فارس نوشت:

مدیرعامل شهر جدید پرند از آغاز جریمه پیمانکاران بدحساب در مسکن مهر خبر داد و گفت: جریمه پیمانکاران مسکن مهر به صورت متری از آنها دریافت خواهد شد.

باران هاشم‌زهی در پاسخ به این سئوال که آیا از پیمانکاران مسکن مهر بابت تاخیر جریمه ای دریافت می شود این جریمه چگونه محاسبه خواهد شد گفت:در الحاقیه‌ای که در بخشنامه‌ سوم افزایش قیمت مسکن مهر ابلاغ شد بر اساس آن جریمه‌ای برای سازندگان پیش‌بینی شده است که جریمه‌های تاخیر در تحویل را از آن به صورت متری کسر و سپس قرارداد را مبادله کنیم.
او ادامه داد: پیمانکاران تا این لحظه به هر میزان تاخیر دارند از افزایش قیمت‌های آنان کسر می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: تاخیرات را کلا یکجا کم می‌کنیم و از این به بعد از آنها ضمانت می‌گیریم که باید طبق برنامه زمان‌بندی واحد‌های مسکونی را تحویل دهند.
هاشم‌زهی همچنین پیشتر با بیان اینکه، پروسه جریمه پیمانکاران بدحساب و تاخیرکننده در مسکن‌مهر برای اولین‌بار در شهر جدید پرند کلید خورده است، گفت: با هیچ یک از عوامل مسئول در مسکن‌مهر تعارف نخواهیم داشت و در جهت مصالح عمومی و رعایت حقوق بدیهی و محفوظ مردم، با کسانی که در این مسیر اختلال ایجاد می‌کنند برخورد خواهیم کرد.
مدیر عامل شهر جدید پرند گفت:با پیگیری های انجام شده در طول مدت 2 ماه گذشته و جلب اعتماد پیش‌خریداران مسکن‌مهر هم‌اکنون همکاری خوبی در زمینه واریز آورده نقدی در حال انجام است. به طوری که پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد قابل توجهی از واحد های مسکن مهر را تحویل متقاضیان دهیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    2 0
    بقیه چی؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    2 1
    دم شما گرم اینهمه امکانات از دولت گرفته اند اما کارشان را نمی کنند. مگه کشور مسخره شماست؟؟
  • فرزاد A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    14 1
    بعد این جریمه کدوم حساب ریخته میشه؟ بابک زنجانی کارت به کارت؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    1 0
    پیمان کاران مسکن مهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بعلت تاخیر کارش به دادگاه کشیده شده است واین کار توسط شکایت خود اعضائ صورت گرفته است.