علی شکوری راد نماینده مجلس ششم به اعتماد گفت:

*در دولت گذشته برای کسانی که رابطه خوبی با آن دولت داشتند سفره‌یی پهن بوده است اما این دولت با افرادی که بر سر کار آورده و انضباط مالی‌ای که برقرار کرده است باعث شده که این سفره برچیده شود و طبیعتا برخی افراد از این شرایط ناراضی هستند و نارضایتی‌شان را به این شکل بروز می‌دهند. از مجموعه اقداماتی هم که می‌کنند، می‌توان پی برد که یک هسته یا کمیته‌یی در حال سازماندهی و اجرای برنامه‌هایی برای بحران‌سازی علیه دولت و مشغول کردن دولت به امور جزیی است تا نتواند به کارهای اصلی برسد.


* هدف انتقاد اگر بیان یک عیب یا نقص باشد و حسن‌نیت همراه آن باشد و از دولت بخواهند که آن نقص را برطرف کند که نعمت است و اگر همراه با حسن‌نیت نباشد و بخواهند که دولت را به لحاظ سیاسی تخطئه و منکوب کنند باز می‌تواند قابل تحمل و یا قبول باشد اما از رفتارهای مخالفان این‌گونه برمی‌آید که آنان قصد دارند دولت را فلج کنند و یا به مسیری بکشانند که خودشان می‌خواهند و هدفشان صرفا حفظ منافع خودشان است. هیچ نیت درستی در کارشان دیده نمی‌شود.


*به نظر من دولت باید در برابر افراطیون پرهیاهو محکم باشد. اتفاقا شخص رییس‌جمهور در مقابل آنان منفعل نشده و خوب عمل کرده است. او در سخنانش جواب بحران‌سازان را داده و تلاش کرده است که آنان را ناکام بگذارد. در این مسیر برخی از وزرا رییس‌جمهور را همراهی کرده‌اند اما ظاهرا برخی دیگر از وزرا در این مورد منفعل عمل کرده‌اند. این در حالی است که این بخش از وزرا هم باید با مخالفان جوساز دولت برخورد متناسب کنند.

*در دولت گذشته در غالب دستگاه‌ها نابسامانی‌های مالی زیادی وجود داشته و روند کارها نادرست بوده است. در برخی از دستگاه‌ها فسادهای بزرگی وجود داشته است که اگر شمه‌یی از آنان از سوی وزرا بازگو شود پاسخ بسیاری از مدعیان داده می‌شود. در حال حاضر این سوال مطرح است که چرا برخی از وزرا به جای افشا کردن چهره‌هایی که غرض‌ورزانه به دولت حمله می‌کنند در حال مماشات کردن با آنها هستند؟ بدون شک افرادی که این روزها بیشتر از سایرین سر و صدا می‌کنند منافع‌شان بیشتر به خطر افتاده است.

  *در دوره گذشته فردی که از یکی از سازمان‌های فرهنگی 500 میلیون تومان، برای ترویج اسلام در نشریه خود پول گرفته و هیچ حساب و کتاب پس نداده است حالا در صف اول غوغاسالاران قرار دارد. وزیر مربوطه باید بررسی کند که این پول چگونه خرج شده است؟ افرادی که این روزها دلواپس هستند و ادعای نگرانی برای عزت کشور می‌کنند با رفتارهای خودشان بیشترین لطمه را به عزت کشور و آبروی اسلام زده‌اند. بدون شک دولت می‌تواند این مسائل را مطرح کند تا مدعیان زیاده‌خواه را بر سر جای خود بنشاند. اما دولتیان در این مورد اغلب سکوت کرده و نجابت به خرج داده‌اند.


*من خبر دارم که یک فرد یا شرکت در دولت گذشته برای وارد کردن یک میلیون و 800 هزار تن گندم، از دولت گذشته ارز دولتی گرفته اما حتی یک کیلو گندم هم وارد نکرده است.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    از این حرفها بوی کیهان میاد.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      از جمله 9 دی متعلق به رسایی 500 میلیون تومان از دولت قبل درقالب کمک به رسانه ها
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      90 20
      کیهان و البته رسایی و 9 دی...................
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      8 65
      فکر کنم مربوط به آقای زاکانی باشه آقای رسایی پول نگرفته ذاتا این مدلی منویسند. چرا هر کس اینطوری بنویسه فکر میکنید به بک جا وسله یه نفر عقیدش ممکنه این باشه. پول مربوط به 9 دی نیست
    • کاکتوس A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      0 4
      از دولت پول گرفته , از کنگره امریکا که تلفنی تقاضای کمک که نکرده
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    8 169
    راستی هواداران اصلاحات و رسانه های هوادار اصلاحات و افراد هوچی اصلاحات از دولت های هاشمی و خاتمی چقدر پول گرفته اند؟؟ زیرا این گونه که مشخص است از دید شکوری راد و شما هواداری از یک جریان یعنی نفع مالی و دولتهای هاشمی و خاتمی حداقل شانزده سال در این کشور به دولتمداری مشغول بودند و این شیوه ها را بلدند که پول بدهید و هوادار درست کنید
    • بهزاد ایرانی EU ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      55 4
      در دیار ما نامرغوب ترین برنجها بی نام هستند امیدوارم شما از نظر علاقه به وطن مرغوب باشید اما بعد دوست عزیزم یک نگاه ساده به میزان درامد های ارزی و ریالی به دولتهای هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد انداخته ای ؟ درامد 8ساله ارزی اقای احمدی نژاد چندین برابر 16 حکومت ان دو همکار سابقش بود اما نتیجه چه شد ؟ اگر دلت به چندر غاز یارانه خوش است شاید در روستاهای دور دست کمکی بوده باشد اما برای یک خانواده متوسط 4نفره کفاف تامین مابه اتفاوت اب و برق و گاز و نان و بنزین انها را هم نمیکند تازه فقط در 3ماهه اخر سال 91 با 3برابر کردن نرخ ارز بودجه 3 سال پرداخت یارانه را از جیب حقوق بگیران بیرون کشیدند
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      56 4
      این حرفها بیشتر به قیافه احمدی نزاد وطرفداراش میخوره .هر قدر هم هوار بزنید نمی توانید چهره خاتمی عزیز را با دولت سابق مقایسه کنید .خبر لطفا" چاپ کن .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    15 98
    اينام كه بگم بگم ميكنن
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    208 4
    نخیر ایشون جناب آقای زاکانی دلواپس بزرگ رو می فرمایند که امسال دیگه نمیتونه 500 میلیون واسه 4 تا بنر بگیره
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    این شکوری خودش غوغای فتنه دارد
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    108 5
    دلواپسان
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    135 4
    رسایی 9 دی
  • جواد IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    9 206
    کافر همه را به کیش خود پندارد.شکوری جان شما خودت مشکل داری حالا چطور در مورد دیگران نظر میدید.در ضمن تمام رسانه ها از بیت المال پول میگیرن و این دلیل نمیشه که فقط به به و چهچه دولت رو بکنن.
    • ائلي IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
      63 3
      آقا جواد انگار خودت هم از قاعده كافر همه را به كيش خود..... مستثنا نيستي خخخخخخ
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    57 2
    دلواپسیم که نون ما رو آجر کردند
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    2 13
    خبر
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    6 67
    شکوری راد تابلو است فتنه نکن اقا نکن
  • ناشناس A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    68 1
    نشریه پنجره آقای زاکانی 500 میلیون بابت چاپ مقالات بصیرت افزایی دریافت کردند.
  • قلندر A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    15 6
    ای مسلمانان در اسلام این ستمها کی رواست؟؟؟ کار ایران با خداست