فارس نوشت:

مهدی هاشمی در واکنش به سوالات متعدد خبرنگاران درباره دادگاه خود ترجیح داد که هیچ حرفی نزد و فقط سکوت کند.

مراسم ترحیم مرحوم لیلاز پدر سعید لیلاز که به تازگی به عضویت حزب کارگزاران درآمده است، عصر امروز در مسجد نور تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که اخیراً رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران شده است، از آغاز مراسم خود را برای عرض تسلیت به هم‌حزبی‌اش به مسجد نور رساند و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شعار اعتدال در یک‌سال گذشته از سوی دولت محقق شده است، تنها «لبخند» به خبرنگاران تحویل داد.

* گعده سیاسی و سرپایی فعالان حزب منحله مشارکت که بعد از مدت‌ها یکدیگر را ملاقات می‌کردند از سوژه‌هایی بود که از چشم عکاسان خبری پنهان نماند.

* مهدی هاشمی که پرونده اتهاماتش اسفندماه سال گذشته به دادگاه انقلاب ارسال شد و به گفته برخی نمایندگان مجلس قرار است تا خردادماه به پرونده وی رسیدگی شود، حاضر به گفت‌و‌گو دراین زمینه با خبرنگاران نشد.

* محمد قوچانی سردبیر نشریه «صدا» در میان خبرنگاران درباره جلسه انتخاب کمیته‌های حزب کارگزاران که قرار است در هفته آینده برگزار شود،‌ گفت: «من سخنگوی حزب کارگزاران نیستم و این سوالات را از آقای کرباسچی بپرسید.»

* حسین مرعشی نیز که بر تعلیق بودن خود در حزب کارگزاران تاکید ویژه‌ای داشت درباره برخورد کرباسچی با خبرنگاران گفت: «آقای کرباسچی کار خیلی بدی می‌کند که مصاحبه انجام نمی‌دهد.»

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    3 23
    آقای احمدی نژاد در رابطه با سؤالی که در مورد اظهارنظرای آقای مشایی ازش می شد یه عبارت داشت که می گفت: «موضع ما سکوت است سکوت الهام بخش وحدت»
  • یکی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    45 3
    به آقای لیلاز عزیز تسلیت میگوییم و از همه ی دوستانی که علاقه مند به ریشه شناسی اقتصادی انقلاب هستند میخواهم که کتاب موج دوم تجدد آمرانه نوشته ی ایشان که به تازگی به وسیله ی نشر نیلوفر منتشر شده است را مطالعه کنند.
  • بی نام A1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    45 5
    توی تیتر ذکر کنید به نقل از "فارس" که اصلا باز نکنیم مطلبو این حق ماست
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    13 3
    خدا رحمتش کند. انگار خود ما آمده ایم سرخط.
  • بی نام IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    18 3
    ما هم باور کردیم که فارس بدون جهت گیری و غرض گزارش کرده