ایسنا نوشت:

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب پیشنهاد این سازمان برای افزایش 25 درصدی حقوق مستمری‌بگیران از ابتدای سال جاری، در جلسه روز یکشنبه هیات دولت خبر داد.

دکتر سیدتقی نوربخش، گفت: براساس این تصمیم، از تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۳ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۳۹۲ برقرار شده‌اند، به میزان ۲۵ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۲ افزایش یافت.

او با اشاره به اعمال افزایش 25 درصدی حداقل حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فروردین سال جاری گفت: در مورد سایر سطوح مستمری‌بگیران نیز افزایش 20 درصدی حقوق به صورت علی‌الحساب اعمال شده بود که با این مصوبه از فروردین‌ماه سال جاری افزایش 25 درصدی برای این گروه از مستمری‌بگیران اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: مابه‌التفاوت 5 درصدی افزایش مستمری‌های مشمولین این مصوبه از خرداد ماه به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.

نوربخش گفت: این افزایش در رابطه با مستمری‌های فروردین و اردیبهشت نیز اعمال می‌شود.

 

23231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستمري بگير تأمين اجتماعي IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    21 0
    بزرگترين خدمتي كه آقاي نوربخش عزيز ودولت تدبير واميد به بازنشستگان ومستمري بگيران ميتواند بكند همانا استفاده كردن همه آنها ازبند39قانون بودجه سال88كل كشوراست.درحال حاضر افرادي چون من با18سال سابقه ازمزاياي اين بند محروميم.ومن الله توفيق
  • nima A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    23 14
    اين همون افزايش حقوقه که از فروردين دادن يا قراره دوباره بيست و پنچ درصد اضافه بشه؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
      6 37
      دوست عزیز در دو ماه گذشته برای خیلی از بازنشسته ها که حقوق آنها کمی بالاتر از حداقل بود 20 اضافه شد اکنون بعد از گذشت دو ماه از سال با تصویب هئیت دولت 5 دیگر هم به آنهایی که 20 میگرفتند اضافه میشود به معنی اینکه 25 افزایش حقوق در سال 93 شامل حال همه بازنشسته های تامین اجتماعی با هر سطح حقوقی میشود.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    40 0
    25 توبوق وکرنا کردن نداره باتورم سرم سام آور
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    4 24
    امیدواریم بن اجاره مسکن شامل بازنشسته مستمری بگیر مستاجر که فقظ بین 700 تا 800 تومان یا کمتر دریافت میکنند بشه واقعا خیلی سخت است با این حقوق هم اجاره بدهی وهم اینکه همه هزینه های زندگی را داشته باشی
  • بختیار IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    13 3
    آقای نوربخش ، چرا بعضی از مستمری بگیران از بند 39 قانون بودجه سال 88 کل بازنشستگان و مستمری بگیران و سبد کالا که حدود 99 هزار تومان میشود ، داده نمیشود و از اردیبهشت سال 92 قطع شده است مگر قانون برای همه یکسان نیست ؟ 99 هزار تومان تو این وضعیت گرانی و اقتصاد چاله ای از چاله های زندگی را پر میکنه .
  • مستمری بگیر A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
    17 1
    چرا زمان مشخصی را برای پرداخت ما به التفاوت 5 درصد فروردین و اردیبهشت اعلام نمی کنند ؟ سازمان تامین اجتماعی اصفهان اصلآ پاسخگو نمی باشد و یکی از کارمندان حسابداری آن نا راحت میشود که چرا سوال می کنید