عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به سئوالاتی درباره چهره هایی که در انقلاب حضور نداشته و الان مدعی انقلاب شده اند پاسخ داد.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این چهره های سیاسی گفت: اینکه شما امروز نگران هستید که فلان روحانی که تا دیروز با انقلاب همراه نبوده، امروز مدعی انقلابی گیری می شود، امری است که همیشه وجود داشته است. بالاخره اینها هستند و کاری نمی شود کرد. کسانی که به قول شما تا دیروز نبودند و امروز شدند انقلابی تر از کسانی اند که انقلاب کردند. نظام با اینها چطور رفتار کند؟ بگوییم حرف نزنند؟ الان این همه در دانشگاه ها اظهار نظر می شود. شما خیال می کنید مسئولان ما نمی دانند که برخی از روزنامه ها چه می گویند؟ ظاهرا از آقای مطهری حرف می زند، اما تحلیل خودش را می گویند. مگر الان برخی کوشش نمی کنند افکار آقای بهشتی و مطهری را لیبرالی نشان دهند؟
وی در پاسخ به اینکه «اما امروز حرفهای این آقایان از طرف مردم حرف نظام خوانده می شود.» اظهار داشت: به هیچ وجه این طور نیست؛ مردم حرف نظام و اسلام خالص را از چه کسی می گیرند؟ از مراجع محترم تقلید و ولی امر. لذا شما می بینید کسانی که این سالها حرفهایی دیگری مطرح کرده اند، تاثیری در مردم نگذاشتند. الان بین کسانی که سابقه مرجعیت دارند کسانی هستند که ذهنیت شان خارج از نگاه امام و رهبری است. کاری که باید کرد این است که مردم را قوی کنیم تا تشخیص دهند، تحلیل گر باشند. دنیا از این چیزها پر است.
اسدالله بادامچیان درباره اینکه کسانی به عنوان منصوب رهبری مشی و رویه ای را پی می گیرند که موافق منطق رهبری نیست و با این روش به کلیت نظام ضرر می زنند، نیز گفت: رهبری از این امور خبر دارد؟! می شناسد آنها و افکارشان را؟ ولی چرا هیچ برخوردی نمی کند؟ یک دلیل بیشتر ندارد. او خط اصیل خود را دنبال می کند. رهبر انقلاب توهین و اهانت را قبول ندارند. به همین دلیل است که ایشان در فتنه 88 بارها فرمود بصیرت افزایی کنید، منتها با حفظ احترام. اینکه چرا من به اسم از این افراد نام نبردم به این دلیل بود که علاقمندان به این آقایان که به طور سفت و سخت از آنها حمایت می کنند، وقتی موضوع مصداقی می شود و از افراد اسم برده می شود، حق پذیریشان کم می شود.
وی افزود: این شیوه غلطی که جامعه را دسته دسته می کنند که این گروه مخالف آن گروه و آن دسته مخالف این گروه باشد، درست نیست. اینها متاسفانه دوره آقای احمدی نژاد شروع شد و ایشان طوری رفتار کرد که انگار اگر کسی این طور نیست و فکر دیگری دارد، جزو نیروهای انقلاب نیست. این شیوه اداره کردن کشور نیست.

مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با اسدالله بادامچیان را ایــــنــــجــــا مطالعه کنید.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =