ایسنا نوشت:

هیلاری کلینتون با حمایت از اتخاذ دیپلماسی در برابر موضوع هسته‌ای ایران گفت: ما باید در مذاکرات سرسخت بوده و با چشم‌های باز وارد مذاکرات شویم و اگر نیاز باشد فشارها را افزایش دهیم.

به نقل از روزنامه هاآرتص، چاپ رژیم صهیونیستی، هیلاری کیلینتون، وزیر پیشین وزارت خارجه‌ی آمریکا و یکی از گزینه‌های محتمل برای ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۱۶ روز چهارشنبه در کنگره یهودیان آمریکا گفت: من به هر توافقی درباره‌ی برنامه‌ی هسته‌ای ایران مشکوک هستم.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات کنونی ایران و ۱+۵ گفت: آمریکا و متعهدانش نیاز دارند بیازمایند که در روند مذاکرات به چه چیزهایی می‌توانند دست یابند.

کلینتون با بیان اینکه ایران در گذشته نتوانسته است تمام تعهداتش را اجرا کند گفت: چند ماه آینده در مذاکرات هسته‌ای بسیار مهم و حساس است آمریکا باید از توافق بد دوری کند.

وی اضافه کرد: ما باید در مذاکرات سرسخت باشیم و با چشم‌های باز وارد مذاکرات شویم و اگر نیاز باشد فشارها را افزایش دهیم. به نظر من ما نباید هر توافقی را قبول کنیم که امنیت ملی ما و اسراییل را به خطر اندازد.

کلینتون ادعا کرد: اگر ایران بتواند به توافق جامع دست یابد باز هم از تروریسم حمایت کرده و به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود.

چهارمین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ از روز چهارشنبه در وین آغاز شد. قرار است در این دوره از مذاکرات پیش نویس توافق جامع نوشته شود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =