ایسنا نوشت:

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند در اولویت دریافت وام قرار دارند.

ایراندخت عطاریان درباره شرایط و نحوه ثبت‌نام وام‌های ضروری سازمان بازنشستگی کشوری توضیح داد: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای ثبت‌نام وام ضروری اقدام کنند که از زمان اعلام، معمولا یک ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

او ادامه داد: شرایط خاصی برای ثبت نام وجود ندارد، تنها کافی است بازنشسته و وظیفه بگیر، مشترک صندوق باشند؛ البته کسانی که تا کنون از صندوق وام دریافت نکرده‌اند نسبت به کسانی که قبلا وام دریافت کرده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اعلام کرد: هرساله زمان ثبت‌نام وام ضروری صندوق، نیمه دوم سال انجام می‌شود.

عطاریان با بیان اینکه تعداد افراد مشمول دریافت وام هر ساله، بسته به میزان اعتبار مصوبی که از طریق بانک فراهم می‌شود متفاوت است گفت: صندوق بسته به مقدار اعتبار دریافتی، می‌تواند تعداد افراد دریافت کننده وام را تعیین کند.

او گفت: سال گذشته میزان بودجه اختصاص یافته جهت پرداخت وام به بازنشستگان بیش از 100 میلیارد تومان بود که با این اعتبار وام ضروری دو میلیون تومانی به حدود 80 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر مشترک صندوق پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون به چه تعداد از بازنشستگان وام ضروری پرداخت کرده است؟ گفت: صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون به 600 هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی وام ضروری پرداخت کرده است.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    14 2
    وجداناً به ایشان چه باید گفت و به شما که این خبر را درج کرده اید؟ هم اکنون هنوز دومین ماه سال سپری نشده است؛ آن وقت ایشان خبر از وام در نیمه ی دوم سال می دهند که چه بشود؟ یعنی جز تبلیغ و پروپاگاندای بازمانده از دولت قبلی چیزی دیگری در این خبر هست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    24 3
    با 2تومن چکار کنند؟؟؟چرا سیاستاتون با رند روز جامعه نمیخونه؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    4 3
    سودش چقدر هست
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    ابروی بازنشستگان کشوری رابردید باای وام دادن خودتان خجالت هم نمی کشید انوقت بازنشستگان تامین اجتماعی 80میلیون وام تعمیرات می گیرند واقعا زحمت کشدید