ایرنا نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور دولت خاتمی گفت: کسانی که مسبب سیاست های ناکارآمد گذشته و عامل مشکلات سال‌های اخیر هستند به جای تخریب و تخطئه دولت حداقل از مردم به خاطر ایجاد این همه مشکل عذرخواهی کنند.

مرتضی مبلغ در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه نقد اگر توام با تخطئه و موجب کارشکنی در امور باشد نوعی انتقام‌جویی است گفت: امروز شبکه رسانه‌ای علیه دولت به بهانه نقد شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر شبکه رسانه‌ای علیه دولت شکل گرفته است افزود: با نگاه اجمالی به اخبار برخی سایت‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های خبری به راحتی متوجه می‌شویم که جریان سازمان‌یافته‌ای به تخریب دولت یازدهم می‌پردازد.

مبلغ تصریح کرد: در هفته‌های اخیر شاهد اینگونه عملکرد برخی رسانه‌ها در برخورد با دولت بودیم، در ماجرای برگزاری روز زن این رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری کذب از مراسم کردند.

این فعال سیاسی برگزاری راهپیمایی علیه بدحجابی را یکی دیگر از فعالیت‌ها علیه دولت و تخریب آن دانست و افزود: متاسفانه بسیاری دیگر از این نوع نقدها جنبه تخریب داشته و برای ایجاد خدشه در روند فعالیت دولت است.

مبلغ گفت: افرادی که اقدام به اینگونه نقدها می‌کنند و مدعیان دلسوز برای کاهش مشکلات مردم هستند در واقع، منافع خود را در خطر دیده‌اند و در حالی که خود مسبب سیاست‌های ناکارآمد گذشته هستند ، برای افشا نشدن بیشتر ناکارآمدی‌های خود اقدام به تخریب دولت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نقد برنامه‌های جاری مورد انتقاد قرار گرفته و اگر پیشنهادی به ذهن برسد عنوان می‌شود، همه باید بتوانند نقد واقعی داشته باشند اما امروز به گونه‌ای رفتار می‌شود که گویا نقد صرفا متوجه دولت است در حالی که بخش‌های دیگر از جمله صدا و سیما نیز باید مورد انتقاد قرار بگیرند.

مبلغ گفت: تحرکات رسانه‌ای به ویژه علیه سیاست خارجی دولت یازدهم جنبه تخریبی دارد و مخربان، همان‌هایی هستند که از سیاست خارجی دولت گذشته دفاع کردند در حالی که آن سیاست‌ها شعاری، احساسی و ناکارآمد بود و مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود آورد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    9 0
    علت اینکه تخریب و هجمه سازمان یافته به دولت روحانی شدت گرفته اینه که منافع اقلیت تمامیت خواه به خطر افتاده .