از زمانی که حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل داد و به امور جاری کشور پرداخت تا کنون انتقاد های زیادی از دولت مطرح شده است.

به گزارش خبرآنلاین، روحانی اما با آغوش باز پذیرای این انتقادات بود. او در سخنانی در اولین جلسه هیات دولت در سال 93 گفت: سایت‌های منتقدان، برنامه‌های صدا و سیما و روزنامه های آنها هرچه بخواهند می نویسند و می سازند. فکر نمی‌کنم هیچ زمانی اینچنین بدون دغدغه و به راحتی از شخص رییس‌جمهوری، از کار دولت و راه دولت نقد و انتقاد می کردند. ما پذیرای انتقاد هستیم و آن را قبول و مفید و لازم می‌دانیم.

خبرآنلاین از از مخاطبان خود پرسید که  دولت یازدهم با منتقدان خود چگونه رفتار کند؟( شما هم اگر می خواهید به این پرسش پاسخ دهید می توانید ذیل همین خبر و یا ایـــنـــجـــا نظرات خود را درج کنید)

در پاسخ به این پرسش یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: منتقد همیشه و همه جا هست . باید نظرات را شنید و با منطق و قانون بر خورد کرد . همیشه هم انتقاد بد نیست .

کاربر دیگری با تایید رفتاری که تاکنون دولت با منتقدان داشته است نوشته است: از دکتر روحانی می خواهیم به همین شکل ادامه بده.

یکی از مخاطبان نیز با اشاره به همایش دلواپسان نوشت:دولت با تعیین برخی از مصداق های بداخلاقی دست منتقدان و مردم جامعه برای اظهار نظر بازبگذارد و دولت از هرگونه موضع گیری خود را دور نگه دارد.چون هر واکنش سریعی خود سوال برانگیز می شود مگر درموارد خیلی خاص. دولت هرگز نباید رفتاری هم چون جمعیت های معترض شبه انقلابی که این روزها مثلا بازتابش را در دلواپسان می بینم داشته باشد و اصلا به صلاح نیست مقابله به مثل شود تا تشابه سازی ومقایسه بین امروز وگذشته صورت گیرد،که خود محل نزاع می شود.

یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین نوشت: ظاهرا دولت تا این لحظه تصمیم به جواب و برخورد مستقیم در چهاچوب قانون نداره و به قول رئیس جمهور وقتش را به مسائل اصلی و مهم می گذارد ، اما از آنجایی که منتقدان مطالب خودشان را به این جمله که افکار عمومی و مردم و حقوق ملت و ... مزین می کنند ، بهتر است که پس از هر نطق و گفته های اینان و حامیانشان در روزنامه و سیما و سایت هایشان را در یک منبع و مرجع مطمئن و معرفی شده به نظر سنجی همین افکار عمومی بگذارند که آیا واقعا مردم ، موارد آنها را تائید می کنند و یا اینکه فقط به اسم مردم ازشان سوء استفاده می شود.

خواننده دیگری در نظر خود نوشت: مطمئنا یکسری از منتقدان هستند که به فکر آینده این مرزو بوم هستند و انتقاداتشان دلسوزانه هست. از نظر من هم دولت شاید یه خرده تو سیاست خارجیش موفق عمل کرده ولی تو کارهای اجرایی خیلی ناموفق هست و تمام فکر و ذهنش را فقط برای 1+5 و یارانه ها گذاشته است. من نمی دانم این دولت فردا چجوری می خواهد در مناظره ها به آقای احمدی نژاد جواب بدهد.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 356127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ایمانی فر از هرسین A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    5 0
    دولت صبور باشد