شد
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    6 5
    میراث تمام دولت ها در جمهوری اسلامی ایران از انواع بدبختی ها برای مردم هست.هسته ای که اگه نداشتیم مردم وضعشون از این بهتر بود. یارانه همینطور.دانشگاه و کشور همیشه امنیتی بوده وخواهد بود و با انتصابات فردی این محیط تغییر نخواهد کرد.بخش سلامت فقط کاهش هزینه درمان تا مرگ پر سرو صدا نداشته باشیم.فرهنگ سازی یعنی افزایش تعداد و شدت افراط گرایان برای مقابله با کوچکترین تغییر و تغییرات که بوده.تنها چیز مشترکی که این دولت با دولت های دمکرات داره از امید انسان ها نهایت بهره یا سواستفاده را میکنند.با این حال آقای حسن روحانی را بهترین رئیس جمهور ایران میدانم.
  • فرهاد A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    9 3
    واقعا تلاششون قابل تقدیره.فکرشو بکنید اگر وضع سالهای قبل ادامه داشت الان چی از ایران مونده بود. البته تارسیدن به وضع ایده آل خیلی فاصله داریم وباید فرصت کافی بدیم بعد اظهار نظر بکنیم .البته رسیدن به آرامش روحی و روانی مردم و اقتصاد کشور هم واقعا یک کار بزرگی بوده که دولت انجام داده است
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    9 18
    قربون دولت قبلی . لااقل ارزونی یشتر بود . تو این دولت گرونی بیداد میکنه .ایران......
  • مهدی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    12 9
    آمار مثبت و منفی کامن های این خبر مشکوکه . توسط دلواپسان احمدی نژاد دوست دستکاری شده
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    9 5
    همه دولت ها مثل هم بودن فقط حرف زدناشون عوض میشه آخرش میگن نذاشتن کار کنیم
  • محمد A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    12 2
    زنده باد روحانی . فقط عناصر رانت خواران و عناصر ارتش سایبری و جیره خواران دولت قبل داعیه مخالفت با دولت عزتمند دکتر روحانی را دارند . عملکرد دولت یازدهم تاکنون بسیار عالی بوده است . و می تواند بهتر باشد اگر عناصر افراطی و ویژه خوار داخلی سنگ اندازی نکنند
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    8 3
    قابل قبول
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    9 2
    با این کامنتهایی که دوستان دادن، ظاهرا دوره اجمدی نژاد گل و بلبل بوده و ما خبر نداشتیم :
  • dvd A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    3 2
    دوستان،معنی شناسنامه دار نقد کردن چیه؟ چند وقته توی رسانه ها خیلی به گوشم میخوره یا میبینم.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 4
    هم دروغ نمیشنویم هم اعتبارایران توی دنیا خیلی بالاتررفته .درموردمذاکرات هسته ای هم هرچی که ناتانیاهورا اینقدرعصبانی کنه حتما به نفع ایرانه . پس روحانی متشکریم.
  • موسویان A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    2 12
    صفر .مونده با داعش هم مذاکره کنن.از ترس اینکه یه وقت به ما حمله نکنن
  • محمد IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    6 5
    تغییر عمده این دولت با دولت احمدی نژاد در صداقت و راستگویی است . متاسفانه احمدی نژاد خیلی دروغ می گفت .
  • سورنا A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    11 1
    بنظرم منفی مثبتها مشکوووووووووووووکه
  • محمد IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 2
    در کل خوبه .حقوق شهروندی وازادی بیشتر اجرا شه خیلی بهتر میشه
  • ایرانی US ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    5 2
    دلواپسیم ها رو بگو که دارن زور میزنن مثبت منفی بدن بابا جام شما اگه زور داشتی تو همون انتخابات میزدی نماینده ت رأی بیاره. حالا بشین و تماشا کن
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 1
    همچين اين خبر و زدن كه كامنت هاي منفي و مثبت كه هيچ .... ساعتها هم جابجا ميخوره ... خبر ان لاين خيلي ضيع شده ... زود اصلاح كن ...يه فكري بكن ....
  • مهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 5
    تنها کار خوبی که انجام شده در مورد بهداشت و سلامت بوده. آرامش منو کشته رییس جمهور مثل بچه ها یک بار مردم رو کم سواد ، یک بار متوهم و بیکار، یک بار ..... خوب اگر درد مردم داری کار برای آنها جور کن تا بیکار نباشند. بخدا قسم که از وضعیت خسته شدم ،الان نزدیک یک ماهه که بیکارم و دارم از جیب میخورم به نظر شما این میشه گفت آرامش؟؟ از رای دادن به روحانی پشیمونم. فقط میتونم بگم روحانی رای منو پس بده
  • حمید IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    7 6
    خوب بود
  • p IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    7 4
    من هم موافق این هستم که اونطور باید وضعیت معیشتی مردم بهتر نشده. اما سوال دارم از دوستانی که تو این 8 سال سکوت کردند. چطور انتظار دارید ویرانی 8 ساله که ریشه کرده تو تمام اعضا و جوارح مملکت در عرض یک سال درست بشه. چرا هیچ کس از فسادهای مالی و رانت خواری های آنچنانی صحبتی نمیکنه؟ چرا مسئولین قبلی پاسخگو نیستند؟ چرا الان همه شدند مفسر؟ همه شدند نقاد؟ تو این 8 سال که کمر پدرهامون زیر فشار گرونی خرد شد کسی جیک نزد, الان دارند عیبجویی می کنند؟ مردم رو چی حساب کردید؟ چرا هیچ کس تو این هشت سال فکر مردم و وضع زندگی اونا نبود. جواب عمر تباه شده ما جوونها رو کی قراره بده. 19 سال درس بخون آخرش هم باید هر 3 ، 4 ماه یکبار تنت بلرزه که آیا دوباره قراردادت تمدید می شه یا نه. خبر آنلاین خواهش می کنم چاپ کن.
  • هاشم IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    6 7
    بسیار ضعیف
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    4 5
    اسمشون رو نزارید ارتش سایبری ، اینها حقایقی هست که باید دید دکتر روحانی و تیمش در بحث بهداشت الله وکیلی خوب کار کردند اما در اقتصاد بر خلاف اون چیزی که گفته میشه ، همه چی گرون شده و این عجیبه ما همه از دکتر میخوایم این مشکل رو حل کنن تا ایران روز به روز سرافراز تر بشه و مردم خدای نکرده شکمشون گشنه نباشه ما باید ببینیم اقای روحانی کلی شعار و وعده دادن ، برید سخنرانی های سال گذشته ایشون رو بخونید و ببینید خیلی از اون ها عملی نشده و ما البته امیدواریم عملی بشه انشالله
  • حسین A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    6 2
    باید امیدوار به تدبیر آقای روحانی بود
  • خضیراوی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    3 1
    وقتی معیشت مردم درست نشه می خواد هر دولتی باشه سابق حاضر بعدی ،عملکرد منفی است دعا می کنم سه سال باقی مانده دولت از حالت سکون بیاد بیرون و با تدبیر مشکلات حل کنه چون وضع ما مردم اسفناکه .ما تورم سرمون نمیشه میگن تورم کم شده ولی از وضع فروش ماشین الات و بازار که رو بگرانی است ،تورم کجا کم شده.خواهشا راه حل برای خروج هم بدین اینقدر مثبت و منفی میدین
  • امیر IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    5 2
    واقعا متاسفم برای مخالفان دولت که از روش کثیف هک کردن برای مثبت منفی ها استفاده میکنند
  • سیامک IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 3
    خیلی ضعیف..........99درصدش تقصیر دولت قبله این دولت هرچه دست وپا میزنه نمیتونه فسادوخرابکاریهای دولت احمدی نژاد نمیتونه جمع کنه.فقط خدا به دادجوانان برسه بااین وضعت اقتصادی
  • خضیراوی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 0
    عملکردش را ضعیف یا خیلی ضعیف نمی شه گفت ولی میشه گفت که ساکن هست تا منتظرن مذاکرات چی میشن و دارایی های ایران به وطن باز گردد تا دولت بتونه کاری بکنه ولی اگر مذاکرات به نتیجه نرسه و این وضعیت باقی بماند فکر کنم این دولت به 8 سال طول نخواهد کشید
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    به جز در سیاست خارجی که انصافا خوب بوده اند، در بقیه چیزها کاملا بی تدبیر و شعارگونه عمل کرده اند یا حداقل نمود عینی واسه من یکی نداشته
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 0
    سایت جالبیه اصلا وابسته به اصلاحات نیست.... دل خودتون رو با این حرف ها خوش کنید. روحانی 50 درصد موافق داشت و همین اندازه مخالف پس تو اوج محبوبیت تعداد لایک ها با ید از این قاعده پیروی کنه. حالا که هیچ محبوبیتی نداره نمونه بارزش سفرهای استانی.............
  • هادی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 0
    دیروز تحلیلی کوتاه هم درتأیید زحمات و هم نقد عملکرد یکساله باکمال بیطرفی رو ارسال کردم که متأسفانه از دیدشما جالب نیومد ..... علی الظاهر باید فقط تعریف و تمجید کنیم تا درمعرض دید عموم قرارگیرد....بو داره
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 1
    صد در صد مثبت