۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲

روزنامه اعتماد نوشت:

 در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران غلامحسین کرباسچی با رای اعضا دبیرکل و سعید لیلاز به عنوان قائم مقام انتخاب شدند. حزب کارگزاران سازندگی که دوره جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرده در ماه گذشته جلسات و نشست‌های خود را دنبال کرده است. این شورا در دوره جدید فعالیت نخستین جلسه را با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور برگزار کرد و جلسه دوم نیز در حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد.

در جلسه اخیر اسحاق جهانگیری به عنوان رییس شورای مرکزی حزب انتخاب شد و بنابر تصمیم‌گیری ارکان حزب، رییس شورای مرکزی در نقش رییس پارلمان وظیفه آن را دارد که حکم دبیرکل را امضا و منتخب اعضا را تعیین کند. از آنجا که اسحاق جهانگیری در حال حاضر در دولت دکتر حسن روحانی در معاونت اول مشغول به فعالیت است و ممکن است نتواند در برخی جلسات حزب شرکت کند، اعضای شورای مرکزی محسن هاشمی بهرمانی را به عنوان نایب‌رییس انتخاب کردند.

انتخاب غلامحسین کرباسچی در‌حالی انجام گرفت که فرد دیگری نامزد دبیرکلی حزب کارگزاران نبود؛ سعید لیلاز نیز با پیشنهاد دبیرکل و تایید شورای مرکزی به عنوان قائم مقام دبیرکل و سیدافضل موسوی به عنوان خزانه‌دار حزب انتخاب شدند؛ البته یدالله طاهرنژاد و فرزام ترکان به عنوان منشی‌های هیات رییسه انتخاب شدند. حزب کارگزاران سازندگی قرار است این هفته جلسه استانی خود را برگزار کند؛ همچنین قرار است تا یک ماه آینده یک گردهما‌یی سیاسی هم برگزار کند. اعضای حزب بر ضرورت راه‌اندازی روزنامه نیز تاکید کردند و قرار شد در این‌باره تصمیم گرفته شود؛ قرار است جلسات حزب هر دو هفته یک بار برگزار شود.

 

17302

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =