واکنش جانشین فرمانده کل سپاه به پیروزی های داعش: نگران هیچ تهدیدی علیه ایران نیستیم

سردار حسین سلامی گفت: نگران هیچگونه تهدیدی علیه ایران اسلامی در هیچ سمت و ابعادی نیستیم.

به گزارش ايسنا ، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه "نگران هیچگونه تهدیدی علیه ایران اسلامی در هیچ سمت و ابعادی نیستیم"، به ناآرامی‌های عراق اشاره کرد و گفت: بی‌تردید روند رو به جلوی گروه‌های افراطی در عراق معکوس خواهد شد.

سردار حسین سلامی گفت: همانطور که در سوریه که عرصه تقابل نظام سلطه و کشورهای اسلامی حامی مقاومت است، روند معکوس شد، در کشور عراق نیز روند ناامنی‌ها که ثمره مداخلات نظام سلطه است، معکوس می‌شود.

او ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف از جمله در عراق روی می‌دهد، ثمره مداخلات نظامی آمریکا و دولت‌های غربی است.

سردار سلامی در ادامه گفت: با وجود اینکه تهدیدات در ابعاد و مقیاس جهانی، علیه ماست، اما به لطف الهی آماده کامل برای رویارویی با هر دشمنی هستیم. البته قدرت دفاعی ما متکی به سیستم‌های دفاعی و بازدارنده است، ضمن اینکه سپاه پاسداران در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است نیازهای خود را شناسایی و در راستای رفع آنها حرکت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: نیروهای ایران اسلامی و از جمله سپاه پاسداران به یاری خداوند به مرحله‌ای از توانمندی‌های نظامی رسیده‌اند که نگران هیچ‌گونه تهدیدی نیستند؛ چراکه ما توانسته‌ایم بدون اتکا به غرب همه نیازهای دفاعی خود را شناسایی و کشف کنیم. خوشبختانه امروز به آن درجه از توانایی در دانش و فناوری و سیستم‌های دفاعی رسیده‌ایم که هر روز شاهد رونمایی از یک دستاورد تازه در کشور هستیم که با اتکا به توان داخلی و بدون تکیه به بیگانگان بدست آمده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه
  • يوسف A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    32 10
    درعكسهاى منتشره ازوحشى گرى تكفيريها نوشته اندكه به كدامين گناه كشته شده اند،آرى به گناه تفرقه وتعصب بى جاوتبعيض وازهمه مهمتروعدم رهبرواحدكه همه گوش به فرمان وامرش باشند كشته شده اند.مردم ايران از فارس ترك كرد بلوچ عرب گيلكى تركمن سيستانى همه گوش به امر مقتداى واحد وعزيزمون آيت ا... خامنه اى هستيم واين وحوش سركش حتى جرأت فكر كردن به تعرض به ايران هم نميكنند وفقط به يك اشاره رهبرمون درهرنقطه دنياكه باشن اونهارو به زير گل مىكشيم.عراق تاوان خيانت خودشون اونهاروبه اين روز انداخت ومن پزشك براى رهبرم وناموسم وخاكى كه مزار شهداى عزيزمونه رو باجونم محافظت ميكنم واگرتونستم پزشك بشم وامنيت داشته باشم بخاطروجودهمين رهبرى وشهداست.
  • رضایی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    21 8
    با سلام محضر سردار عزیز، در وضعیت فعلی بحران عراق بحران همه مسلمین محسوب می شود خواهش می کنیم این روند را همانطور که فرمودیدمعکوس کنید خون و آبروی برادران مسلمان ما در عراق به ناحق ریخته می شود و ما آماده اعزام هستیم
  • میثم A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    22 1
    درود بر سپاه پاسداران. درود بر ایران
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    13 1
    آفرین برشما سپاهیان
  • بی نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    11 0
    چو ایران نباشد تن من نباد زنده باد رهبرم زنده باد میهنم