مهر نوشت:

منابع امنیتی در کردستان عراق از برقراری حالت آماده باش در بین نیروهای مسلح این منطقه به علت نگرانی از حملات داعش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، مقامات کردستان عراق از برقراری حالت آماده باش امنیتی در این منطقه خبر دادند.

بنابراین گزارش، علت اصلی تصمیم مقامات کردستان عراق برای به حالت آماده باش در آوردن نیروهای امنیتی این منطقه، نگرانی از حملات گروه تروریستی داعش بوده است.

گروه تروریستی داعش اخیرا جنایات متعددی را در استانهای الانبار، نینوا و بابل مرتکب شده و در تلاش برای افزایش دامنه اقدامات تروریستی خود به شهر کرکوک در منطقه کردستان عراق است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    13 18
    شهر کرکوک جزو اقلیم کردستان نیست عزیزم.
    • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
      6 1
      تو بهتره این وسط نرخ تعیین نکنی بخوای نخوای کرکوک «کرد» اند مگه با کوچاندن اقلیت های دیگه به یک سرزمین اصالت آن سرزمین زیر سووال می رود درسته صدام ترک ها را به آن جا کوچاند اما ماهیتا و اصالتا کرکوک «کرد» اند اینو تاریخ می گه شخصیت های تاثیرگذار شعر موسیقی و گویش سرزمینی اش می گه در هر حال فرقی هم نمی کند «کرد» و «ترک» چرا که از پس دهه ها همان ترک هایش هم کرد شده اند یا کردها فرهنگ ترک ها را جذب کردند در حال آن چه مهمه خطریه که همه چه کرد و چه ترک را تهدید می کنه و لازمه همه در برابر این تهدید سرزمینی متحد باشند
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    27 4
    خیال کردن کردهای ما پدرشون رو در می آرن. آره جونم جوان های کردستان همه یک پا پارتیزانن به علاوه که همه منطقه را مثل کف دست می شناسند شاید اون ها در بیابان کارآمد باشند اما توی کوهستان ... قطعا گور خودشون را می کنند درست مثل کراسوس تاریخی سردار بی شکست روم که زیر پای غیرت کردهای ما به زمین افتاد هنوز که هنوزه ضرب المثل است که مادر کراسوس تا هنگام مرگ گریه فرزندش را می کرد آره مادران شان را به عزای شان می نشانیم تا مثل مادر کراسوس بگریند برای همیشه تاریخ خیال کردند
  • ali IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    7 1
    شهر کرکوک قلب اقلیم کردستان است. و در انتخابات اخیر کردها از دوازده کرسی کرکوک 8 کرسی را به دست آوردندو و ترکمن ها هم 2 کرسی و عربها و مسیحی ها هم هر کدام 1 کرسی را به دست آوردند. و در ماده 140 قانون اساسی عراق هم به این موضوع تاکید شده است. و از آن به مناطق مورد مناقشه نام برده شده که ؛ موکول به اجرای همه پرسی در آینده شده است. که با این نتایج ؛ از همین الان تکلیف مشخص است. پس خواهشن یا چیزی ننویسید یا اگر نوشتید ، سوادتونو افزایش بدین.
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 2
    احتمال زیاد داعش از مرزهای کردستان و کرمانشاه و اذربایجان غربی وارد ایران شود.