مهر نوشت:

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها در مورد اعزام نمایندگان از مجلس شورای اسلامی برای سفر به برزیل و حضور در مسابقات جام جهانی گفت: هیات رئیسه مجلس تصمیمی برای اعزام نمایندگان به مسابقات جام جهانی نداشته و ندارد.

بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران در خصوص نشست هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: روز گذشته اولین جلسه هیات رئیسه مجلس در سال سوم دوره نهم با حضور دکتر لاریجانی برگزار شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه مذکور سخنگوی جلسات انتخاب شد و موضوعات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و تحقیق و تفحص از شرکت ملی فولاد مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن مقرر شد این تحقیق و تفحص‌ها به مدت سه ماه تمدید شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد سفر یکی از نمایندگان مجلس به برزیل که این روزها خبرساز شده نیز افزود: اخباری که در رسانه‌ها در مورد تصمیم هیات رئیسه مجلس برای اعزام فردی به مسابقات جام جهانی برای نظارت با بحث بررسی موضوع فساد در فوتبال مطرح شده صحت ندارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: کمیسیون اصل نود تصمیم گرفته بود که یکی از نمایندگان عضو این کمیسیون به برزیل اعزام شود و این موضوع توسط رئیس کمیته سفرها مورد تایید قرار گرفته بود، اما این موضوع نه در هیات رئیسه مطرح شده بود و در این مورد تصمیمی وجود داشت.

وی یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس نیز روز یکشنبه با اعزام برخی نمایندگان مسابقات جام جهانی فوتبال مخالفت کرد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    40 0
    آقای رسایی اگر تشریف بردن برزیل فقط یادشون باشه تا ماه رمضون حتما برگردن که برای تبلیغات دینی قرار تشریف ببرن آلمان .
  • مهراب A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    در خبر ها بود که هدف نمایندگان مجلس از اعزام یک نماینده به برزیل نظارت بر تماشاگران است. جالب اینکه تنها 600 نفر از حدود 6000 ایرانی حاضر در برزیل مستقیما از ایران به برزیل رفته اند. یعنی یک نماینده میخواهد بر عملکرد این 600 نفر در مقابل 6000 نفر نظارت کند؟