وزیر امور خارجه کشورمان از دیدارش با کاترین اشتون خبر داد و گفت: امروز دوشنبه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در استانبول دیدار خواهم داشت.

به گزارش مهر، محمد جواد ظریف در حاشیه اجلاس رادیو و تلوزیون اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه گفته شده که شما با اشتون در استانبول دیدار خواهید کرد، گفت: بله امروز با خانم اشتون در استانبول دیدار خواهم کرد.

پیشتر یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در گفتگو اعلام کرده بود: مذاکرات غیر رسمی بین کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز در استانبول آغاز می شود.

او گفت: این مذاکرات امروز و فردا به منظور بررسی پیشرفت کار صورت خواهد گرفت. وزیر امور خارجه کشورمان فردا از استانبول به الجزایر سفر خواهد کرد تا در اجلاس وزیران خارجه عدم تعهد شرکت کند.

بر اساس این گزارش قرار بود یک دور مذاکرات جمع بندی بین ظریف و اشتون پیش از آغاز دور بعدی مذاکرات در وین برگزار شود. مذاکرات ایران و 1+5 در 23 اردیبهشت ماه در وین به نتیجه ملموسی دست پیدا نکرد، این در حالی است که قرار بود از دور گذشته طرفین وارد نگارش متن توافق نهایی شوند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    44 13
    برای سربلندی نام ایران و ایرانی