۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵

آی اسپورت نوشت:

قرار است در این حراج 11 پیراهن کاپیتان سابق آبی‌پوشان به فروش برسد و اصلی‌ترین آنها پیراهن‌هایی است که فرهاد با آنها توانسته 4 بار دروازه سرخپوشان را باز کند.

 اینروزها بازار شایعات در مورد فرهاد مجیدی داغ است. از طرفی گفته می شود او به ایران برمی گردد تا رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال شود و از طرف دیگر بحث حضور او در باشگاه الوصل امارات به عنوان مسئول تیم های پایه این باشگاه به گوش می رسد.

در چنین شرایطی سایتهای هواداری باشگاه استقلال خبر جدیدتری در مورد بازیکن محبوب این باشگاه را مطرح کرده اند. 

آنها معتقدند، فرهاد مجیدی چند وقت دیگر به ایران برمی‌گردد و یک اقدام مهم و خیرخواهانه را در دستور کار قرار می‌دهد. شنیده‌های ما حاکی از آن است که دوستان کاپیتان سابق استقلال در تلاش هستند تا چند وقت دیگر شرایط را برای برپایی حراج خیرخواهانه پیراهن‌های فرهاد مجیدی فراهم کنند. در این خصوص گفته می‌شود قرار است در این حراج 11 پیراهن کاپیتان سابق آبی‌پوشان به فروش برسد و اصلی‌ترین آنها پیراهن‌هایی است که فرهاد با آنها توانسته 4 بار دروازه سرخپوشان را باز کند.

قرار است تمام عواید این حراج بزرگ به امور خیریه اختصاص داده شود. بخشی از آن به انجمن کودکان سرطانی محک می‌رسد و بخش دیگری نیز به شیرخوارگاه آمنه اختصاص داده خواهد شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =