فارس نوشت:

نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از برکناری فرماندار این شهر و توبیخ استاندار لرستان به دستور رییس جمهور در پی لغو سخنرانی نوه حضرت امام(ره) در این شهر اظهار بی‌اطلاعی کردند.

نمایندگان شهرستان بروجرد از برکناری فرماندار این شهر و توبیخ استاندار لرستان به دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، اظهار بی‌اطلاعی کردند.

پیش از این برخی رسانه‌ها از برکناری فرماندار بروجرد و توبیخ استاندار لرستان در پی لغو سخنرانی اخیر حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی در دانشگاه آیت‌الله بروحردی خبر داده بودند.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد از عدم تایید این خبر توسط مراجع رسمی خبر داد و بهرام بیرام‌وند دیگر نماینده این شهر نیز تصریح کرد: من تاکنون چنین خبری را نشنیده‌ام و نمی‌توان آن را تایید کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اصل خبر لغو سخنرانی نوه حضرت امام(ره) صحت دارد یا نه افزود: حتی یک تجمع دو نفره نیز در مقابل دانشگاه آیت‌الله بروجردی در واکنش به سخنرانی ایشان نبوده و این خبر مطلقا صحیح نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری این همایش بنا به برخی ملاحظات تخصصی از طرف دانشگاه کان یم لکن اعلام شد و هیچ پیام تهدیدآمیزی نیز در این رابطه به برگزارکنندگان ارسال نشده است.

بنابر این گزارش پیش از این، شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نیز با اشاره به این که حضور سیدحسن خمینی در همایش فوق هیچ مشکلی نداشته است، گفته بود که نیروی انتظامی، حراست دانشگاه و مقام‌های ارشد استان شایعاتی که در خصوص لغو این همایش در سایت‌های مختلف منتشرشده است را تایید نمی‌کنند و شورای تامین هیچ‌گونه مشکلی با برگزاری این همایش و ورود ایشان به لرستان نداشته و علت لغو این همایش را باید رئیس دانشگاه آیت‌الله بروجردی اعلام کند.

البته چند روز بعد، ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به لغو سفر سیدحسن خمینی به لرستان اعتراض کردند و خواستار رسیدگی وزارت کشور به این مساله شدند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمالی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    26 0
    سابقه آقای علاءالدین بروجردی درپاسخ به سوالات و اظهار نظر هایش نشان میدهد یا تکذیب میکند و یا جواب هایی میدهد که کمتر با واقعیت منطبق است.
  • بی نام EU ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    20 0
    فارس اگه چنین خبری نده باعث تعجبه...
  • آزادی A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    23 0
    حالا استاندار و علائدین بروجردی 2روز دیگه اعلام میکنن اصلا نوه امام نمی خواسته بیاد بروجرد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا نظر مخالفان را قرار نمیدید؟