فارس نوشت:

رئیس دفتر مجلس خبرگان رهبری در تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی کنی گفت: آیت‌الله هوشیاری لازم را به دست نیاورده است و تیم پزشکی هر متخصصی را که لازم بداند بر بالین ایشان حاضر می‌کند.

ابراهیم انصاریان رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت.

وی با اشاره به گذشت ۶ روز از بستری شدن رییس مجلس خبرگان در بیمارستان گفت: خوشبختانه قلب و کلیه و کبد ایشان به حالت عادی بازگشته است اما چون مدت زمانی از عدم خون‌رسانی به مغز گذشته است، هنوز هوشیاری لازم را به دست نیاورده‌اند و تلاش پزشکان در این راستا ادامه دارد.

انصاریان از انجام مشاوره‌های مختلف تخصصی پزشکی برای معالجه رئیس مجلس خبرگان سخن گفت و ادامه داد: تیم پزشکی متخصصان مختلفی را بر بالین ایشان آورده است و امیدواریم همانطور که تا الان دعای مردم شامل حال آیت‌الله مهدوی کنی شده است، باز هم به برکت ماه شعبان و نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) با دعای مردم، مشکلاتی که برای مغز ایشان به وجود آمده است برطرف شده و ایشان به زندگی طبیعی و خدماتی که داشته‌اند ادامه دهند.

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در مورد انتشار اخباری مبنی بر دعوت از پرفسور سمیعی برای حضور بر بالین رئیس مجلس خبرگان گفت:‌ پرفسور سمیعی بنا بر برنامه‌ریزی قبلی خود در کنگره‌ای پزشکی که قرار است در بیمارستان میلاد برگزار شود حضور خواهد یافت و از آن جا که تیم پزشکی نیز هر متخصصی را که لازم ببیند بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی حاضر می‌کند، دعوت از پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج و تیم پزشکی آیت‌الله دارد.

انصاریان در پایان گفت: دعوت از پزشکان و متخصصان اختصاص به فرد خاصی ندارد و از آن جا که در رسانه‌ها عنوان شده بود که پرفسور سمیعی برای معالحه آیت‌الله مهدوی کنی دعوت شده است، من اعلام می‌کنم که ایشان براساس شرکت در یک سمینار پزشکی به ایران خواهد آمد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =