تسنیم نوشت:

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در یک بیانیه مطبوعاتی ادعاهای مندرج در روزنامه وال استریت ژورنال در مورد برنامه هسته‌ای ایران را بی پایه و اساس خواند و آن را جعل واقعیات و تحریف حقائق دانست.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در یک بیانیه مطبوعاتی ادعاهای مندرج در سرمقاله روزنامه وال استریت ژورنال در شماره مورخ ششم خرداد ماه جاری در مورد برنامه هسته‌ای ایران را بی پایه و اساس خواند و آن را جعل واقعیات و تحریف حقائق دانست.
نمایندگی کشورمان اعلام کرد: جای تأسف است که روزنامه وال استریت ژورنال ادعاهای دروغ و تکراری یک گروهک تروریستی که ماهیت ضد انسانی ان برای همگان بویژه افکار عمومی آمریکا آشکار بوده و جعلی بودن ادعاهای قبلی این گروهک پس از مدتی روشن شده را منتشر کرده است .
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه خود نوشت: گروههای تندرو و رادیکال که شاهد از دست رفتن سرمایه گذاری سنگین و طولانی خود روی امنیتی کردن برنامه هسته ای صلح آمیز ایران هستند و شاهد انزوای روز افزون رویکرد ایران هراسی در نتیجه پیشرفت مذاکرات هسته ای می باشند با عصبانیت اقدام به دروغ پردازی و تبلیغات سیاه علیه برنامه کاملا صلح امیز هسته ای ایران کرده اند.
در پایان این بیانیه آمده است: همانگونه که در گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح گردیده، همکاری های بین جمهوری اسلامی ایران و آژانس در سطح خوبی ادامه دارد و ایران به تعهدات و مسئولیتهای خود در چارچوب ان پی تی پایبند می باشد و متقابلا انتظار دارد سایر طرف ها نیز بدور از تاثیر از جنجال سازی گروههای تندرو و رادیکال به توافقات و تعهدات خود در باره حقوق هسته ای ایران پایبند باقی بمانند.
گفتنی است روزنامه وال استریت ژورنال که متعلق به روبرت مورداک سرمایه دار نومحافظه کار و مالک تلویزیون فاکس نیوز است دیروز در گزارشی به نقل از منافقین و برخی از تندروهای ضد ایرانی، پس از مدتها از پیشرفت مذاکرات هسته ای نوشت برنامه هسته ای کشورمان دارای ابعاد نظامی است. لازم بذکر است گروه لابی ایپک مدتی قبل به اعضای خود توصیه کرد بجای مخالفت علنی و فوری با گفتگوهای هسته ای ایران و پنج باضافه یک، راهبرد خود را بر همراه شدن با گفتگوها و تخریب فضا و شرایط گفتگو در زمان مناسب استوار سازند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    2 0
    الان تندروها در خارج کشور رو به گزارشات جعلی آورده اند، تنها راه مقابله با آن انسجام داخلی و حمایت از تیم مذاکره کننده است