ایسنا نوشت:

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در هفته گذشته 12 نفر از معاندین نظام و فریب خوردگان به صورت خود معرف امان‌نامه گرفتند.

علی اوسط هاشمی در نشست با مدیران رسانه های استان گفت: آغوش رأفت ‌اسلامی نظام بر روی ‌نادمان باز است‌.

او گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع اقتدار و قدرت به همه فریب خوردگان و اغفال شدگان اعلام می‌کند، آغوش این نظام مقدس اسلامی برای پذیرش توابین باز است، لذا دستگاههای امنیتی و انتظامی استان در چارچوب حدود الهی و قوانین موضوعه آماده‌اند تا تقاضای نادمین و توابین را در دستور کار خود قرار داده با متقاضیان به بازگشت به آغوش ملت با رأفت اسلامی برخورد کنند.

هاشمی گفت: فرصت توبه برای محاربان تا قبل از دستگیری است، زیرا پس از گرفتار شدن آنها هیچگونه راهی برای پذیرش توبه آنها وجود ندارد و حدود الهی بدون هیچگونه چشم پوشی در مورد آنها اجرا خواهد شد.

استاندار گفت: امیدوارم عناصر فریب خورده گروهک از فرصت استفاده کرده و تا دیر نشده خود را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان معرفی و با اخذ امان نامه برای همیشه در سایه مهر نظام جمهوری اسلامی به زندگی روزمره خود پرداخته و جهت عمران و آبادی کشور خود تلاش کنند.

او گفت: مردم ما اعم از اقوام و طوایف و قشرهای مختلف شیعه و سنی به خوبی می دانند که عاملان خرده شرارتها هدفشان تقویت ناامنی و القا احساس ناامنی است به همین سبب با اقتدار ضمن جلوگیری از این قبیل اقدام‌ها، در اندیشه توسعه و پیشرفت استان دست در دست یکدیگر داده‌اند.

استاندار امنیت را یکی از شروط اصلی توسعه دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به سرمایه‌گذاری در منطقه نخواهد شد و نادانی یک شرور می‌تواند مانع سرمایه‌گذاری شود.

او از مردم خواست از کنار شرارت و فتنه و ناامنی به راحتی عبور نکرده و در جهت تحقق امنیت با مشارکت هم جهت ایجاد سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

استاندار گفت: رویکرد ما در برخورد با خرده شرارت‌ها سیاست نرم است، و در این راستا از موضع رحمت و رأفت نظام برخورد خواهیم کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =