۰ نفر
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰

تسنیم نوشت:

مقاومت شجاعانه ساکنان سامراء مقابل داعش و وادار کردن آنها به عقب نشینی،ساکنان دیگر مناطقی که داعش در آنها نفوذ کرده‌اند را نیز تشویق به پایداری کرده، که در این میان اقدام شجاعانه یک زن موصلی در هلاکت شماری از تروریست‌ها قابل توجه است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، منابع عراقی اعلام کردند: زنی عراقی ساکن موصل به دنبال یورش تروریست‌های گروهک داعش به منزلش در یکی از مناطق موصل چهار نفر از داعشی‌ها را به هلاکت رساند.
از سوی دیگر صادق مدلول السلطانی استاندار بابل گفت: نیروهای امنیتی یک خودر بمب گذاری شده را در کنار جاده ای در منطقه المحاویل در 15 کیلومتری شمال بابل خنثی کردند.
رسانه های عراقی از آتش گرفتن یک انبار نفت به دنبال درگیری نیروهای امنیتی با گروه های مسلح در غرب الرمادی در استان الانبار خبر دادند.
این در حالی است که عدنان الاسدی معاون اول وزیر کشور عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی به شدت با تروریست ها برخورد خواهند کرد و کوچکترین تسامحی با آنها نخواهد شد.با هرکه در راستای بی ثباتی عمل کند برخورد کوبنده خواهد شد.نیروهای امنیتی با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند.
از سوی دیگر منابع امنیتی عراقی از عملیات گسترده در موصل برای پاکسازی آن از اعضای گروهک داعش و دیگر گروه های تروریستی خبر دادند.
یک منبع وابسته به وزارت دفاع عراق از عملیات ارتش عراق در فلوجه و هلاکت تک تیراندازان داعش در این شهر خبر داد.در منطقه النعیمیه در غرب فلوجه نیز نیروهای عراقی چهار داعشی را به هلاکت رساندند.
در همین حال منابع وابسته به پلیس در استان نینوی از تخلیه برخی بیمارستان هایی که در مناطق درگیر در موصل هستند به مناطق امن خبر دادند.بر این اساس بیماران بیمارستان های الطب در غرب موصل و ابن سینا، بتول و الجمهوری در شرق موصل تخلیه شده اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =