بهرام افشارزاده گزینه اصلی مدیر عاملی استقلال است. او در واکنش به این مسئله می گوید: «صحبت هایی با من شده اما هنوز دو دل هستم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای گذشته نام بهرام افشارزاده دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک به عنوان گزینه اصلی مدیر عاملی استقلال مطرح شد. این در حالی است که او رابطه بسیار خوبی با وزیر ورزش دارد و همین مسئله او را به جانشینی علی فتح الله زاده نزدیک کرده است. البته افشارزاده هنوز برای پذیرش این مسئولیت زیر بار نرفته و «بله» را نگفته است. با این وجود از حالا گمانه زنی ها در مورد ترکیب جدید کادر فنی استقلال در صورت مدیر عاملی بهرام افشارزاده آغاز شده است. بعضی از رسانه ها از دیدار افشارزاده و فرهاد مجیدی خبر داده‌اند و شماره 7 سابق آبی پوشان را به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال معرفی کرده‌اند. این در شرایطی است که وضعیت هیئت مدیره استقلال برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است. بهرام افشارزاده در واکنش به این شایعات به خبرآنلاین می گوید: «برای مدیر عاملی استقلال صحبت هایی با من شده اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و دو دل هستم. نمی‌دانم این شایعات از کجا می آید. دوستی من و امیر قلعه نویی 20 سال است و هنوز با درباره استقلال با کسی دیدار نداشته ام.»

حالا باید دید که در روزهای آینده ترکیب نهایی هیئت مدیره استقلال چگونه خواهد شد و چه کسی به عنوان جانشین علی فتح الله زاده انتخاب می شود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =