ایرنا نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افراط‌گرایان در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارند و مشی و منش دولت بر مبنای اعتدال است.

ˈعلی جنتیˈ روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان افزود: با شناختی که از دکتر روحانی دارم این عناوین (اصلاح‌طلبی و اصولگرایی) را قبول ندارم.

وی گفت: بعد از انقلاب این بحث‌ها (اصلاح‌طلبی و اصولگرایی) به میان آمد که دکتر روحانی نه می‌خواست در اردوگاه اصلاح‌طلب و نه در اردوگاه اصولگرا باشد اما به خوبی مشاهده می‌کنید در کابینه از گرایش‌های مختلف و دارای تخصص و تدین استفاده کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آدم‌های افراطی در هر دو گروه هستند که وجود آن‌ها مضر است.

وی همچنین خطاب به امام جمعه کرمان گفت: شما جزو سرمایه‌های فکری، فرهنگی و دینی کرمان هستید که شعاع شما خارج از استان نیز منشاء خیر و برکات بوده است، با مشی و منشی که شما در استان اعمال کرده‌اید همه نیروها با گرایش‌های مختلف احساس می‌کنند زیر لوای شما می‌توانند کار کنند.

جنتی خطاب به امام جمعه کرمان افزود: دوست داشتیم در فرصت‌های مناسبی در خدمت شما باشیم و این سفر بابی برای سفرهای بعدی ما به کرمان خواهد بود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاکتوس A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    1 1
    چون در جمع سیاسیون کشور ما دو بزرگوار با نام فامیلی جنتی داریم که دست بر قضا پدر و پسر هستند و مهمتر از ان دارای افکار سیاسی کاملا متضاد با هم نیز هستند لطف کنید جهت اجتناب از تشویش اذهان عمومی , حتما در تیتر های خبری از بکار بردن نام این دوبزرگوار , بدون اسم کوچک و یا سمت هایشان خود داری فرمایید. حتی میتوانید از واژه جنتی پدر یا جنتی پسر استفاده نمایید
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    خود کرده را تدبیر نیست .بیشتر نگو که ممکنه خیلی باور کننن.