رئال مادرید با شکست دادن اتلتیکو مادرید در ماراتنی 120 دقیقه ای برای دهمین بار به عنوان قهرمانی در اروپا رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک شب خاص برای اسپانیا،مادرید،رئال و اتلتیکو.رئال می خواست به 10 برسد و اتلتیکو به یک.افتخار رسیدن به این اعداد برای هر کدام از این دو تیم تعبیری متفاوت داشت.رئالی ها 12 سال حسرت کشیدند تا به این شب برسند و برای دهمین بار جام قهرمانی را بالا ببرند و اتلتیکو مادرید هم می خواست برای نخستین بار طعم بالابردن جام قهرمانی در باشگاه های اروپا را بچشد.
کوئیپرس که در سوت خودش دمید رئالی ها بازی را شروع کردند.این اتفاق یعنی شروع یک هیجان.شروعی که خیلی ها چند هفته انتظارش را می کشیدند.بازی طوری نبود که بشود گفت در دقایق ابتدایی رئال برتر بود یا اتلتیکو.کاملا مشخص بود که هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند.هم رئال،هم اتلتیکو.آنها دوست نداشتند زحمت رسیدن به فینال را با یک اشتباه از دست بدهند.
تقابل یکی از بهترین خط حمله های فوتبال جهان با یکی از تیم هایی که بهترین خط حمله را در اختیار داشت. شاید به همین دلیل هم بود که هرچه از دقایق بازی می گذشت رئالی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند.

در دقیقه نهم بازی و وارد شدن شوکی بزرگ به اتلتیکو.دقیقا مثل آخرین بازی این تیم با بارسلونا در لالیگا دیگو کاستا نتوانست به بازی ادامه بدهد تا سیمئونه دست به تعویضی اجباری بزند.این خبر خوبی برای رئالی ها بود.البته اتلتیکویی ها ثابت کردند که به یک بازیکن متکی نیستند و در نبود بازیکنی مثل کاستا می توانند تیمی مثل بارسلونا را متوقف کنند.

بیست دقیقه از بازی گذشته بود و دو تیم زیاد ریسک نمی کردند.به خصوص اتلتیکویی ها که منتظر بودند تا شاگردان آنچلوتی به سمت دروازه شان حمله کنند.بازی فینال چنگی به دل نمی زد آنقدر که هواداران از یک حمله هر کدام از دو تیم چنان به وجد می آمدند که انگار توپی از خط دروازه ها عبور کرده است.شاید اگر یکی از دو تیم گل می زد بازی از این محتاط بودن در می آمد.در یکی از ضد حملات وقتی مدافعان حریف دیاماریا را سرنگون کردند درگیری ای فیزیکی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد.داور اعلام ضربه ایستگاهی برای رئالی ها کرده بود و اعتراض های بی فایده راموس باعث شد تا او هم مثل مدافع اتلتیکو با کارت زرد جریمه شود.بازی کمی خشن شده بود و شاگردان سیمئونه رو به سبک همیشگی شان یعنی بازی فیزیکی آورده بودند.

در دقیقه 33 جدی ترین موقعیت نیمه اول را گرت بیل از دست داد.وقتی بازیکنان اتلتیکو روی اشتباه مدافعان رئال حمله ای نصف و نیمه را روی دروازه کاسیاس انجام دادند رئالی ها این توپ را تبدیل به ضد حمله ای خطرناک کردند.ضد حمله ای که گرت بیل یک جورهایی هم با خودخواهی آن را از دست داد تا آه از نهاد هواداران رئالی بلند شود.

سه دقیقه بعد و این بار وارد شدن شوک به رئال مادرید.اتلتیکو با استفاده از اشتباه خدیرا که نتوانست روی سر "گودین"ضربه سر را بزند باعث شد تا کاسیاس هم در مهار توپ ناکام بماند و اتلتیکو گل اول بازی را بزند.یخ بازی شکسته بود و سبک بازی دو تیم به روال طبیعی شان برگشته بود.رئال حمله می کرد و اتلتیکو دفاع.با این حال اتفاق خاصی که تغییری در نتیجه بدهد رخ نداد تا بازی با همین یک گل در نیمه نخست به پایان برسد.

شروع نیمه دوم و آرامش ملموس بازیکنان اتلتیکو.آنها با فکری بازتر بازی می کردند و برخلاف انتظار بازی را از جلو بسته بودند تا رئال مادرید نتواند به سمت دروازه شان نزدیک شود.شاگردان سیمئونه شجاعانه بازی می کردند و برایشان اصلا مهم نبود که در فینال هستند و مقابل تیمی مثل ئال قرار گرفته اند.جالب اینجاست که آنها بر خلاف رئال مادرید به جای دفاع کردن،حمله را در دستور کار خود داشتند.

البته هر چه از دقایق بازی می گذشت این رئالی ها بودند که با توجه به شرایط بازی حمله می کردند.در دقیقه 50 تا 55 آنها فشار را روی دروازه اتلتیکو زیاد کرده بودند طوری که حتی می توانستند به گل هم برسند اما هر بار با مانعی به نام کورتوآ روبرو می شدند.

در دقیقه 58 آنچلوتی دو تعویض انجام داد.او هرپز دوست نداشت تا در این بازی مهم بازنده باشد.کارلتو مارسلو را به جای کونترائو وارد زمین کرد و ایسکو را هم با خدیرا تعویض کرد تا شاید بتواند روند بازی را تغییر بدهد.

با این حال تغییر زیادی در بازی ایجاد نشد.شاگردان سیمئونه جسورتر از این بودند که مقابل رئال مادرید عقب بکشند.آنها طوری بازی می کردند که در بعضی دقایق رئالی ها وادر به دفاع کردن می شدند.

بازی به تندی برای رئالی ها می گذشت.آنها درآستانه وداعی تلخ با دسیما قرار داشتند.هر چه از دقایق بیشتر می گذشت آنها بییشتر اشتباه می کردند.شرایط طوری شده بود که حتی کاری از دست رونالدو،بیل و بقیه ستاره های مادریدی هم بر نمی آمد. 

بازی به دقیقه هشتاد رسیده بود که آنچلوتی آخرین تعویض خودش را هم انجام داد.او موراتا را به جای بنزما وارد زمین کرد تا شاید گره بازی به دست او باز شود.رئال فشار می آورد و مدام توپ را از کناره ها روی دروازه اتلتیکو می ریخت اما این قل باز شدنی نبود.شاگردان سیمئونه به دفاع مطلق رفته بودند.آنها راه زیادی تا رسیدن به نخستین قهرمانی خودشان نداشتند و این دفاع کردن طبیعی بود.زمان زیادی باقی نمانده بود.اتلتیکویی ها از هر فرصتی استفاده می کردند تا با زمین زدن خودشان وقت را تلف کنند.رئال سراسر حمله بود.آنها اگر از همان دقایق ابتدایی مسابقه این طور بازی می کردند شاید در همان نیمه نخست می توانستند نسخه اتلتیکو را بپیچند اما ...هشتادو هفتمین دقیقه از بازی هم سپری شد.بازیکنان اتلتیکو با به دست آوردن توپ بازی را به کناره ها می بردند تا زمان را تلف کنند.بازی از دست رئالی  ها خارج شده بود.دیگو سیمئونه هوادارن تیمش را وادار می کرد تا تیم را تشویق کنند. 

او راه زیادی تا رسیدن به افتخاری بزرگ را نداشت.همه چیز برای گرفتن یک جشن بزرگ آماده بود اما در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده سرخیو راموس جشن هزاران هزار هوادار اتلتیکو را خراب کرد.او یک بار دیگر منجی تیمش شد تا همانطور که رئال را در بازی با بایرن مونیخ راهی فینال کرد این بار هم آنها را از شکستی تلخ در بزرگترین بازی باشگاهی در اروپا نجات بدهد.

کار به وقت های اضافه کشیده شده بود.رئالی ها روحیه بهتری داشتند و جو ورزشگاه کاملا به نفع آنها بود اما این دلیلی نبود برای اینکه اتلتیکویی ها کم بیاورند و بازی همیشگی شان را انجام ندهند.روند بازی طوری نشان می داد که انگار آنها بدشان نمی آمد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود چون مثل چند دقیقه پایانی نیمه دوم از هر فرصتی برای نقش بر زمین شدن استفاده می کردند.

رئالی ها سرحال تر بودند و سعی می کردند با دادن پاس های کوتاه به دروازه کورتوآ نزدیک شوند.توپ و میدان کاملا در اختیار رئالی ها بود.بازی به دقیقه 98 رسیده بود و خستگی در ساق بازیکنان دو تیم موج می زد.از این بازی باید یک تیم برنده خارج می شد،رئال یا اتلتیکو؟در صدمین دقیقه بازی مدافعان اتلتیکو خطای ناشیانه ای را پشت محوطه هجده قدم خودشان انجام دادند.خطایی که رونالدو آن را به دست یکی از مدافعان کوبید و اصرار زیادی داشت که خطای پنالتی شده است اما نظر داور چیز دیگری بود.بازی در نیمه نخست وقت های اضافه با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم شانس خودشان برای رسیدن به گل را در نیمه دوم امتحان کنند.

شروع نیمه دوم وقت های اضافه و باز هم برتری رئال.آنها بر خلاف اتلتیکو اصلا تمایلی به کشیده شده بازی به ضربات پنالتی نداشتند.ضرباتی که در آن بیشتر بخت و اقبال تعیین می کند کدام تیم باید برنده باشد.در دقیقه 111 حرکت انفرادی آنخل دیماریا باعث شد تا میلیون ها رئالی در جهان جشن بگیرند.حرکت زیبای او و سانتری که روی دروازه انجام داد باعث شد تا گرت بیل خیلی راحت توپ را وارد دروازه خالی کند تا رئال مادرید فقط چند دقیقه کوتاه تا رسیدن به دهمین قهرمانی خودش در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا فاصله داشته باشد.

دسیما که تقریبا برای آنها به رویا تبدیل شده بود در دستشان بود و فقط باید چند دقیقه فشارهای شاگردان سیمئونه را تحمل می کردند.اتلتیکویی ها دیگر وقت تلف نمی کردند.این بار این وظیف بر عهده رئالی ها بود.حرکتی طبیعی که شاید هر تیم دیگری هم به جای آنها بود آن را انجام می داد.در دقیقه 117 و روی یک ضد حمله،آنجا که دیگر بازیکنان اتلتیکو توانایی برگشتن و دفاع کردن را نداشتند مارسلو،روی حرکتی که خودش انجام داد سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا آب سردی ریخته باشد روی سر همه اتلتیکو مادریدی ها.اما این پایان کار نبود.در دقیقه 120 ورق کاملا برگشته بود.رونالدو که در این بازی درخشش فوق العاده ای نداشت با اعلام خطای پنالتی توانست چهارمین گل رئال مادرید را بزند تا دسیما برای رئالی ها با شکوه تر از قبل شود.دهمین قهرمانی قوهای سفید در اروپا.افتخاری که کمتر تیمی می تواند تا سالیان سال به آن دست پیدا کند.

 

 

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 151
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    83 3
    یعنی با دیدن بدن رونالدو مردم منحرف میشوند.. اینا مردم را چی فرض کردن
  • محسن66 RO ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    56 2
    حیف از این بازی باشکوه که گزارشگرش خیابانی بود تبریک به رئالی ها
  • فرهاد US ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    535 3
    صداوسیما باز هم گند زد با این وضع فجیع پخش زنده. اصلا 10 دقیقه آخر نفهمیدیم چطور شد. گزارش خیابانی هم که فجیع بود.. طبق معمول. یجا دفاع اتلتیکو یه شوت رئال رو دفع کرد خیابانی گفت: "مادریدی ها تن به مقابله در مقابل رئال ماردید می دهند"
  • پیام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    362 9
    ایول.تبریک به همه رئالی ها. آقا ما طرفدارهای رئال چه کسی باید بیبینیم که این جواد خیابانی بازی های رئال گزارش نکنه.120 دقیقه رو اعصاب ما راه رفت.
  • بی نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    یادپرویز چوپله سوخته افتادم توی دربی که بادستاش تماشاگرانوتهییج میکرد....
    • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      63 41
      من یاد استیلی افتادم که تو یکی از اون 4 تا دربی کنار نیمکت گریه میکرد خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • امین A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    آقا تو رو خدا دیگه این جواد خیابانی رو نزارین واسه بازیهای مهم. جون هر کی دوست داری خبرآنلاین یه رایزنی کن با مسئولای صداوسیما این کارو نکنه با ما. واقعا بازی رو کوفت آدم میکنه. من دیگه آخراش بدون صدا میدیدم. گل دوم رئال رو دیدین؟ چند دقیقه کامل ساکت بود بعد که گرت بیل گل زد داشت خوشحالی میکرد گفت: و توی دروازه یعنی هیجان بازی رو نابود میکنه این آقا. تورو خدا چرا بازنشسته نمیشه این؟
  • بی نام A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    135 7
    عجب بازی بود
  • بی نام US ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    اتلتیــسوراخ شخصیت قهرمانی نداشت. دعواهای آخر کار خیلی زشت بود.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    هلاااااا مادرید
  • اورملی A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    به نظرتون چند سال طول میکشه که بارسلونا هم دسیما رو بگیره؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      31 9
      اگه از امسال شروع کنه ایشالا سال 2019...
    • ونداد A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      33 5
      پونصد سال دیگه
    • یه مادریدیا ی اصل IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
      3 2
      ایشالا روز قیامت
  • بی نام IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    خیابانی لذت این فینال زیبارو ازما گرفت... چی میگه این بشر واسه خودش....؟
    • بی نام EU ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      376 5
      یک شوت تمام نا کننده
    • عرشیا A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      420 1
      شاهکار گزارش خیایانی : نخست وزیر اسپانیا رو رییس باشگاه اتلتیکو مادرید معرفی کرد .خدایا توبه .
    • 2 IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      فک کنم این گزارش رو هم خودش نوشته
    • فرشاد IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      با این گزارش جذابی که خیابانی انجام داد مطمئن شدم فینال جام جهانی هم واسش کنار گذاشتن. من مطمئن هستم این صدا و سیما عمدا سعی می کنه خلاف نظر مردم کار کنه تا بره رو اعصاب همه. اگه از خیابانی تعریف کنید دیگه واسش گزارش نمیذارن. میگین نه؟ امتحان کنید
    • 666سه تا 6 داره A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      قهرمانی حق اتلتیکو بود داور اونقدر اضافه گرفت تا رئال گل مساو رو بزنه
    • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      منکه از شبکه الجزیره3hdدیدم.برای جام جهانی همzdfپخش میکنه
    • هادی A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      187 4
      سلام.منم موافقم خیایبانی هر کاری میکرد جز گزارش بازی.من از دقیقه 60 به بعد صدای تلویزیونو بستم بس اعصابمو خورد کرده بود.
    • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      148 3
