تسنیم نوشت:

سناتور آمریکایی که در نامه‌ای اقدام به قدردانی از اسد کرده بود در واکنش به اعتراض سناتورهای دیگر از خود دفاع کرد.
به گزارش آسوشیتدپرس؛ سناتورهای آمریکایی انتقادات خود نسبت به نامه  یکی از همکاران خود که اخیرا در آن از اقدامات بشار اسد قدردانی کرده است را آغاز کرده‌اند.

سناتور مک‌ایاکین در واکنش به این نامه اعلام کرد: بسیار عجیب است که سناتور بلک چنین نامه ای به  بشار اسد نوشته است، فردی که عامل عامل جنایات زیادی مانند حملات شیمیایی است که منجر به کشته شدن صدها تن از مردم این کشور شده است.

سناتور بلک نیز در واکنش به این انتقادات به دفاع از اقدام خود در نوشتن نامه کرده است. این سناتور ویرجینیا در این باره گفت: به شدت نگران این مساله هستم که آمریکا خود را با القاعده در یک جبهه قرار داده است.

بلک در واکنش به ادعاهای مطرح شده مربوط به نقش اسد در حملات شیمیایی گفت که به اعتقاد وی اسد در این اقدام نقشی نداشته است.

سناتور «ریچارد بلک»، نماینده ایالت ویرجینیا در مجلس سنای آمریکا در این نامه از بشار اسد به‌خاطر تلاش‌های قهرمانانه برای نجات مسیحیان در «کوه‌های قلمون» تشکر کرده است.

«ریچارد بلک» در این نامه به تاریخ 1 آوریل 2014 [12 فروردین ماه] می‌نویسد: «تعداد اندکی از آمریکایی‌ها هستند که درک می‌کنند که شورشی‌های سوریه تحت سلطه القاعده، دشمن دیرینه ما قرار دارند.».

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =