ایرنا نوشت:

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در مکالمه تلفنی با همتای عراقی خود بر ضرورت حمایت موثر بین المللی از دولت و ملت عراق تاکید کرد و داعش و گروه های تکفیری را دشمن همه مردم عراق دانست.

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، به دنبال هجوم گروه های تروریستی به شهر موصل عراق ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق ، ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر این گروهها که منجر به کشته، زخمی و آواره شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است، مراتب حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مبارزه با تروریسم را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه در این گفت و گو بر ضرورت حمایت موثر بین المللی از دولت و ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری تاکید کرد.

وزیر امور خارجه عراق نیز که برای شرکت در اجلاس مشترک اتحادیه عرب و اتحادیه اروپایی در یونان به سر می برد، ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات امنیتی عراق، از تماس وزیر امور خارجه و حمایت های سیاسی جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم کشورش تشکر کرده و بر عزم دولت، ملت و گروه های سیاسی عراق برای ایستادگی در مقابل تروریسم تاکید کرد.

دو طرف در این گفت و گو با تاکید بر اینکه داعش و گروه های تکفیری دشمن همه مردم عراق هستند، بر ضرورت تقویت و تحکیم همبستگی ملی در مقابله با تروریست ها تاکید کردند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =