۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶

سایت خبرگزاری دانشجو با انتشار سخنان حجت الاسلام سیدحمید روحانی به حسن روحانی در دانشگاه شیراز به نقل از نامبرده نوشت:

چرا رئیس جمهور مطرح می کند که نباید کسی را با شلاق به بهشت برد. اکثریت مردم به نظام رای دادند و گفتند باید احکام اسلام اجرا شود. این ها که می گویند نباید با شلاق مردم را به بهشت بیرون برد یعنی هرج و مرج در کشور حاکم باشد. این ها نگویند اسلام، بگویند ما می خواهیم اسلام نباشد و هرکس هرکاری خواست بکند. حتی آنهایی که حرف امام(ره) را نمی فهمیدند حاضر بودند برای کم شدن بی بند و باری با شاه کنار بیایند.

وی گفت: آیا کسی که این حرف ها را می زند می خواهد زمینه را برای بی حجابی فراهم کند یا احساس کرده اند در بین مردم جایگاهی ندارند و سعی می کنند با یک سلسله حرف های دگراندیش پسند برای خود اعتبار کسب کنند.

موسس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مسائل نگران کننده است و چیزی نیست که یک باره انجام شده باشد، تاکید کرد: از 20 سال پیش کسانی سعی کردند با قلم فرسایی غیرت، عزت و شرافت زدایی کنند. مسائلی که امروز می بینیم برنامه ریزی شده است. فهمیدند با تظاهرات نمی توانند انقلاب را از مردم بگیرند؛ بنابراین سعی کردند در نشریاتشان غیرت را به سخره بگیرند. این جریانات حساب شده است که اخلاق، اعتقادات و فرهنگ ما را از ما بگیرند.

 

روحانی تصریح کرد: به نظرم آقای روحانی از اول روش انقلابی را قبول نداشت و ندیدم قبل از انقلاب حرکت سیاسی مشخصی که در راستای مبارزات و حرکت انقلابی امام باشد، انجام دهد و برداشتم این است که این راه را قبول ندارد و دور از خردمندی می داند.

موسس مرکز اسناد انقلاب اسلامی اضافه کرد: شیوه ای که ما در انقلاب می شناسیم برای آقای روحانی مطرح نیست و به شدت به دنبال کنار آمدن با دنیا هست و به نظرم دنیا را خوب نشناخته اند چرا که حکایت گرگ و میش است و اگر کسی بخواهد عبرت بگیرد عملکرد بد آمریکا در مذاکرات کافی است.

وی گفت: اگر می خواهیم روحیه رئیس جمهور فعلی را بشناسیم کتاب جهانی شدن که از سوی موسسه تحقیقات استراتژیک در زمان ریاست روحانی بر این موسسه، منتشر شده است را بخوانید. روحانی در این کتاب صراحتاً استقلال را زیر سوال برده و می گوید اگر می خواهیم با دنیا ارتباط داشته باشیم نباید اسلام به تمام معنا در کشور ما پیاده شود.

روحانی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد حواشی مستند «من روحانی هستم» گفت: جرم مستند «من روحانی هستم» این است که حقیقتی را در مورد آقای روحانی آن هم با احترام مطرح کرده است. فقط برای اینکه دخالت روحانی در قضیه مک فارلین را مطرح کرده است، آقایان وحشت کرده اند که مبادا به شخصیت روحانی صدمه بزند.

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم چه این موضوع را بپذیرند و چه نپذیرند به عملکرد امروز افراد نگاه می کنند، اظهار کرد: دخالت روحانی در مک فارلین در خاطرات هاشمی و جاهای دیگر هم آمده است. هاشمی در خاطراتش به صراحت می گوید من، روحانی و دکتر هادی را برای مذاکره فرستادم. اگر دروغ است باید خاطرات هاشمی را هم تکذیب کنند.

وی تصریح کرد: وزیر ارشاد اعلام کرد فیلمی با دروغ ساخته شده و وظیفه دادستانی است که تعقیب کند و حالا که دادستانی می گوید بگویید کدام قسمت مستند دروغ است تا ماجرا را پیگیری کنیم؛ می گویند نمی خواهیم اقدامی کنیم.

روحانی افزود: در مورد مک فارلین هنوز حقایق کاملا بیان نشده، اما امام تا روزی که مک فارلین به ایران نیامده بود از مذاکرات پشت پرده خبر نداشت و وقتی خبردار شد که مک فارلین به ایران آمده، اجازه نداد کسی با وی ملاقات کند و دستور داد ماجرا را برای مردم بازگو کنند.

1717

کد خبر 357692

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    103 7
    آقاي حميد روحاني دوران حرفهاي شما به سر آمده است
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    97 3
    ما گفتیم باید حکومت بر اساس اسلام تاسیس شود و نه بر اساس احکام اسلام. تو می خوای احکام رو در مورد خودت اجرا کنی به خودت مربوطه ولی اجازه نداری دیگران را مجبور کنی این احکام را اجرا کنن. مگه مامور بهشت و جهنمی؟ به واقع شماها از خدا نمی ترسید؟
  • حامد A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    85 5
    این حرفها نشان می دهد که بعضی ها به رای مردم پشیزی ارزش قائل نیستند.
  • بی نام RS ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    86 1
    درود بر مخالف من آقای روحانی تا همین یکسال قبل کسی جرات زدن حرفا های اینچنینی رو علیه رئیس جمهور وقت نداشت، این آزادی نیست؟ مشکل ما اینه که دنبال معصوم میگردیم، در حالی که باید بپذیریم دموکراسی رو و البته خوبه که کسی رئیس جمهور باشه که حداقل بشه پیشینش وثبوت قدم در ادعاهای سیساسیش رو بررسی کرد. در مساله ی مک فارلین فقط قبیح بودن ارتباط با امریکا پررنگ شده به عنوان یک جوان کنجکاو می پرسم، آیا سودی هم برای کشور ما داشته؟؟؟ اگر داشته رسالتتون رو انجام بدین و بدون جناح زدگی بیانش کنید تا نسل من هم آگاه بشند.
  • حميد IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    88 2
    وقتي آقاي خاتمي اومد احمد خاتمي به ميدون اومد. حالا آقاي روحاني اومده حميد روحاني پرچمدار مخالفت شده. جريان علم كردن اين فاميل هاي يكسان چيه؟
  • بی نام RO ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    115 2
    من با دیدن و شنیدن اینگونه اظهارات قبل از هرچیز از این عصبانیت افراطیون لذت می برم و هرچه بیشتر به انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور افتخار می کنم. به قول فیلسوفی ، مردان بزرگ را باید از دشمنانشان شناخت
  • بی نام RO ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    96 2
    اقای حمید روحانی عزیز : رییس جمهور محترم درست می فرمایند با زور نمی شود کسی را مسلمان کرد چون نتیجه عکس دارد به طور مثال اگر کسی به زور خانواده حجاب را رعایت کند به دور از چشم پدر و مادر حجاب را برمی دارد باید با ملایمت دستورات دین را در جامعه پیاده کرد تا نهادینه شود
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    112 3
    اين آقا چه طور به خودشان اجازه دادند كه به مقامات عاليرتبه نظام توهين كنند حتما پس فردا به بقيه هم توهين مي كنند مثل احمدي نژاد
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    170 4
    اصلاً ما ملت آدمی به نام حمید روحانی نمی شناسیم که این همه افاضات فرموده
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    127 5
    چقدر مردم ایران وکیل ووصی دارند درحالیکه خودشان خبر ندارند
  • بی نام US ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    93 2
    خدا خودش تو کتابش میگه لا اکره فی دین، اما این آقایون خودشون را بالاتر از خدا می دونند. اصل مطلب اینه که با اوضاع و احوالی که برای مردم درست کردند اونا را از دین زده کردند. و هر گناهی که انجام بشه خود این آقایون تو عذابش شریک هستند. فکر نکنند خودشون بهشتی اند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    112 2
    پس آيه لا اكراه في دين چي شد ،
  • ایرانی IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    134 6
    خبرآنلاین طوری خبر رو انعکاس بدین تا با دکتر روحانی اشتباه نشه.. این روحانی کجا و دکتر روحانی ما کجا
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    233 8
    حالم از اشخاصی مثه شماها به هم میخوره ..........
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      41 2
      و بنده نیز
  • کمیل A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    69 2
    دولت بایستی در این راه طولانی. و پر پیچ و خم ظرفیت بیشتری از خود نشان دهد،و تندروها را نه حذف بلکه تشویق به صبر و خرداندیشی کند.
  • روح الله A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    64 2
    پس مدعی العموم کجاست ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    65 3
    آقای روحانی آن بخش از خاطرات آقای هاشمی را که مطابق نظراتش است قبول دارد و بخش های دیگر مثل خاطرات وی از امام را ساخته و پرداخته خیالات او می داند
  • ستارخان A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    25 94
    خبرگزاری دانشجو صرفا رسالت خبری خودش را نجام داده است. اگه توهینی شده، دفتر حقوقی رئیس جمهور باید از گوینده شکایت کنه نه از خبرگزاری که پوشش خبری داده. اصلا اگه این خبرگزاری این صحبتهای حمید روحانی را پوشش نمیداد شما از کجا میخواستید متوجه بشید که توهینی رخ داده؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    190 5
    بسیجی برادر من بود که در جبهه شهید شد . من دیگر بعد از جنگ بسیجی نمی شناسم .برادرم هم موسقی گوش می داد هم به خواهر وبرادرانش با احترام رفتار می کرد وطن پرست بود . بسیجی در نظر من مردم
    • بی نام RO ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      13 60
      برای اینکه بهت مثبت بدهند خودت رو لوس نکن
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      51 6
      درود بر شما و روح اون شهید, متأسفانه این به اصطلاح بسیجی ها منزلت اون عزیزان رو هم کمرنگ کردن
  • محسن IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    282 4
    نمیدونم چرا بعضی ها مثل آقای حمید روحانی فر می کنند راجع به همه مردم دنیا مسولیت دارند ؟؟؟ آقای حمید روحانی عزیز شما از نظر مردم در تاکسی و اتوبوس ، در مترو ، در صف شیر و نان ، . . . به راحتی میتونید مطلع باشید و نیازی نیست بگردید به آرای مردم در سی و چند سال پیش ، که بیش از نیمی از اون جمعیت الان در قید حیات نیستند ، شما آرای اون موقع رو میبینید ولی آرای سال گذشته مردم رو نمی بینید ، وقتی مردم به دکتر روحانی رای دادند یعنی درصد زیادی از عقاید ایشوم ، با تفکرات مردم همراه است .
  • مهرداد IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    169 6
    شما میگید اقای روحانی با روش اسلامی موافق نبودند.تا اونجا که من میدونم ایشون 51 درصد از ارای مردم رو هم دارند البته کسانی که رای ندادند بماند.یعنی منظور شما اینه که اکثریت مردم ..........
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    199 4
    من آقای حمید روحانی را ارجاع می‌دم به حرفای امروز رئیس‌جمهور، کسایی که بیکارن می‌خوان مردم رو با شلاق ببرن بهشت... البته خوبی این جنجال این بود که ما فهمیدیم یک عده از افراد مسئله‌دار در این 8 سال گذشته به چنان درجه توهمی رسیدن که فکر می‌کنن بهشتی‌ان و می‌خوان بقیه رو هم با خودشون ببرن بهشت ما تو همین دنیا داریم شما رو تحمل می‌کنیم برای 700 پشتمون بسه بذارید ما بریم جهنم دیگه ریخت شما رو نبینیم.
  • علي IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    ما به حسن روحاني اعتماد داريم . او ادم عاقلي است.
  • حسام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    405 9
    جالبه تو این مملکت همه چیز زوریه... اقا اگه کسی نخواد به بهشتی که امسال شما داخلش هستن بره کیو ببینه؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      24 6
      امثال عزيزم نه امسال
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      55 2
      حالا از کجا می دونید که با این روحیه ی زورگویی ، خودتونو به بهشت راه می دهند ؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟ می ترسم نقل اون ضرب ا لمثل بشه که : یارو رو به ده راه نمی دادند ، سراغ کدخدا رو می گرفت . ...... این قدر با اعتماد به نفس حرف می زنند که انگار کسی بهشون ضمانت داده ، ........ آقایان مطمئن باشید توی این سالها ، با این سیاستهای غلط و افراطی گری ها و توهین به شعور مردم ، که خودشان راه زندگیشان را بلد نیستند و شما باید برایشان تعیین تکلیف کنید ، فقط مردم و مخصوصا جوانان را از دین و مذهب ، دور و متاسفانه حتی بیزار کرده اید و گناهی بزرگتر از این ، نمی توانستید انجام دهید . بگذریم از آن کسانی که رطب خوردند و برای مردم ، منع رطب کردند. اگر تا به حال روش شما جواب مثبت داده بود ، ادامه آن، منطقی بود
    • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      14 2
      البته امثال صحیح است
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    113 4
    آقاي حميد روحاني مشهور شدن وسرتيتر برخي از روزنامه ها وپايگاههاي خبري قرارگرفتن به هرقيمت و وسيله اي درشان جنابعالي و لباسي كه پوشيده ايد؛ نيست
  • 555 IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    281 5
    خیلی جالبه زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی هم احمد خاتمی علیه ایشان حرف میزد و حالا هم محمد روحانی علیه حسن روحانی....
  • بی نام SE ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    رييس جمهور بين مردم جايگاه نداره ، اونوقت تو و رفقاي دلواپست داريد :
  • بی نام US ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    73 2
    خدایا چرا یه عده دشمن سازی میکنن؟بقا بعضیا در سایه دشمن سازی نیست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    فقط شیخ حسن روحانی، خدا حفظش کنه
  • livhk IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    282 7
    بازم یه دلواپس دیگه
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    بيشترين ضربه را به اسلام تندروي ها زده است
    • امیر EU ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
      18 1
      ...احساس کرده اند در بین مردم جایگاهی ندارند و سعی می کنند با یک سلسله حرف های دگراندیش پسند برای خود اعتبار کسب کنند...؟؟؟؟؟؟؟؟ "جایگاهی ندارند"؟؟ کسی که با 18.613.000 رای 52 درصد آرا منتخب مردمه در بین مردم جایگاهی نداره؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    همین که شما خوبی کافیه .......
  • 1400 A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    كجاي حرفهاي رييس جمهور غلطه؟ اينكه ميگه ديگه نميشه به زور چوب و چماق مردمو به بهشت فرستاد يا اينكه ديگه دوره گانگستربازي رو پشت بامهاي مردم به پايان رسيده؟ آقايان خودشان را در چارديواري بي خبري حبس كرده اند و هيچ كدام از اين واقعيتها رو نميبينن. تاب تحمل يكي كه حرف حق ميزنه رو هم ندارن
  • حسن EU ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    تا کور شود هر آنکس که نتواند دید .......... درود بر روحانی سلام بر خاتمی ................
    • محسن ص IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      90 6
      اقا من ایشون را نه تا بحال دیدم و نه میشناسم اصلا کی هست؟؟؟؟؟؟ از شما خبرانلاینی ها هم دلخورم آخه چرا باید صحبتهای هر شخصی را بازتاب بدین؟؟ این افراد فقط میخوان مطرح بشن فقط همین.
    • میلاد RS ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      130 8
      اون بهشتی که اینا توش باشن رو نمیخوام
    • مصطفی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      79 5
      این ها که می گویند نباید با شلاق مردم را به بهشت بیرون برد یعنی هرج و مرج در کشور حاکم باشد .. پس باید با شلاق و چک و لگد بیفتیم به جون مردم ببریمشون بهشت تا هرج و مرج در جامعه نباشه ... بسیاررر منطقی حرف میزنن که دیگه جای استدلالی وجود نداره
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
      48 5
      این جمید روحانی کلی هم علیه هاشمی حرف زده ولی این جا منتشر نشده
    • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
      23 0
      بسیار متاسفم برای این اقا حمید به چه حقی به رئیس جمهور محبوب و منتخب ملت توهین میکنه و تهمت میزنه؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    17 2
    احساس کرده اند در بین مردم جایگاهی ندارند و سعی می کنند با یک سلسله حرف های دگراندیش پسند برای خود اعتبار کسب کنند. شما که میدونی این چیزا اعتبار کسب میکنن چرا مخالفت میکنی ؟؟؟؟؟ پس فهمیدی که اکثر جامعه این جوری فکر میکنن
  • نعیم IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    23 4
    من ب روحانی رای ندادم ولی روحانی مچکریم
  • درفش کاویانی A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    27 2
    اینان مدام ازمردمی حرف می زنند که ما نمی دانیم کجاهستند من که دردرون جامعه هستم می بینم که اکثرقریب به اتفاق جامعه با تفکرات متحجرانه آقایان مخالفند ولی نمی دانم این همه مردمی که صحبتشان هست کجایند.بقولی شما به من این مردم رانشان بده ببینم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    25 0
    چقدر دلواپس توی نظام هست پس چطور این حسن روحانی رییس جمهور شده یه چیزی این وسط سرجای خودش نیست
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    30 2
    بهشتم گر بود با تو . جهنم خوشترم باشد
  • سالار A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    24 1
    جالبه ... آقایونی که مسبب 8 سال نا به سامانی و اختلاس های میلیاردی و ظلم به مردم بودند حالا به این توهم رسیدند که به بهشت هم میرن و باید مردم رو هم ولو شده به زور با خودشون به نا کجا آبادی که اسمشو گذاشتن بهشت ببرند .
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    16 3
    اینم میخواد خودشو معرووووف کنه...جماعت دلواپس منتظرتن عمو حمید
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    24 1
    آقا جان اگه درست بود با اجبار مردم رو به بهشت برد که دیگه پیامبری لازم نبود. یه نفر با چماق و شلاق لازم بود. دیگه فلسفه بافی برای دیانت و عفت و انسانیت لازم نبود. ترس از چوب و ضربه شلاق کافی بود.
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    15 3
    اکثريت مردم به برنامه هاي روحاني راي دادن لطف بفرمائيد تعبير ديگه از راي مردم نکنيد شما خودتون رو به کوچه علي چپ نزنيد لطفا هر چند که به راي و نظر مردم پشيزي ارزش قائل نيستيد.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    15 1
    دوستان حمید روحانیه دیگه ... زیاد بهش خرده نگیرید ...
  • علي از يزد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    3 38
    من با اينکه به حسن روحاني مثل خاتمي اصلا اعتمادي ندارم اما با جنجال سازي برخي هم مخالفم و نبايد هرحرفي از زبان مسئولين رو به باد انتقاد بگيريم
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    23 1
    با تند روی و افراطی گری اسلام را بدنام نکنید ...
  • چه IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    19 1
    یعنی تو اسلام مردم با زور شلاق بای برن بهشت؟
  • بی نام RO ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    19 2
    اقا تورو خدا اینارو واسع مردم شاخ نکنید اخه هرکی هرچی گفت چاپ نکنید گنده میشن اینا
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    15 2
    به نظرم آقای روحانی از اول روش انقلابی را قبول نداشت و ندیدم قبل از انقلاب حرکت سیاسی مشخصی که در راستای مبارزات و حرکت انقلابی امام باشد، انجام دهد و برداشتم این است که این راه را قبول ندارد و دور از خردمندی می داند. فرض میکنیم حق با شماست، با این استدلال چرا روزی صدها بار به آیت ا.. هاشمی که نزدیکترین فرد به امام بودن می تازید
  • احسان IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    18 2
    لااكراه في الدين ... قد تبين رشد من الغي در دین هیچ اجبارى نیست و راه از بیراهه به خوبى آشکار شده است كاش يذره به قرآن عمل مي شد ...
  • دیوید IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    24 1
    کدومشون بیشتر به دین آسیب میرسونه؟ 1.بی حجابی 2.غارت و حیف و میل بیت المال توسط از ما بهترون
  • فردوس توسی A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    18 1
    تا کی تهمت و توهین ؟ چرا برخی مصونیت فراقانونی دارند؟
  • مهران IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    8 12
    این ادمها دیگه کارشون به جایی رسیده که ایه صریح قران کریم رو هم نقض میکنند." لکم دینکم ولی دین "
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    35 1
    آقای حمید روحانی بهتره شما سری به کامنت های که درباره این خبر در بعضی از خبرگزاری ها که ترسی از نظرات مردم ندارند بزنید ومیزان علاقه مردم رابه بهشت زوری شما ببینید .لازم نیست شما به جای مردم فکر کنید شما فکر آخرت خودتان باشید .همه را دریک قبر نمیگذارند .شما با زدن این حرف ها همه چیز را زیر سوال میبرید .گویا اصلا به معاد وقیامت باور ندارید
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    22 1
    دین اسلام دین عقل وخرد است کسانی که کورکورانه دنبال تفکرات کسی بروند مسلمان نیستند مردم بر اساس عقل دین را درک خواهند کرد متوسل شدن به زور یعنی توهین به اندیشه بشر و هیچ کاه بار کج فهمی به مقصد نمیرسد.
  • منتظر IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    36 2
    به این قسمت از سخنان آقای حمید روحانی زیارتی توجه فرمایید:«آیا کسی که این حرف ها را می زند می خواهد زمینه را برای بی حجابی فراهم کند یا احساس کرده اند در بین مردم جایگاهی ندارند و سعی می کنند با یک سلسله حرف های دگراندیش پسند برای خود اعتبار کسب کنند.» ایشان کسب اعتبار را از طریق دگر اندیش پسند بودن ممکن می دانندو یا این قسمت دیکر:«شیوه ای که ما در انقلاب می شناسیم برای آقای روحانی مطرح نیست و به شدت به "دنبال کنار آمدن با دنیا "هست و به نظرم دنیا را خوب نشناخته اند » به نظر می رسد آقای حمید روحانی دنیا را حتی بهتر از پیامبرص و امامان شیعه عمی شناسد .گویی دنیا را کس دیگری غیر از خدا ساخته است و الزاماً دنیا در تقابل و تضاد با آخرت است و مسلمان شیعی نباید با دنیا کنار بیاید
  • بی نام A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    18 2
    به رای مردم احترام بذارین.ارادتمندیم حاج حسن
  • امير IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    25 8
    خبر آنلاين نظراتو فيلتر ميكني؟ باور كنم اين همه بادمجون دور قاب چين زياده؟ رييس جمهوري با مقبوليتي كمتر از 51 طبيعيه كه منتقديني هم داشته باشه همان طور كه با آراي بالاتر هم نميشد دهن منتقد رو بست خصوصا وقتي حرف آن قدر بو دار باشه كه آدمو ياد جريانات ليبراليستي سال هاي اول پيروزي انقلاب اسلامي ميندازه. فضيه ي تجمع عليه لايحهء قصاص و مرتد خوندن تجمع كنندگان ار سوي امام خميني به نظر مياد آقاي رييس جمهور كمي بايستي به شرايط شكننده اي كه در اون قرار دارند هم نگاهي بيندازند و با دقت بيشتر اعلام نظر كنند.
  • امین US ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    9 0
    به این قسمت از سخنان آقای حمید روحانی زیارتی توجه فرمایید:«آیا کسی که این حرف ها را می زند می خواهد زمینه را برای بی حجابی فراهم کند یا احساس کرده اند در بین مردم جایگاهی ندارند و سعی می کنند با یک سلسله حرف های دگراندیش پسند برای خود اعتبار کسب کنند. خودشون هم میدونن که مردم جی میخوان که میگن با این حرفا اعتبار جمع میشه.... درورد بر رئیس جمهور با تدبیر....
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    9 0
    شک ندارم اینایی که به زور می خوان مارا به بهشت ببرند .دلواپس دنیای خودشون هستن .دلواپس ما مردم نیستند وگرنه خوب می دونند مردم چی می خوان وکی را را می خوان.خواهش میکنم حرفای این اشخاص تازه به دوران رسیده وصاحب انقلاب شده را مطرح نکنید.
  • شمسعلی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    3 0
    انالله وانا الیه راجعون . امان از دروغ های آقای سید حمید روحانی . سیدحمید روحانی قبلا" سابقه ی انقلابی آقای هاشمی رفسنجانی رو هم منکر شد. منتظریم ایشان کی سابقه ی انقلابی امام خمینی را منکر می شوند
  • مقداد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    5 0
    به نظرمن آقای سیدحمید روحانی چون به قدرت و مکنتی نرسید عقده ی حقارت داره . اگر مقام معظم رهبری هم رهبر نبود آقای سیدحمید روحانی ایشان را هم ضدانقلاب و غیر انقلابی می دانست.
    • ناشناس A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      2 3
      اقای حمید روحانی از ابتدا خود را وقف نگارش تاریخ کرد و پیشنهادهای مختلف جهت مسیولیت های بزرگ را نپذیرفت . زشت است به جای پاسخ به نقد دیگران اینقدر عوامانه سخن بگویید . نقد خوب است و باید منطقا به ان پاسخ داد.هیچکس به نقد سید حمید روحانی پاسخ نداده