تسنیم نوشت:

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: افرادی که اکنون در قدرت هستند مجبورند مطالبات شما پیشکسوتان بسیجی را عملیاتی کنند، این مطالبات در مجموعه مجلس و دولت قطعا مورد قبول است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه مشهد مقدس در جمع بسیجیان پیشکسوت خراسان رضوی اظهار کرد: توسعه تبلیغاتی سازمان بسیج پیشکسوتان ضروری است و انتظار می‌رود در دستور کار قرار گیرد و تبلیغات و روابط عمومی به‌عنوان اهم فعالیت‌های بسیج مطرح باشد تا سبب ترس دشمن شود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: انقلاب ما از سوی خارجی‌ها و قدرت‌‌های داخلی در حال تهدید است، یک عده اجنبی در این نظام اکنون به دنبال قدرت هستند و می‌خواهند پایگاهی برای خود و همکیشانشان ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: همه رزمندگانی که در دفاع مقدس شرکت داشتند و تا پای جان برای حفظ کشور پیش رفتند، صاحب این انقلاب هستند و اکنون ما نیز نسبت به شهدای مملکت تعهداتی داریم و نمی‌توانیم آن‌ها را فراموش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که زمان جنگ، در ویلاهای امن خارج از کشور در حال تحصیل بودند و با بعضی از شخصیت‌های فروشنده مواد شیمیایی به صدام قهوه می‌نوشیدند اکنون نباید در این مملکت همه‌کاره شوند و قدرت را به دست گیرند، افرادی که اکنون در قدرت هستند مجبورند مطالبات شما پیشکسوتان بسیجی را عملیاتی کنند، این مطالبات در مجموعه مجلس و دولت قطعا مورد قبول است.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: انتظار و توقع ما بر این است که توسعه تبلیغاتی سازمان بسیج پیشکسوتان در دستور کار قرار گیرد و تبلیغات و روابط عمومی به‌ عنوان اهم فعالیت‌های بسیج مطرح باشد تا سبب ترس دشمن شود.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: عده‌ای اجنبی به دنبال قدرت هستند و می‌خواهند پایگاهی برای خود ایجاد کنند، این مخاطراتی است که نظام و انقلاب ما را تهدید می‌کند، همین دشمنان حامی آن‌ها بودند که فتنه ۸۸ را در ایران به‌ وجود آوردند و در پس عده‌ای ایستادند تا شعار «نه غزه نه لبنان» و «جمهوری ایرانی» سر دهند.

وی افزود: اینها امروز در چهره پوشیده‌تر می‌خواهند به نظام و مملکت وارد شوند تا در صدر قدرت باشند و شما رزمندگان و بسیجیان نباید در مقابل این حرکت بی‌تفاوت باشید امروز بستر امور کشور زیرمجموعه زمان جنگ است و شما که پیشکسوت هستید باید مطالبه‌گری کنید.

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: در پرونده‌های اطلاعاتی دشمن، تمام مشخصات ما وجود دارد و لذا باید کماکان بدون هراس جلوی دشمن بایستیم و برای این مجموعه، نظام مطالباتی ایجاد کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند ما در قرارداد ژنو مشکلی نداریم زیرا مقام معظم رهبری ناظر این قضیه هستند بیان کرد: این مطلب صحیح است که مقام معظم رهبری این قدرت را دارند، اما این که ما کنار بایستیم و بگوییم ایشان در صحنه هستند این همان بهانه و ایراد بنی اسرائیل به حضرت موسی(ع) است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    19 1
    یک عده اجنبی در این نظام اکنون به دنبال قدرت هستند و می‌خواهند پایگاهی برای خود و همکیشانشان ایجاد کنند. ادبیات رو ببنین و حالشو ببرین. یاد کسی افتادم که صحبت از لولو میکرد و سوختن و آب و هاله نور و ...... . کشور قند و نباتی داریم . امیدوارم که قدرشو بدونیم.