فارس نوشت:

عضو بنیاد باران با بیان اینکه خاستگاه اعتدال مردم خیراندیش و نیک‌اندیش ایران هستند گفت: تحمل منتقدان به معنای تحقق شعار اعتدال است.

حسین مرعشی عضو بنیاد باران در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم لیلاز که عصر امروز دوشنبه در مسجد نور تهران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال فارس درباره موضوع مکتب نیاوران و بحث خاستگاه اعتدال، اظهار داشت: خاستگاه اعتدال مردم نیک‌اندیش و خیراندیش ایران هستند.

مرعشی با بیان اینکه مردم ایران از دیرباز اهل اعتدال و میانه‌روی بوده‌اند درباره اینکه بنیاد باران به اتاق فکر اصلاح‌طلبان تبدیل شده است، تصریح کرد: بله، این موضوع هیچ اشکالی ندارد.

عضو بنیاد باران در پاسخ به این سوال که آیا شعارهای اعتدال در این یک سال محقق شده است یا خیر، گفت:‌ همین که دولت مخالفان سرسخت خود را تحمل می‌کند یعنی این شعار محقق شده است.

وی درباره برخورد با رسانه‌های مخالف یادآور شد: این روزنامه‌‌ها از سوی دادگاه بسته می‌شود نه دولت اما به هر حال دولت نمی‌تواند ببیند که برخی به افراد هتاکی کنند لذا برخورد نکردن با تندروها را اعتدال نمی‌گویند.

مرعشی در خصوص برگزاری کمیته‌های حزب کارگزاران که قرار است دوشنبه برگزار شود نیز تصریح کرد: بنده عضویتم در حزب کارگزاران تعلیق است و باید این سوال را از آقای کرباسچی بپرسید.

سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران در واکنش به این نکته که کرباسچی با خبرنگاران مصاحبه نمی‌کند، تأکید کرد: آقای کرباسچی کار خیلی بدی می‌کند که مصاحبه انجام نمی‌دهد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =