تسنیم نوشت:

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام روحانی در تبیین اعتدال بعد از انتخابات و اینکه گروهی را مسئول این کار کرد، اقدام مثبتی بود که امیدوارم این مسئله ادامه داشته و معنای اعتدال باید از سوی استفاده کنندگان آن تبیین شود.

محمدرضا باهنر ساعتی پیش در جلسه پرسش و پاسخ تبیین اعتدال‌گرایی اصفهان اظهار کرد: ایام مبارک رجب را تبریک می‌گویم و مبعث پیامبر را نیز پیشاپیش تبریک می‌گویم؛ بزرگان گفته‌اند رجب و شعبان زمان آماده شدن روح و افکار ما برای شرکت در ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است؛ دو سوم رجب گذشت و امیدوارم از ایام و لیالی باقیمانده استفاده کنیم.

وی افزود: سال ۹۳ را با یاد زهرای اطهر شروع کردیم و با همین نام به پایان می‌رسانیم و سالی پرتلاش، پرفراز و نشیب و پربرکت و با تلاش‌های مسئولان و عموم مردم و راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ و معرفی کرده‌اند، داشته باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌گشت انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هستیم و روحانی تقریباً از ماه‌های نخست بعد از پیروزی، گروهی را مسئول کرد که تحقیق کرده و اعتدال را تعریف کرده که اقدام مثبت و خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم که زودتر از دیدگاه کسانی که این واژه را استفاده می‌کنند، تبیین دقیقی در این زمینه داشته باشیم.

جلسه پرسش و پاسخ تبیین اعتدال‌گرایی عصر امروز با حضور محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و از سوی جامعه اسلامی مهندسان اصفهان برگزار شد.

این جلسه با هدف تبیین نسبت اعتدال با اصولگرایی همراه با برنامه پرسش و پاسش در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =