رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: برنامه های ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی از مبداء تا حرم امام خمینی (ره) و سپس تا بازگشت زائران به شهرها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار «اسکندر مومنی» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه ترافیکی روح الله، گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) درنظر گرفته است و به همین منظور به کاروان های زائران توصیه می شود از اتوبوس های غیر استاندارد و فاقد معاینه فنی برای جابه جایی زائران استفاده نکنند و رانندگان باید دارای کارت سلامت باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: تمامی اتوبوس ها باید دارای نقشه و کروکی مسیر باشند، همچنین همیار و نماینده کاروان در اتوبوس باید حضور داشته باشد.

سردار مومنی با اعلام این که 20 هزار دستگاه اتوبوس، زائران حرم امام(ره) را منتقل می کنند، گفت: علاوه بر اتوبوس ها، صدها هزار زائر با خودروهای شخصی به مرقد امام راحل می آیند.

او از رانندگان اتوبوس های کاروان ها خواست حتما به پارکینگ های مشخص شده مراجعه و از مسیرهای مشخص شده برای تردد استفاده کنند.

او با اعلام آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زائران، اظهارامیدواری کرد: با همکاری زائران و مسوولان امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد نظم خوب ترافیکی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: علاوه بر سالگرد مراسم ارتحال امام(ره)، تعطیلات پایان هفته، فرصت سفر است تا مردم به زادگاهشان و سفرهای زیارتی بروند، تمهیدات لازم برای سفرهای هموطنان اندیشیده شده و مسیرهایی که تردد در آنها افزایش می یابد با استفاده از نیروهای کمکی تقویت شده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =