دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی طب نامه ای به بشار اسد نوشت: بار دیگر ملت بیدار سوریه یکپارچگی قدرت و اراده خود را به منصه ظهور رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علی اکبر ولایتی در بخشی از این نامه نوشت: یکبار دیگر وعده تخلف ناپذیر خداوند محقق گردید و پایداری و مقاومت به حق دولت و ملت سوریه در مقابل استکبار، تکفیر و گمراهی به ثمر نشست و نقشه های آنان را نقش بر آب ساخت و بر پیش بینی ها و وعده های شیطانی یاوه گویان و به اصطلاح قدرت های جهانی خط بطلان کشید و به همگان نشان داده شد که ان الله یدافع من الدین آمنوا... و ان الکافرین لا مولی لهم.
وزیر خارجه پیشین کشورمان خطاب به بشار اسد اینطور نوشت: در این راه ملت سوریه با یکپارچگی، قدرت و اراده خود را با قاطعیت به منصه ظهور رساند و با حضور حماسی خود در انتخاباتی آزاد به جهانیان نشان داد که فقط و فقط این مردم سوریه هستند که سرنوشت خویش را تعیین نموده و خواهند نمود.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخش دیگری از این نامه نوشت: اینجانب با کمال افتخار و سربلندی از انتخاب شایسته ملت عزیز سوریه، انتخاب حضرتعالی را به مقام ریاست جمهوری کشور دوست و برادر سوریه تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون شما را در توسعه عمران، آبادانی و پیشرفت آن کشور عزیز خواهانم و رجاء واثق دارم که با درایت جنابعالی سوریه از بحران به سلامت خواهد گذشت و مسیر پر خیر و برکت مقاومت ضدصهیونیستی مردمی و برخاسته از روح مقاومت پیش از این آغاز شده، بهتر از یپش پیموده خواهد شد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =