نسیم نوشت:

وزیر کشور گفت: هیچ سندی مبنی بر پناهنده شدن «جمشید دانایی‌فر» به آمریکا وجود ندارد. عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران همچنین با اشاره به کناره‌گیری معاون سیاسی وزارت کشور، گفت: آقای میرولد از ابتدای دولت به بنده گفتند تا استقرار کامل استانداران حضور دارند و بعد از آن نخواهند بود

مهمترین محورهای سخنان عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای معاونین وزارت کشور در جمع خبرنگاران بدین شرح است:

- در جلسه امروز شورای معاونین درخصوص مراسم ۱۴ خرداد، مسائل امنیتی پیرامون آن برنامه ریزی‌ها و مشارکت استان‌های مختلف بحث و بررسی شد.

- درخصوص برگزاری جشن ۲۴ خرداد، سالروز انتخابات ۹۲ که قرار است در وزارت کشور برگزار شود صحبت شد؛ میهمانان این جشن از سوی ریاست جمهوری دعوت می‌شوند.

- درخصوص برنامه ششم توسعه و سیاست‌های ابلاغی از سوی دولت که استانداران باید برای تدوین آن اعلام آمادگی کنند. همچنین مقرر شد استانداران گزارش یک ماهه خود در مورد عملکردشان برای طرح سلامت را به وزارت کشور ارسال کنند.

- آقای میرولد از شروع دولت با بنده صحبت کردند که بصورت موقت تا استقرار کامل استانداران حضور داشته باشند و بعد از آن نخواهند بود؛ با توجه به شرایط ایشان و قرار ابتدایی، آقای میرولد امروز در شورای معاونین خداحافظی کردند و ما برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    13 0
    یعنی پناهنده شدن یه ادم عادی رو نمیتونن دو تا کشور ایران و امریکا مشخص کنن؟ خیلی مسخرست