فارس نوشت:

در شرایطی که تیم ملی ژاپن معروف به «سامورایی‌های آبی»‌ در نوامبر گذشته 2 بر 2 مقابل هلند مساوی کرد و 3 بر 2 از سد بلژیک عبور کرد، افشین قطبی معتقد است تیم آسیایی می‌تواند از دور گروهی رقابت‌های جام جهانی برزیل عبور کند.

وی در گفت‌وگویی با «کیدو» اظهار داشت: اگر از من سئوال کنید آیا ژاپن بخت خوبی در مسابقات برزیل دارد، آنوقت پاسخ می‌دهم البته که شانس دارد زیرا این تیم بهترین در سطح آسیا است.

این مربی که هدایت تیم ژاپنی «شیمیزو اس‌پولس» را برعهده دارد، افزود: در این زمینه باید سئوال کرد و در نظر دشت دروازه‌بان‌ها و مدافعین در جام جهانی در چه سطحی ظاهر خواهند شد. به نظرم آنها در سطحی که باید باشند،‌نیستند.

او ادامه داد: وقتی شما در مورد فاز حمله صحبت می‌کنید، آن‌وقت می‌توان گفت که ژاپن با کیفیت عمل می‌کند. اگر همان بازی که مقابل هلند و بلژیک ارائه کردند، در جام جهانی نیز ارائه دهند، بخت بزرگی برای صعود دارند.

به اعتقاد سرمربی ایران در سال‌های 2009 تا 2011 چشم‌بادامی‌ها برای مقابله با کلمبیا، یونان و ساحل عاج در گروه C، باید با برنامه مدون در زمین عمل کنند.

وی عنوان کرد: ژاپن باید یکپارچه در میانه میدان دفاع کند. متحد باشد و روی ضد حملات سریع با برنامه عمل کند تا به نتیجه مطلوبتری برسد. این استراتژی احتمالا همان چیزی بوده که مد نظر زاکه‌رونی قرارمی‌گیرد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 354499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    33 65
    آیا صحیح است ما به یک ملت بگوییم "چشم بادامی؟" آیا این حرف نژاد پرستانه نیست؟ آیا اگر کسی به ما ایرانی ها مثلا بگوید دماغ گنده ها خوشحال می شویم؟
  • s US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    30 34
    چقدر آقای قطبی باهوشن آخه ژاپن بااون تیمی که داره اگه صعود نکنه واقعا باید بهشون خندید.
    • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
      36 4
      ..،اونجا جام جهانیه نه لیگ دسته اول ایران.فکر کردی ساحل و عاج و کلمبیا،امارات و کویت هستن که مثل آب خوردن کنار برن؟ برو ببین چه بازیکنایی دارن بعد حرف بزن.
  • پيمان A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    14 24
    تو عمرم ترسوتر و فريبكارتر از افشين قطبي كسي رو نديدم.افسوس از اون ٢ سالي كه بي دليل اين فرد رو كردن مربي ايران و اونهمه انرژي و انگيزه رو از بين بردن
    • حامد A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
      0 1
      منفیات رو بشمار