واحدمرکزی خبر نوشت:

شبکه المنار در خبری فوری گزارش داد: سید عمار الحکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت باید جبهه داخلی عراق تقویت شود و تروریستها در مناطق مختلف منزوی شوند و تحت محاصره قرار گیرند.

در همین حال اتحادیه عرب روز سه شنبه اعلام کرد از تلاش های دولت عراق در مبارزه با تروریسم پشتیبانی می کند .
نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب در بیانیه ای اعلام کرد اتحادیه عرب همبستگی کامل خود را با تلاش های دولت و مردم عراق در مبارزه با تروریسم به ویژه گروه تروریستی داعش اعلام می دارد .
العربی افزود اتحادیه عرب از هیچ تلاشی در حمایت از تلاش های دولت و ارتش عراق در زمینه مبارزه با تروریسم در این کشور دریغ نخواهد کرد .
دبیر کل اتحادیه عرب در این بیانیه به ضرورت تحقق وفاق ملی بین همه احزاب و طیف های
سیاسی عراق در این شرایط بسیار حساس و خطرناک تاکید کرد چون حملات گسترده
گروههای تروریستی داعش و القاعده در عراق تهدیدی بزرگ برای امنیت و ثبات سیاسی این
کشور است .
نبیل العربی با ابراز نگرانی از تشدید موج جدید حملات گروههای تروریستی داعش و القاعده علیه شهروندان عراقی تصریح کرد این حملات تهدیدی خطرناک برای امنیت عراق است و احزاب و گروههای سیاسی باید اختلاف ها را کنار
بگذارند و در شرایط فعلی متحد و همسو عمل کنند .
به گزارش خبرگزاری نهرین از قاهره ، دبیر کل اتحادیه عرب در این بیانیه به ضرورت اتحاد و همدلی همه گروههای سیاسی و ملی عراق در مقابله با اشکال مختلف تروریسم و حفظ وحدت، یکپارچگی ، امنیت و ثبات این کشور تاکید کرد .
نبیل العربی افزود اتحادیه عرب اقدمات تروریستی گروه داعش را در سراسر خاک عراق به ویژه حملات این گروه به موصل را به شدت محکوم می کند .
گفتنی نوری المالکی نخست وزیر عراق امروز از سازمان ملل ، اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب
خواست از دولت عراق در مبارزه با تروریسم پشتیبانی کنند .

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اتحادیه عرب؟؟ خود عربستان و قطر که دارن مستقیما تروریست ها را ساپورت میکنن حتما همین ها هم میخان به دولت عراق در مبارزه با تروریست ها کمک کنن؟؟
  • javad IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    این ماجرا کمی گیج کننده است ، اتحادیه عرب تشکیل شده از کشورهای عربی ، از جمله : عربستان ، قطر کشورهای حاشیه خلیج فارس ، کویت ، لیبی، تونس ، مصر و سوریه و ... . حالا این داعش کیا هستند همین عربهایی که با پول و دلار کشورهای عربی درست شده اند . خُب به نظر شما میشه چیکار کرد؟؟
  • الیاس A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    1 0
    توی یه فیلم دیدم بعثی ها چگونه تو سر جوانهای ما شلیک می کردند . جوانهایی که فقط بابت دفاه از مرز و بوم کشورشان به جنگ رفته بودند . نفرین ابدی مادران اون جوانها حالا حالا دامن عراقی ها رو ول نمیکنه .