۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

مشاور رسانه ای جرج دبلیو بوش که به دکتر جریان سازی رسانه ای نیز معروف است در تازه ترین اظهار نظر درباره نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری دور آینده آمریکا گفته است که او مریض است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از یاهو نیوز  کارل رُو استراتژیست برجسته جمهوریخواهان هفته گذشته در یک نشست تبادل نظر در لس آنجلس گفته است هیلاری کلینتون دروضع جسمی خوبی قرار ندارد.

به گفته کارل رو کلینتون وضع جسمانی خود را اعلام نمی کند در حالیکه او مشکلات جسمی شدیدی دارد.  کارل رو گفته است موضوع سلامتی خانم کلینتون در سال 2016 به صورت جدی مطرح خواهد بود. 

او گفته است: سی روز بستری بودن در بیمارستان؟ و وقتی او ظاهر می شود از عینکی استفاده می کند که متعلق به کسانی است که عمل سنگین جراحی مغز انجام داده اند یعنی چه؟ ما باید بدانیم چه خبر بوده است؟

با این همه او به گزارشی که نشریه نیویورک پست از اظهارات او منتشر کرد واکنش نشان داد. این نشریه به نقل از کارل رو نوشت که هیلاری کلینتون به عارضه جدی مغزی مبتلا است و مشکلات جسمانی اش را مخفی می کند و در انتخابات دو سال آینده این مسئله مطرح خواهد شد اعم از اینکه هیلاری کلینتون از این مسئله خوشش بیاید یا خوشش نیاید.

کارل رو در پاسخ به این اظهارات گفته است من نگفتم او صدمه مغزی دیده است بلکه گفتم این انسانی نیست که اگر او می خواد برای رئیس جمهور شدن پا پیش بگذارد این موضوعات را روشن نکند و بر همه لازم است که این موضوع را در نظر بگیرند.


بیل کلینتون همسر هیلاری و رئیس جمهور پیشین آمریکا روز گذشته به این سخنان کارل رو پاسخ داد و این سخنان را بی اساس خواند. ظاهرا موضوع نامزدی احتمالی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری سال دو هزار و شانزده سبب شده است جمهوری خواهان از همین حالا دست به کار شوند.


باید بخاطر داشت که دسامبر دو هزار و دوازده، برای مدت یک ماه هیلاری کلینتون در انظار عمومی دیده نشد. او در آن زمان بیمار شده بود و ظاهرا ویروسی سبب بروز لخته خونی در مغز او شده بود. در آن زمان، دستیاران و مقامات کاخ سفید ، حال هیلاری کلینتون را خوب توصیف کردند. کلینتون در آن ماه غش کرد و پس از ضربه ای که به مغزش خورد، مدتها دچار دوبینی بود. خود هیلاری کلینتون نیز اذعان کرد که مدتها این مشکل با او بود. استفاده از عینک خاص برای حل این عارضه برای مدت طولانی ، موید همین مسئله بود.
اما سخنگوی هیلاری کلینتون می گوید حالا او صددرصد خوب شده است و او ماه آینده در رویدادی بزرگ ظاهر خواهد شد . با این اوصاف، احتمالا کلینتون در نقش نامزدی قوی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظاهر خواهد شد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    51 14
    خودت مگه خانواده نداری؟ به زن و بچه بقیه چی کار داری؟
    • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
      1 1
      حرف مفت نزن فکر کردی چاله میدانه غیرتی شدی
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 0
    کار لابی صهیونیستی است که نماینده خودشون رو لانسه کنه
  • آلفردو US ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    18 4
    مریض خودتی
  • ناشناس IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    1 0
    والله قیافه تو به مریضها بیشتر شبیهه ها یک چک اپ برو خخخخ
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    1 2
    من كه به هيلاري خانوم رأي ميدم