ایسنا نوشت:

وزیر اطلاعات تصریح کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جمع خبرنگاران با تبریک عید نیمه شعبان و بزرگداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: امام زمان سلام‌الله علیه فرمانده همه نیروهایی است که در جهت بسترسازی برای ظهور آن حضرت مجاهدت می‌کنند، به‌ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) که تعلق خاطر خاصی به آن حضرت دارند و طبیعی است که در چنین روزی احساس خوبی داشته و شادمان باشند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با آن همه تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند و به تعبیر مقام معظم رهبری با مجاهدت خاموش که تنها انگیزه‌اش می‌تواند اخلاص کار برای خداوند متعال باشد، با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرده و امنیت را برای مردم عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

وزیر اطلاعات گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید ما به انسان‌هایی که ایمان آوردند و عمل صالح انجام دادند وعده داده‌ایم آن‌ها را به خلافت روی زمین برسانیم و بستر عمل کردن به دینشان را فراهم کنیم و ترس آن‌ها را به امنیت تبدیل کنیم.

علوی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای حکومت امام زمان (عج) امنیتی است که بر جامعه بشری حکمفرما می‌شود و در این عرصه از هم‌اکنون سربازان امام زمان (عج) این ویژگی و این امنیت را برای امت صاحب‌الزمانی به ارمغان می‌آورند به همین دلیل چنین روزی برای سربازان گمنام امام زمان (عج) روز شادمانی و افتخار است و احساس می‌کنند فرمانده آن‌ها ولی خدا، امام زمان(عج)، یکی از بزرگ‌ترین ایجاد‌کننده‌های امنیت برای جهان است و خوشحالند آن‌ها تحت فرمان و رهبری ایشان و نایب آن حضرت، مقام معظم رهبری هستند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =