فارس نوشت:

رادیو رژیم صهیونیستی از برخورد یک موشک پرتاب شده از سوی سوریه به بلندی‌های جولان اشغالی در ساعات پایانی چهارشنبه شب خبر داد؛ پس از برخورد این موشک ارتش رژیم صهیونیستی حالت آماده‌باش به خود گرفت.
به گزارش «شبکه خبری فلسطینPNN»، ساعات پایانی دیشب چهارشنبه، 14 خرداد ماه رادیو رژیم صهیونیستی در خبری از برخورد یک موشک به بلندی‌های جولان که از سال 1967 رژیم صهیونیستی آن را اشغال کرده خبر داد و مدعی شد این موشک از سمت سوریه شلیک شده است.

بر اساس این گزارش،  موشک فوق به بلندی‌های جولان برخورد کرد اما تلفات جانی نداشت با این حال ارتش رژیم صهیونیستی پس از برخورد این موشک به منطقه «خلاء» واقع در بخش غربی بلندی‌های جولان، در مرز خود با سوریه حالت آماده‌باش اعلام کرد.

پیشتر نیز در اثر درگیری میان تروریست‌ها و ارتش سوریه موشک‌هایی از سمت سوریه به بلندی‌های جولان برخورد کرده بود. رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که با پرتاب این موشک‌ها آرامش 45 ساله‌اش در این منطقه پس از اشغال آن را از دست بدهد.

یکی از نگرانی‌های جدی غرب در بحران سوریه، سلاح‌هایی است که برای مبارزه با اسد به تروریست‌‌های فعال در این کشور رسانده است. غربی‌ها همواره اعلام کرده اند این سلاح‌ها ممکن است روزی از سوی تروریست‌های حاضر در سوریه علیه منافع خودشان از جمله علیه رژیم صهیونیستی استفاده شود. درست در چارچوب همین نگرانی‌هاست که غالبا، پیش از ارسال اینگونه تجهیزات به تروریست‌ها، خبرهایی از حضور کارشناسان و مقامات غربی در منطقه برای کسب اطمینان از این که این سلاح‌ها مورد سوء استفاده قرار نگیرد منتشر می‌شود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    8 0
    ان اتشی که گفتم به جان خود انان می افتد شک نکنید چون گروهای طرف انان دانند که فریب خورده اند