ایرنا نوشت:

« سید حسن نصرالله » دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: لبنانی ها برای حل مشکلات لبنان نباید منتظر مذاکرات ایران و عربستان سعودی باشند زیرا موعد این مذاکرات مشخص نیست و معلوم نیست که پرونده لبنان در این مذاکرات مطرح و بررسی شود.

دبیرکل حزب الله که عصر جمعه در مراسم یادبود حجت الاسلام و المسلمین شیخ« مصطفی قصیر عاملی » عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان و مدیرکل موسسه اسلامی آموزشی و تربیتی سخنرانی می کرد، افزود: منتظر خارج لبنان برای حل پرونده انتخاب ریاست جمهوری بویژه روابط ایران و عربستان سعودی نباشید، ایران بر هیچیک از همپیمانان خود در هر پرونده و موضعی و در هر نطقه از دنیا نظر و دیدگاه خود را تحمیل نمی کند.

وی خاطرنشان کرد : کسانی که منتظر سعودی ها هستند به آنها می گویم که آنها تاکید کرده اند نمی خواهند در انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت کنند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: همه دولت هایی که در گذشته کمک می کردند، امروز به امور و مشکلات خود سرگرم هستند و بنابر این از همه می خواهم بر روی تلاش های داخلی برای حل پرونده انتخابات ریاست جمهوری لبنان متمرکز شوند.

مراسم یادبود و بزرگداشت شیخ مصطفی قصیر عصر جمعه به میزبانی حزب الله و موسسه اسلامی آموزشی و پروشی مدارس امام مهدی (عج) درتالار محمد باقرصدر مدرسه امام مهدی (عج) بیروت پایتخت لبنان برگزار شد..

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود که ساعت به وقت تهران شروع شد، اظهار داشت: ما بر تقویت امن ، صلح و ثبات در لبنان اصرار داریم و به آن پایبند هستیم و نیاز به حل چالش ها و اختلافات سیاسی ندارد و به اراده نیاز دارد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نفس A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    38 38
    درود بر سید حسن نصر الله عزیز
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    29 35
    درود بر سید حسن.
  • بی نام A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 4
    من فدات.