فارس نوشت:

مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه ایلام دارای ‌با تاخیر بی‌سابقه برگزار شد که عذرخواهی معاون وزیر را در پی داشت.

آیین تقدیر از طاهر علی محمدی رئیس پیشین دانشگاه ایلام و معارفه رضا صحرایی رئیس جدید همانند بسیاری از نشست‌های دیگر در استان با تاخیری بی‌سابقه آغاز شد که پوزش رسمی معاون وزیر علوم و تحقیقات و استاندار ایلام را در پی‌داشت.

*اعلام مانیفیست " اعتدال" از سوی سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات در مراسم معارفه رئیس دانشگاه ایلام از دیگر حواشی جالب این مراسم بود که در گذشته از سوی هیچ کدام از مسئولان کشوری تاکنون مطرح نشده بود.

*در این نشست حجت‌الاسلام سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام اعلام کرد که همه مدیران پیشین دانشگاه را از سال 1375 به بعد شناخته و با همه آنان کار کرده و شهادت داد که همه اهل خدمت بوده‌اند اما رضا صحرایی ویژگی برجسته‌ای دارد که هیچکدام از مدیران سابق این دانشگاه به آن مدال یعنی برادر شهید بودند مفتخر نبوده‌اند.

*اعتراض و گله‌مند بودن حجت‌الاسلام سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام از دیر برپا شدن مراسم معارفه رئیس دانشگاه ایلام که با واکنش معاون وزیر علوم مواجه شد و دلیل آن را دوری ایلام از مرکز عنوان کرد و به مزاح گفت که از صبح در راه بوده که غروبش به ایلام رسیدیم.


*معرفی طاهر علی محمدی به عنوان پسر دایی استاندار ایلام از سوی محمدرضا مروارید استاندار ایلام و طرح خاطره از سختگیری‌های طاهر علی محمدی در نفروختن شیر گاوداری دانشکده دامپری ایلام به اقوام از دیگر حواشی این مراسم معارفه بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =