ایسنا نوشت:

براساس آخرین گزارشهای دریافتی از پلیس راه کشور اکثر محورهای منتهی به شمال ایران باز و دارای ترافیک پرحجم است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: برابر آخرین استعلام‌های انجام شده از راه‌های سراسر کشور ترافیک در محور کرج به چالوس و نیز محور هراز پرحجم اما روان است.

او با بیان اینکه محور کرج به چالوس تا ساعت 14 امروز یکطرفه است گفت: همچنین محورهای کرج به قزوین و قزوین به رشت نیز دارای بار ترافیکی پرحجم گزارش شده بودند و در محدوده منجیل رودبار نیز بار ترافیکی سنگینی گزارش شده است.

حمیدی همچنین از انسداد محور شمشک - دیزین به علت عدم ایمنی در زیر ساخت جاده جهت تردد وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی خبرداد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به ورود کاروان‌های زائران امام خمینی (ره)از اقصی نقاط ایران گفت: براین اساس پیش بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر بار ترافیکی در محورهای خروجی تهران پرحجم شود و در حال حاضر نیز محور تهران به قم با ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

حمیدی با بیان اینکه اکثر محورها در استان آذربایجان غربی و استان گلستان با بارش باران روبروست گفت: در محور گیلان - چابکسر نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

او با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در شرایط طوفانی و افزودن سرعت خود جداً پرهیز کنند، گفت: هنگام بروز طوفان با توجه به اینکه احتمال کاهش دید وجود دارد رانندگان حتماً باید در منتهی الیه سمت راست رانندگی و سپس در جای ایمن توقف کنند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =