فارس نوشت:

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: از آقای هاشمی‌رفسنجانی می‌خواهم تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری راجع به موضوع تولید بنزین در دولت دهم کسب کند تا شبهه سیاسی بودن سخنانش در اذهان متبادر نشود.
هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در دیدار کمیته محیط زیست مجمع و معاونان، مسئولان و مدیران این سازمان، «تولید بنزین از پتروشیمی» را شاهکار سیاسی مدیران سابق خوانده و گفته بود به قیمت به خطر انداختن سلامتی مردم، ادعای خودکفایی در بنزین می‌کردند.

مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این اظهارات هاشمی‌رفسنجانی، نسبت به این سخنان وی انتقاد کرد و گفت: آقای هاشمی مطالبی را درباره تولید بنزین به کار برد که بنده از او می‌خواهم حتماً به گزارش تخصصی کمیسیون انرژی توجه کند تا خدایی ناکرده اقدام انقلابی جوانان غیور صنعت نفت که با تلاش شبانه‌روزی و فشرده و 2 ماهه که همراه با ابتکار و خلاقیت بوده و توانستند تو دهنی بزرگی به آمریکا و غرب بزنند، زیر سؤال نرود.

او گفت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌خواستند با تحریم بنزین ما را پای میز مذاکره بکشانند ولی این جوانان توانستند با حفظ اقتدار و عزت، صیانت از ارزش‌ها را بار دیگر به رخ مستکبران بکشند و از آنجایی که معتقدم اطلاعات نادرستی به آقای هاشمی داده و منجر شده موضع‌گیری به این شکل داشته باشد، امیدواریم نیت او، تحقیر و کوچک کردن این اقدام انقلابی این جوانان نبوده باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه یادآور شد: از آقای هاشمی می‌خواهم که تا چند روز آینده اطلاعات بیشتری راجع به این موضوع به خصوص اطلاعات فنی را کسب کند تا شبهه سیاسی بودن سخنرانی‌اش در اذهان متبادر نشود، در غیر این صورت وظیفه خود می‌دانم که برای تبیین افکار عمومی پاسخ لازم را به رسانه‌ها طی چند روز آینده بدهم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    8 1
    پدر جان اسم کارتون را ابتکار نگذاريد ديگه هر کسی که يکم سواد داشته باشه می دونه توی ماشين اگر تولوئن و زايلن و الکل ونفت و... بريری هم ماشين راه می ره اما مهم اينه که بفهمين که از اگزوز چی بيرون میاد مشکله شما اينه که دوست دارين که هميشه چرخ را ازنو اختراع کنيد و اسم اينو بذارين نو آوری و ابتکار شما را به خدا از به لحاظ علمی روی اين موضوع بحث نکنيد . به راحتی بگوئيد تنها برای خروج از بحران و به دلايل سياسی لازم به بود که اين کار انجام شود که هزينه هائی همچون سلامتی مردم را هم داشته است تمام
  • بی نام A1 ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    7 1
    آب که سر بالا میره، .......نحوه صحبت تازه به دوران رسیده ها را باش.