      من که بیشتر از 10 دقیقه تحمل نکردم و از کانال استار ترکیه ادامه بازیو دیدم.
    • پویا IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      191 5
      آقا هی میگفت سرخپوستای مادرید در برابر سفیدپوشان مادرید خیابون سهله گزارشگر بیابونیم اینجور گزارش نمیکنه
    • خضیراوی IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      بارسا عشقشه
    • : A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      58 23
      آقای 666 اگه 3 دقیقه هم وقت اضافه بود ما دقیقه دوم میزدیم. برنامه به همین ها میگن دیگه. پخ
    • محمد A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      227 1
      وقتی گرت بیل گل رو زد خیابانی چند ثانیه بعدش متوجه شد... اونوقت توی آقای گزارش گر از همه ایراد میگرفت
    • خان A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      120 3
      آخ که دیشب دیوانه شدم هم جواد هم مزدک ضد رئال هستن و گزارششون تابلو ضدرئال و رو اعصابن
    • صالح A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      111 2
      بازنشستگیم خوب چیزیه اپه نفر دهم برنامه آقای گزارشگر .این بازیو گزارش میکرد به مراتب قشنگتر میشد
    • هومن A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      34 0
      مهمتر از گل دوم که متوجه نشد ، این بود که دائم می گفت گل دوم تقصیر دروازبان بوده ، آخه برادر من خودت یک زمانی دوازبان بودی ، اون توپ وحشتناک دی ماریا رو مهار کرد ،چی کار باید می کرد با اون ضربه سر گرت بیل ؟ اصلا ممکن بود کاری بکنه ؟
    • علیرضا A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      17 0
      با یک گل بالاخره تیم رعال مادرید قهرمانی رو به مادرید میاره.... اینو بعد از گل گرت بیل گفت آقا دو نیمه از دروازه بان اتلتیکو تعریف میکنه آخرشم همه ی تعاریفش کشک... گیر داده بود کت شلوار آلونسو آردا توران
  • ســــــــــــــــام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    213 9
    تبریک...تبریک...تبریک...
    • خضیراوی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      30 1
      ممنون داداش به شما هم تبریک و تهنیت همیشه خوش و قهرمان باشین
  • بی نام A1 ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    کارلو آنجلوتی مردی برای تمام فصول.
    • بی نام EU ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      57 8
      اون هاشمیه نه آنجلوتی
    • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      38 1
      مربی بسیار خوب و کم ادعا
  • امیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    این اقای خیابانی امشب دوباره رو اعصاب بود گیر داده بود به دروازه بان اتلتیکو ول کن نبود
    • محسن GB ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      482 8
      کاشکی فقط به دروازه بان اتلتیکو گیر می دداد. یک کلمه در میون میگفت "آردا توران". اینهمه بازیکن تو زمینه اونوقت 90درصد صحبتهاش درمورد بازیکنیه که اصلا بازی نمیکنه
  • محسن66 RO ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    گزارش خیابانی افتضاح بود
    • مرتضی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      106 2
      کاملا موافقم
    • k1 IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      90 1
      معلوم نبود عادل کجا بود ک اینو گذاشته بودن شاهکارشم پنالتی اخر بازی بود
  • امین IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    671 9
    این اقای خیابانی خیلی روی اعصاب بود.یه دفه 5 دقیقه ساکت میشد.سر گل دوم رئال هم یه دفه ساکت شد فکر کردم داور بازی رو نگه داشته.بهتر از ایشون نبود واقعا واسه این بازی؟
    • بی نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      120 2
      فک کنم خوابیده بود بیدارش کردن
    • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      6 0
      واقعا تو خنده بازار خوب از خجالتش در اومدن.
  • بهنام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    گزارش استاد خياباني فوق العاده بود : ژابي آلونسو كت و شلوار پوشيده پس نميتونه بازي كنه
    • بی نام US ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      457 6
      از اون بدترم داشت تلویزیون تصویر نخست وزیر اسپانیا رو در کنار پرز مدیر رئال مادرید نشون می داد خیایبانی می گفت مدیران دو تیم هم در کنار هم بازی رو تماشا میکنن اطلاعاتت تو حلقم
  • علیرضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    306 7
    ایول رئال مادرید ، جواد خیابانی و صداسیما ... با اون گزارشگری و تصویر آهسته نشون دادنشون
  • 021 RS ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    آقای خیابانی جان عزیزت دیگه گزارش نکن....لذت فینال نصف شد با وجود تو....اه
  • مهرداد IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    تبریک...تبریک...تبریک... گزارش خیابانی افتضاح بود سیمونه و تیمشم عالی بودن
  • مهدی از آق قلا IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    30 2
    دوستان اعصاب خودتونو واسه خیابانی خراب نکنین فعلا فقط باید خوشحال بود....لادسیما و دیگر هیچ....رئال کبیر ...رونالدوی کبیر....تبریک
  • ژان رنو A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    37 0
    آدم نمیدونه چی بگه در مورد خیابانی گند زد به همه ی شور و حال بازی ...
  • بی نام EU ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    34 1
    این دیماریا تو جام جهانی باید با ما هم بازی بکنه:
  • مرتضی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    37 0
    متاسفم برا این گزارشگر . خیلی شیک خراب کرد
  • بی نام EU ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    34 0
    دروازه بان اتلتیکو بنده خدا رو گل دوم تک به تکو گرفت خیابانی گیر داده بود که تقصیر اونهیعنی فوتباله کوفتمون شد.
  • بی نام A1 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    3 22
    تیترهاتون فوق العاده هست.مرسی خبر
  • بی نام A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    45 0
    جواد خیابانی ... من دیگه حرفی ندارم
  • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    34 1
    خدا به دادمون برسه با جام جهانی و خیابانی انگار برا کسی گزارش میکنه که دفعه اوله فوتبال می بینه : بازی 2 تا 45 دقیقه بعد 90 دقیقه 2 تا 15 دقیقه .... فرق کاسیاس وکورتوا را نمی دونه
  • بی نام A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    51 1
    دیدن یه فوتبال بدون سانسور واسه ما شده حسرت.کاشکی بجای گیرنده دیجیتال ،ماهواره می گرفتم .
  • رضا IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    19 26
    پرسپولیس آتلتیکو پیوندتان مبارک :
  • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    40 1
    یک سوتیه باخال از خیابانی ، وقتی رئال خیمه زده بود رو دروازه آتلتیکو برگشت گفت : رئال سراپا حمله است بازی یک گله شده الان بیکارترین بازیکن میدان کوترائوست می خواست بگه کاسیاس گفت کوئترائو خخخخخخخ
  • بی نام A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    18 2
    زنده باد رئال و رئالي....در پوست خودم نميگنجم از خوشحالي.....
  • بی نام IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    7 31
    بدون اینکه اتفاق خاصی تو بازی بیفته داور برای رئال 5 دقیقه وقت اضافه گرفت
  • بی نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    8 37
    کار واران خیلی زشت بود. نشون داد یه رئالی اصیله
  • بی نام A1 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    55 1
    فکر کنم جواد خوابش میومد. اصلا تو جریان بازی نبود. از هر دری حرف میزد جز گزارش بازی.
  • بی نام A1 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    5 27
    من ندیدم بازی رو
    • امين A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      13 1
      هفته ديگه پخش زنده دوباره پخش ميشه بشين ببين : دي
  • سیدعلی A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    81 2
    یعنی صداوسیما با انتخاب خیابانی ثابت کرد می خواد در تمام زمینه ها برخلاف میل مردم رفتار کنه
  • محمدرضا IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    16 5
    تبریک به همه ی رئالی ها از جمله خودم :
  • 1100 IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    21 3
    درود بر دلاوران مادرید. درود بر رئال امپراطور فوتبال اروپا
  • مسعود.شیراز.ریالی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    24 1
    اینه ریال عشقشم دیوونشم یعنی امشب از بس جیغ زدم سرم ترکید
  • محمدرضا A1 ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    16 7
    اتلتیکو بازیکناش از مربیشون خیلی با شخصیت تر بودن. اخلاق مقدم به همه چیزه.
  • بی نام IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    33 0
    بازی حرف نداشت ولی حیف گزارشگر خیابانی خراب کرد
  • بی نام A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    36 0
    چقدر بازیو سانسور کردن اصلا نفهمیدم چرا واران یا سیموئنه دعواش شد
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      24 0
      بازی واستاده بود. توپ اضافی وسط زمین رو شوت کرد طرف نیمکت اتلتیکو. سیمیونه داغ کرد.
  • غلام A1 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    68 9
    خیابانی ازت متنفرم
  • بی نام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    181 5
    بابا این خیابانی چی فکر کرده اخراش دیگه اسم بازیکنارو هم اشتباه میگفت بخدا قاطیه.ما که از دقیقه70 به بعد صدارو کلا قطع کردیم
  • بی نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    261 2
    نکته برجسته گزارش جواد خیابانی این بود که بیشترین اسمی که در حین بازی گفت هیچ کدوم از 22 بازیکن داخل زمین نبودن بلکه آردا توران بازیکن ترکیه ای اتلتیکو بود معلوم نبود هدفش چی بود فکر کنم چون اسمش از بقیه راحتر بود مدام تکرار میکرد
  • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    284 4
    جالبه كه جوادجان توبرنامه گزارشگركه عيدازتلوزيون پخش ميشد آنچنان ژست كارشناسي ميگرفت كه آدم فك ميكرد خودش مادرزاد خودش گزارشگروكارشناس گزارشگريه،كارهيچ كس ام به غيرازخودش نمي پسنده
    • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      79 1
      اره واقعا.منتظر این حرف بودم که شما گفتی.چه ژستی گرفته بود.از همه هم انتقاد میکرد.
  • دست اقا ی خیابانی د رد نکند IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    گند زدی تو بازی برو تو هم مثل گزارش گرای دیگه امتحان دوباره بده .نرو برای ما به گزارش گرای دیگه نمره بده.خیابونی
  • a A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    این داور احساس کرد که بازی تیم های عربی را سوت میزنه که 5قیقه وقت گرفت. کلا داور دوست نداشت اتلتیکو قهرمان بشه.
    • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      81 9
      چیه انقدر شلوغش کردین ؟؟ بابا گل دقیقه 93 زده شد ، نه دقیقه 95 .... دیگه 3 دقیقه وقت اضافه رو که داشت بازی
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      21 6
      دماغ سوخته ههههههههههه
  • ارتش سرخ آسیا IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    خیلی بازی خوبی بود اما رئال شانس آورد .از همه مهمتر وجدانی این خیابانی رو کی انتخاب کرد روانی شدیم از دستش.120 دقیقه گزارش کرد آخرشم به رئال میگفت مادرید بعد عذخواهی میکرد خب برادر من شما که تمرکز نداری چرا میایی بازی دو تیم از یک شهر رو گزارش میکنی.آقا ما به چه زبانی بگیم این خیابانی گزارش نکنه اصلا خودمون حقوقشو بدیم بیخیال گزارش میشه؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      27 39
      ارتش سرخ کجا؟ آسیا؟ اون تیمی حتی یه بار هم رنگ فینال آسیا رو ندیده، ارتش سرخ آسیا؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام US ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    239 2
    بخاطر گزارش بد آقای خیابانی، بازیو از شبکه زد دی اف تماشا کردم . هرچند نمی فهمیدم گزارشگره چی میگفت ولی لا اقل صداش رو اعصاب نبود.
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    202 7
    خياباني اول بازي گفت سرخپوستان مادريد در مقابل سفيدهاي مادريددروازه بان اتلتيكو روي گل دوم چه تقصيري داشت كه هي ميگفت اشتباه كرده؟آخه به خدا ما چه گناهي كرديم كه اين بايد واسه مون گزارش كنه؟؟؟
  • رامین A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    رئال یعنی پادشاهی مطلق بر اروپا واسپانیا٬اصلا دنیا
  • سالار IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    8 20
    قهرمانب مال سیمونه بود..... تو مشتش بود......
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    8 26
    گزارش بازی : آنجلوتی خیابانی 90 دقیقه سردرد 3 دقیقه فوتبال 15 دقیقه سردرد خیابانی قطع صدای گزارشگر 15 دقیقه فوتبال قهرمانی تیمی که بیشتر قهرمانی هاش رو از فوتبال کثیف بدست آورده
  • محمد IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    80 50
    فقط عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل عادل
  • ارسلان A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    بد ترین شب زندگیم بود.............. حق اتلتیکو رو خوردن جام ماله اتلتیکو بود.... ولی خودمونیم خدا رحم کنه به تیم ملی در مقابل دی ماریا کی میخواد اینو بگیره؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      34 11
      از کی تا حالا تیمایی که دفاع مطلق میکنن حقشون برده؟
  • آبی مادرید IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    36 8
    یکی از دلایل قهرمانی رئال تصمیم شجاعانه ی کارلتو برای فروش اوزیل بود که معمولا در همچین بازیهای حساسی گند میزد... ایسکو عالی بود.
  • گلپور IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    49 1
    خدايا آخه چرا بايد خياباني گزارشگر اين بازي ميشد؟؟؟ واقعا خياباني با اين وضع گزارش خودش بايد داور مسابقه آقاي گزارشگر ميشد و جوانان با اون همه انگيزه رو اونطوري ضايع ميكرد؟؟؟؟ خياباني فقط به درد گزارش بازي هاي ليگ 2 و 3 ميخوره
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    14 28
    جاست كينگ لئو مسي
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    16 36
    جمع قهرمانی های لنگ و سپاهان و تراکتور و ذوب اهن تو اسیا میشه 0 قهرمانی، استقلال به تنهایی 2 بار قهرمان آسیا شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      14 7
      کلا قهرمانی استقلال رو کسی به یاد داره؟؟؟؟ آیا
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    33 2
    من که هر وقت خیابانی گزارش میکنه صدای تی وی رو قطع میکنم لذتش بیشتره شمام امتحان کنید.
  • 7 IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    13 1
    خستگی ساق پای بازیکنا رو خوب اومدی
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    9 36
    اصلا حقشون نبود و با لابی قهرمان شدن
  • ol IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    24 0
    جواد جام گزارشگری رو ول کن
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    9 11
    درجواب ارسلان: کاپیتان کم ادعا نکونام خخخخخخخخخخخخ
  • saber IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    6 31
    خیلی بدشدکه اتلتیکوقهرمان نشدداورحقشونوخورد.....
  • علی بیات EU ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    58 1
    آقای ضرغامی راه های بهتری ام برای صرفه جویی در مصرف برق بود واقعا به کدامین گناه
  • hosseinh A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    68 1
    جواد خیابانها گزارش دیشب نوش جونت ولی جون هر کی دوست داری سمت جام جهانی نیا :
  • هادی RS ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    71 2
    یه جا خیابانی گفت...داریم به ثانیه های آغازین 15 دقیقه آخر میرسیم...
  • محمدقادر IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    19 2
    تبریک هواداران ریال بحقش رسید
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    33 0
    گزارشگری بازی افتضاح بود
  • سيبيل IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    21 1
    با اينكه يك ماهه طرفداره اتلتيكو مادريدم ولي حق رئال بود...
    • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      13 16
      دو روزه طرفدار بارسلونا شدم ولی حق اتلتیكو بود
  • بی نام RO ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    56 1
    نمیدونید دیشب چقدر برای مدیر شبکه زد دی اف دعا کردم.....
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    61 1
    قبل از گل دوم خیابانی یک دقیقه سکوت کرده بود و بعد از گل تازه فهمید گل شده
    • حسین A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
      1 1
      من موقع گل دوم رئال خواب بودم. احنمالن مراعات حال منو کرده. خیلی فهمیدست این استاد خیابانی
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    37 3
    جواد خیابانی بعد از گل اتلتیکو: حالا باد به پرچم مادریدی ها افتاد، البته اون یکی تیم هم از مادریده
    • بی نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      1 0
      خیلی خوبه که هم فوتبال دیدید هم کلی خندیدید.
  • حامد رئالی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    25 5
    زنده باد رئال مادرید و راموس عزیز....
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    30 1
    مهمترین نشونه ای که از اردا بلد بود ریشش بود یه صحنه با اربلوا اشتباه گرفت
  • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    59 2
    میخواستم از صدا و سیما ضرغامی تشکر کنم، چون با انتخاب استاد پرفسور بیابانی به عنوان گزارشگر بازی، یه سرچ کردم دیدم یکی از کانالهای اروپایی با کیفیت عالی و بدون سانسور، بازی را پخش میکنه... ضرغامی مچکریم...
  • farzad136311 A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    64 1
    به جاي بازي رئال اتلتيكو ، خياباني سوِژه اصلي شده
  • رئاليست IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    43 2
    من فكر كردم فقط من صداي tv رو بستم.اونم 20 دقيقه اخر.خدا به هممون صبر بده با اين انتخاب گزرشگر.ما كه داشتيم از بازي سكته ميكرديم ،آقا جواد هم مخ مارو وسط خيابان قلطك ميزد.تبرك به همه رئاليها
  • علی21 IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    89 2
    من تو این 15 سالی که فوتبال تماشا میکنم هنوز درک نکردم"مادرید میخواد کرنر بزنه" یعنی چی "مادرید حمله میکنه"،"دفاع مادرید توپو میزنه"و.... تازه در شرایطی که هر دو تیم مادریدی بودن مث این میمونه که تو دربی بگی:"تهران باید کاشته بزنه:"
    • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
      3 32
      شما زیاد به خودت فشار نیار.فقط همون بازی ها رو نگاه کن.
  • امید IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    52 6
    بزرگترین شانس زندگی من بیماری و بستری شدن خیابانی در خلال برگذاری جام جهانی 2010 بود
  • قیصر کیمیایی A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    17 7
    کجاست اون جواد ملبورن که با توی دوازه گفتنش نیم متر بالا میپردیم کجاست اون جواد بازی با آمریکا,چی شده پسر چه مرگت شده به خودت بیا دوباره بشو همون جواد حماسی. فقط اراده کن میشه تو میتونی تو میتونیچن تا مشت به دیوار برو از بالا بالا شروع کن وبرس به سودکو تا حافظه وانگیزه بگرده سرجاش
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      0 0
      لطفا،خواهشا، اینقدر الکی افراد را بزرگ و قدیس نکنید، بازی استرالیا و آمریکا بدلیل خوشحالی سر گل، دلیل نشد که ایشون بشه بهترین گزارشگر، خودت خوب میدونی اون لحظات به خاطر اتفاقی که افتاده بود، شده بود بهترین لحظات، این دلیل نمیشه چون خیابانی هم در اون زمان داره خوشحالی میکنه در بیادگار ماندنی ترین لحظه، بشه بهترین گزارشگر. به جرات میتونم بگم میشه اشتباهات زیادی را هم از اون بازیها درآورد.
  • saeed A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    2 16
    بیخیال این حرفارو فقط شیاطین سرخ
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    19 2
    حالم ازت بهم مىخوره خىابونى
  • علی FI ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 0
    چرا اینقدر به خیابانی ایراد میگیرید ولی خودمونیم اگه اونج هم بارون میود شاید میگفت باران هم در ورزشگاه وزیدن گرفته
  • بی نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    گفت سیمئونه از قهرمانی دورنشده فقط یکم فاصله گرفته
  • saeed IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 0
    این آقا با افتخار تو برنامه گزارشگر از همه ایراد می گرفت
  • mohamad reza A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    kآردا توران رو میبینیم روی نیمکت در کنار په په و ظاهرا این نیمکته ریال مادریده یک ضربه تمام نکننده هر 5 باور از هلندن در حالی که یکی از ترکیه و یکی از سوىد بود اتلتیکو دفاعشو با نیروهای انسانی پوشش داده کاستا تعویض میشه تا اتلتیکو دچار پدیده کمتر دوندگی نشه تمام بازی روی دروازه اتلتیکو مادریده پس الان بیکارترین بازیکن زمین کورتووا دروازه بان اتلتیکو مادریده
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    خیابانی از این فوتبال بیرون بکش.تورو چ ب گزارشگری
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 0
    حالا مادریدی ها رئلال مادرید. تعداد تکرار جمله : بی نهایت. اگه مسابقه انتخاب مجری بود بهت نیم میدادم بعد می کردمش صفر که رند بشه
  • احمدرضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    15 1
    تمامی گزارشگرهای صدا و سیما طرفدار بارسلون هستن و این حالم رو بهم میزنه.خیابانی که آخرشه واقعا بدترین گزارشگر صدا سیما.آخه همش از تیم مقابل رئال تعریف میکنه تاجای که می خواد بمیره از حسادت.
  • amir HU ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    1 1
    آقای خیابانی من با اینکه علاقه و احترامه خاصی‌ نسبت به شما مخصوصاً از ۴۵ سال قبل داشتم ولی‌ متاسفانه ضعف عجیبی‌ نسبت به گزارش فوتباله شما احساس می‌کنم،مخصوصاً بد از برنامهٔ آقای گزارشگر که شما مصبب اصلی‌ ریز بینی بیینندگن نسبت به گزارشات خودتون شدید. گزارش شما در بازیه فینال با کامل احترام افتضاح بود
  • امین A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    از دست این خیابانی خیابان گرد شدیم بس که به رئال مادرید گیر می ده و خوبی هاشو نمی بینه خدا جون اینو ببرش راحت شیم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    12 0
    اقای خیابانی همون کسی بود که وقتی میخواست به جونای مردم نمره بده با بدترین شکل اونارو تحقیر میکرد ولی خودشون اون بود که دیدیم ..اقای ضرقامی یا هرکس دیگه ای که مسءوله تا کی میخواید با انتخاب ایشون برای گزارش گری رو مخ و اعصاب مردم برید؟؟؟والا مردم تا میفهمن ایشون گزارش گر یه بازی هستن یه اهی میکشن که دوباره باید ایشون و 90دقیقه تحمل کنن ...
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    در موقع گل دوم ما فک کردیم ایشون خوابشون گرفته و با لگد ایشون و بلند کردن گفتن پاشو بگوو گل .. اخه اقای خیابانی چرا به نظر مردم احترام نمیزاری و تو یه جای دیگه صداسیما مشغول نمیشی ..اخه دروازبان اتلتیکو کجاش مقصر بود ؟؟اخه چرا بزره نمیری قبل بازی یززه مطالعه کنی که انقد سوتی ندی؟ضربه تمام نکننده کجای زبان فارسی ما همجین کلمه ای وجود داره؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 6
    اره همه شون از عادل گرفته تا مزدک وخیابانی و اون یوسفی بیسوادومحمدرضا احمدی و........ طرفداربارساهستند.حالم بهم خوردوقتی متوجه شدم خیابانی گزارشگربازی هست.البته اینم بگم این گزارشگرا ازفوتبال چیزی بارشون نیست فقط محفوظاتشون بالاست اسامی راخوب حفظ می کنند تمام شب وروزهم تواینترنتند باکمی یادگیری زبان انگلیسی.گزارشگرباسواد جهانگیرکوثری
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    3 0
    خدایا جام جهانیو باید بدن خیابانی یا اونقدر سانسور میکنن که حالمون میگیره بریم شبکه zdf بگیریم راحت فوتبالمونو ببینیم.
  • پیرمرد EU ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    6 0
    آقای خیابانــــــــــــی رسما خداحافظی کن قبل از جام جهانی
  • علیرضا RO ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    8 1
    بدبختی این گزارشگرو برا بازی تیمای منم میذارن رو مخم رژه بره خدایا من چه گناهی کردم :
  • rohullah.gh A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    اینا همش تقصیر کسی نیست جز صدا و سیما و شبکه 3.... سوال من اینجاست به چه معیاری خیابانی را واسه گزارشگری مهمترین بازی جهان انتخاب کردن.
  • بی نام EU ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    2 0
    بازیه به این مهمی و جذابی وسظ بازی بیشتریا خوابشون برد ما که از هرکی پرسیدیم تا آخر ندیده بود ازبست افتضاح بود گزارش کردن خیابانی حالمون بهم خورد
  • بی نام NL ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    7 0
    بخشی از اظهار فضل های استاد خیابانی در بازی دیشب: 66 درصد أتلتیکو و 74 درصد رئال صاحب توپ هستن سرخ پوستان اتلتیکو و سفید پوستان رئال پس از گل اول راموس:دیه گو سیمونه حالا از جام دور شد،یعنی فاصله گرفته ولی دور نشده پس از گل دوم بیل:حالا جام به شهر مادرید بر می گرده کسی که تا این موقع شب نخوابیده قطعا بیداره
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    11 0
    فردوسی پور کجا بود؟ آخه بازی به این مهمی و قشنگیو باید جواد خیابانی گزارش کنه
  • ایمان A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    8 0
    تا کی باید جواد خیابانی نون برد ایران مقابل استرالیا رو بخوره سوتی رو سوتی...آدم فکر میکنه از عمد این سوتی ها رو میده مهمترین گل سال فوتبال تو فینال چمپیونزلیگ اونم تو وقت اضافه زده شد آقا خواب بود بعد بیدار شد گفت "یه فرصت عالی توی دروازه" دیماریا سه نفرو گوشه زمین گذاشت با هنرنمایی بی نظیر دریبل کرد اومد گل ساخت آقا یک کلمه برای نمونه هم چیزی نگفت...
  • بدیرخان IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    3 0
    سلام .گزارشگر نبود .اعصاب همه را خراب کرده از خواب بلند شده اومده گزارش کرده.واسه من گذاشتن کارشناس .جمع کنید بابا.
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    3 1
    این همه کامنت برای اقای خیابانی اینا رو بجای ما به مسئولان نشون بدین .
  • سهاب 7 A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    4 1
    قهرمان شدیم.به همه رئالی ها تبریک میگم.خیابانی هم که بذارید خوشحال باشه...