پیر موذن: دولت علاقمند به تشکیل فراکسیون اعتدال نیست/تضعیف فراکسیون رهروان مصلحت نیست

نماینده اردبیل در مجلس می گوید او هم خبرهای پراکنده ای درباره تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس شنیده است، اما پیش بینی می کند که این فراکسیون تشکیل نشود.

کمال الدین پیر موذن نماینده اردبیل و نیر در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص برخی اخبار درباره تشکیل فراکسیون اعتدال در خرداد ماه، گفت: در حال حاضر نشست هایی با نمایندگان حامی دولت داریم که حدود 60 نفر را شامل می شود.

وی در پاسخ به اینکه با تشکیل این فراکسیون فکر نمی کنید فراکسیون رهروان ولایت تضعیف می شود،ادامه داد: فراکسیون رهروان ولایت فراکسیونی است که از سلایق اصلاح طلب تا اصولگرایان معتدل در آن حضور دارند و تضعیف آن به مصلحت نیست.

این نماینده اصلاح طلب با بیان اینکه دولت هم علاقمند نیست وحدت فراکسیون رهروان از بین برود، گفت: آقای مجید انصاری معاون پارلمانی دولت چند بار به خود بنده اعلام کردند چون مبانی فکری این فراکسیون به مبانی دولت نزدیک است وآنان مخالف افراط گری هستند، دولت علاقمند نیست این ترکیب به هم بخورد.از این منظر بنده مدافع عدم تشکیل فراکسیون حامیان دولت هستم .

عابد فتاحی نماینده ارومیه در گفت وگویی از تشکیل فراکسیون اعتدال در 4 خرداد ماه خبر داده است.پیرموذن اما تاکید کرد:اخباری درباره علاقه برخی نمایندگان به حضور بنده و برخی اصلاح طبان دیگر در هیات رئیسه فراکسیون اعتدال شنیده ام ، اما شخصا علاقمندم در قالب فراکسیون رهروان، همدلی دولت و مجلس را در جهت افزایش انسجام داخلی و خارجی انجام دهیم.

نماینده اردبیل و نیر در مجلس نهم همچنین خاطر نشان کرد: برخی اصلاح طبان در خارج از مجلس علاقمند به تشکیل این فراکسیون هستند ولیدر خود دولت آقای انصاری و برخی افراد در نهاد ریاست جمهوری چندین بار به بنده گفته اند که مایل نیستند فراکسیون رهروان تجزیه شود.
وی در پاسخ به اینکه بنابراین پیش بینی می کنید این فراکسیون در نهایت هم تشکیل نشود، گفت:جریان اعتدال در قالب فراکسیون تشکیل نمی شود ولی درقالب جلسات و نشت های هفتگی و ماهانه در مجلس حتما متشکل خواهد شد.

29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =